Madárcsicsergés hangja ütötte meg a fülemet, mire nyöszörögni kezdtem. A nap meleg sugarai simogatták arcomat, ám én a fejemre húztam a takarómat.
Nyöszörögve, szenvedve, de végül felültem. Kinyújtóztam, ásítottam. Legszívesebben visszafeküdnék aludni, de suli van. Nem akarok késni.
A kis piros szobámban volt egy "kissebb" kupi, amin nagynehezen átverekedtem magam, majd elindultam le a lépcsőn, a konyha felé.
Azonnal arcon csapott a füst ami a konyhából áradt. Unottan léptem be a tágas helyiségbe, ahol a nagy faasztalnál Mike egy cigarettát szívott.
-Mike, anya nem fog örülni!-szóltam rá.
-Dolgoznak. Mire hazaérnek észre sem lehet venni, hogy itt valaki cigizik.-vont vállat.
-De büdös! És káros.-mondtam. Vállat vont.
Beletúrtam hosszú, fekete hajamba és azon gondolkoztam: Hogy jutottunk idáig?
Két éve már, hogy kigyógyultam az agydaganatból. A hajbeültetésemnek köszönhetően pedig nem kell parókát hordanom.
De megérte?
Ott kellett hagynunk a haverjainkat, a bandát, a srácot aki a világot jelentette nekem és az ikerbátyámat is elvesztettem.
Inkább ott haltam volna meg, minthogy itt éljem meg a poklok poklát.
Inkább felmentem a szobámba és felvettem egy fekete harisnyát, fekete szoknyát, fehér trikót, fekete bakancsot, és fekete bőrdzsekit. Hajamat konytyba kötöttem, enyhe füstös sminket csináltam, majd felkaptam a táskám.
Lementem a konyhába, ahol újonnan már hárman ültek.
Mike és két faszfej haverja Fauna és Felix.
Morogtam egy "hello"-t, majd megpróbáltam visszatartani a köhögésem, amit az eszméletlen mennyiségű füst okozott.
Fauna egy nagyon magas lány, a haja oldalt fel van nyírva, és abba is egy sárkányt nyiratott mintának. A haja festett vörös, néhol narancs színű. Szürke ruhákban szokott lenni, és durván cigi szaga van.
Felix a pasija. Vagy inkább csak a hímkurvája. Úgy ahogy Felixnek Fauna a kurvája. Na ja. Szép pár.
Felixnek fekete nagy, nagyon nagy taraja van, szakadt fekete ruhái, és szintén cigi szaga.-Szia, Catarinaaa!-köszöntött Felix.
-Ja. Szia.-morogtam.
-Uuu ,Catarina morci.-csipkelődött Fauna.
-Fogd be ribanc!-mondtam, majd meg se várva a válaszát futva indultam a suli felé.
Ilyenkor érzem igazán a három srác hiányát. A mi kis bandánk. Hogy elmehessünk a Greenbe egy-egy fellépésre. Minden.
Bevágtam a terem ajtaját, majd levágtam magam a padba.
Semmi kedvem ehhez a naphoz, se a holnapihoz, se az az utánihoz. Ráadásul ma nálunk vacsorázik apa egy munkatársa és felesége.
Mike épp belépett a terembe, a hátán Fauna volt, utánnuk pedig Felix jött.
Odamentek a kis bandájukhoz és cigizni kezdtek.
Az osztályteremben. Ezaz.
Feloldottam a zárat a telefonomon, ezzel felfedve a hátterem.
A képen heten vagyunk.
Jack és Ben hüvelykujjukat felmutatva mosolyognak, Luke gitárral a kezében mutat a kamera felé és mosolyog, Ash metálvillát mutat és az egyik cintányérját szorongatta, Cal pedig bemutat a kamerába.
Én és Mike pedig a kanapén ülünk, Mike épp valamit magyaráz nekem, én pedig pont észreveszem, hogy Ash anyja lefényképez minket.
CZYTASZ
In the shadow of death ♡lrh.♡||Befejezett||
FanfictionNem csak az élet igazságtalan. A halál is. mukequeen_© 2015