-Mindenki hátra!-hallom meg, ahogy valaki kiált. Valami éles sípolás, majd mintha áramot vezetnének belém, egész testem bizsereg.
-Még mindig semmi.-hallok egy újabb hangot.
Kinyílik a szemem. Egy kórházi teremben állok.
Valakit egy orvos épp próbál visszahozni.
Odalépek, hogy megnézzem.
Élettelen testem a kórházi ágyon fekszik.
-Töltés!-kiált az orvos megint. Kiütik a testem, engem pedig újra átjár az a bizsergető érzés.
-Visszahoztuk!-mondja egy nővér és hirtelen minden elsötétül.
Nem látok semmit, csak hangokat hallok. Kinyílik az ajtó.
Motyogás.
Megint kinyílik, majd valaki megfogja a kezem.
-Catarina, hallasz?-Luke!-Kérlek, könyörgöm ne haggy itt! Hallod? Szeretlek.-hangja sírásba torkollik.
Könnyes csókot lehel ajkamra, majd megint nyílik az ajtó.
-Luke...-hallom Ash hangját.-Fel fog ébredni.
-És ha nem?
-Akkor én elásom magam.-hallom meg Mike szipogását.
-Hol vannak a szüleitek?-kérdezi Calum.
-Azt se tudják, hogy Catarina itt van.-vágja rá Mike hisztérikusan.
-Nem akarom elveszíteni.-suttogja Luke.
-Nem fogod. A kezdetektől egymásnak voltatok teremtve, az első naptól, ahogy megismerkedtetek! Ha kell én magam műtöm meg, de ennek nem így lesz vége.-hallom meg Ashton hangját.
-Bent maradunk?-kérdezi Calum pár perc csend után.
-Én tuti.-vágja rá Mike.
-Én is.-hallom Lukeot.
Megint csend.
-Akkor lemegyek, veszek kávét. Calum?-hallom a bongyort.
Hallom, hogy kinyílik az ajtó.
-Tudod...-kezdi Mike.-a hugom cseszettül beléd esett. Még sosem láttam ilyennek.-hallom a hangján, hogy mosolyog.
-Én is belé.-mosolyog.-Amúgy mi van veletek?-kérdezi. Csend, majd folytatja.-Úgy értem, hogy alig beszéltek. Mikor ide jöttetek össze voltatok nőve.
-Mindegy.-vágja rá Mike.
-Nem az.
-Luke... Catarina meg fog halni. Most vagy később. Én csak... Ha eltaszítom talán...-elakad.
-Nem fog annyira fájni?-ismét csend.-Aztán majd bánhatod, hogy elpazaroltad azt az időt, amit vele kellett volna töltened.-mondta Luke kicsit indulatosan.
Nem bírtam ezt hallgatni.
Gyerünk, Catarina!
Erőt vettem magamon, majd megmozdítottam az ujjaim.-Catarina te hallasz?-megszorítottam a kezét. Kinyílt az ajtó.-Catarina hall!-mondta hisztérikusan.
-Catarina tényleg hallasz?-ez Mike. Megszorítottam Luke kezét.-Hívok egy orvost!-mondja Mike. Gyors léptek, majd az ajtó kicsapódik.
-Szeretlek. Csak maradj velem rendben?-kérdezte. Megszorítottam a kezét.
Megpróbáltam kinyitni a szemem.
Az erős lámpafény miatt először minden fehér volt, majd kitisztult a látásom. Lukeal találtam szembe magam, mögötte Ash és Cal.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
In the shadow of death ♡lrh.♡||Befejezett||
ФанфикNem csak az élet igazságtalan. A halál is. mukequeen_© 2015