Két hét telt el.
Luke már kijött a kórházból.
És hogy mi lett Sierraval?
Semmi.
Nem is értem hogy gondoltam.
"Hey Luke a csajod megcsal."
Amúgy sem hinne nekem. Na meg a bátorságom is elszállt.
Hagyom.
Majd rájön.
Unottan ültünk matekon.
Én rajzolgattam, Felix és Fauna chateltek, Mike, Cal és Ash meg arról diskuráltak, hogy ki csalt a FIFA-ban.
Elől Luke ült, gipszben.
Nem szóltunk egymáshoz mióta kijött.
Talán jobb is így.
Amint kicsengettek konkrétan áttörtük az ajtót, majd az ebédlőbe rohanva vetettük le magunkat a mi kis törzshelyünkre.
Csak a szokásosat csináltuk:
Kajával dobálóztunk.
-Héjj!-kezdte Felix.-Dobjuk meg a celeb bandát.-mondta Luke, Sierra és csapata felé mutatva.
Én húztam a szám, de sajnos a többiek benne voltak.
-Cat, ne már!-nyöszörgött Fauna.-Célozzuk azt a ribit. Na?-mutatott Sierrara.
Ördögien elmosolyodtam, majd megfogtam egy zacskó sós mogyit, Felix a sültkrumlis tálját, Fauna és Mike egy-egy chipses zacskót, Cal és Ash pedig két kanalat, amibe krumplipürét raktak, az evőeszközt pedig kicsit meghajlították hátrafelé.
-Egyszerre!-mondta Mike.-Aztán sprint!
-Bajba fogunk kerülni.-néztem rá.
-Már így is bajban vagyunk. Megszöktünk. Ez már semmi.-válaszolta.
Végülis...
-Na!-kezdte Felix.-Három...kettő...MOST!-mondta.
Egyszerre repült a sós mogyoró, a sült krumpli, a krumpli püré, és a chips a társaság felé.
Sierra haja tele lett sós mogyival, meg ha jól láttam krumplipüré is ment rá, Luke pedig kapott mindent.
-Sprint!-pattant fel Ash. Felkapott engem a vállára, majd rohanni kezdett velem, miközben én sikongatva röhögtem.
Mögöttünk a többiek futottak, mígnem az udvarra érve el nem röhögtük magunkat.
-Hát ez kurva nagy volt!-mondta nevetve, az oldalát fogva, Cal.
Azokat a fejeket megérte látni.
Hallottuk a csengőt, így visszarohantunk az épületbe...
Aztán valaki berántott a fiú vécébe.-Ti normálisak vagyot?-sziszegte nekem, a falhoz nyomva.
-Eressz!-mondtam idegesen.
-Nem-nem!-mondta, és mosolyra húzta piercinges ajkát.
-Mert?-tettem csípőre a kezem.
Lepillantottam.
Akkor láttam meg, hogy nincs rajta póló.
Az említett ruhadarab pedig a táskáján volt, kajadarabokkal.
Üpsz?
Nem tudtam levenni szemem felsőtestéről, mire ő végigsimított oldalamon, ezzel elengedve engem, mivel a másik keze gipszben volt.
-Miért csinálod ezt?-kérdeztem.
-Mert jó érzés.-mondta, majd hirtelen ajkaimra tapadt.
Egyszerűen nem tudtam ellenállni.
Kell nekem.
A tarkójánál fogva húztam közelebb magamhoz, mire ő csókunkba mosolygott. A derekamat simogatta, nekem pedig az egész testem bizsergett.
Basszus Hemmings!
A levegőhiány szétválasztott minket.
Lihegve néztük egymást, majd Luke elkezdte apró puszikkal behinteni a nyakam.
-Luke...-próbáltam eltolni, de erősen tartott. Felnézett rám.-Nem kéne...
-Tudom, hogy akarod.-mondta a szemembe nézve. A nadrágomba nyúlt, olyan gyorsan, hogy ha akartam volna se tudtam volna megakadályozni.
De nem akartam megakadályozni.
Egyik ujját belém tolta, mire én felnyögtem.
-Halkan Cat, még a végén meghallják.-suttogta, majd fülcimpámba harapott.-És itt a bizonyíték mennyire is akarsz.-mosolygott perverzül, majd kihúzta ujját, és tovább csókolgatott.
Lassan már csak egy szál fehérneműben álltunk egymás előtt.
Luke leszedte a melltartómat, és masszírozni kezdte melleimet.
Próbáltam tartani magam, de néha kiszaladt egy-egy apró nyögés a számon.
Aztán a következő pillanatban már se Lukeon, se rajtam nem volt egy szál anyag se.
-Ugorj!-utasított. A nyakába kapaszkodtam, lábaimat a dereka köré fontam, ő pedig fél kézzel tartva engem lassan belém vezette magát, én pedig hatalmasat nyögtem, amit ő egy csókkal próbált tompítani.
Lassan, majd egyre gyorsabban mozgott bennem.
Egyre közeledtünk a csúcshoz, de ő egyszercsak megállt.
-Nem védekezünk.-mondta. Kihúzta magát belőlem, majd öltözni kezdett.
Úgy tettem mintha ez tök természetes lenne, hogy miután szépen szólva megbasz a fiú vécében egy mondjuk elég nyomos okkal otthagy.
Felöltöztünk, és csak bámultuk egymást.
Hirtelen Luke ép kezével átkarolt, és magához húzott.
Fejem a mellkasába temettem, és elmosolyodtam.
Amikor nem egy pöcsfej akkor tud aranyos lenni.
-Szeretlek.-csúszott ki a számon.
Nem tolt el magától.
Belepuszilt a hajamba.
-Én is, Catarina.
Ledöbbentem.
-Tényleg?-toltam el.
-Azt hiszem.-vakargatta a tarkóját.
-Akkor most...?-kezdtem, de közbe szólt.
-Én Sierraval vagyok.
-A dugótársaddal?-néztem sajnálkozva.
-Miért te több vagy?-szólt vissza, mire rájöttem, hogy nem.
Nem vagyok több.
A könnyeimmel küszködve indultam el.
A porta üresen állt, mint általában.
Egyszerűen elfutottam.
Csak arra nem számítottam, hogy nem találok majd vissza.
KAMU SEDANG MEMBACA
In the shadow of death ♡lrh.♡||Befejezett||
Fiksi PenggemarNem csak az élet igazságtalan. A halál is. mukequeen_© 2015