Nem tudtam hol vagyok.
A környék ismeretlen volt, a házak szürkék, a fák szárazak, a nap is alig sütött.
Dideregni kezdtem, így magamat átölelve, a karomat dörzsölve próbáltam melegíteni magam, kevés sikerrel.
És persze, hogy ilyenkor nincs itt a hülye telefonom.
Egy kissebb fiú társaság jött velem szemben. Feketében voltak, fejükön kapucni.
Féltem elmenni mellettük, így megtorpantam, és megfordultam.Hallottam, hogy jönnek mögöttem, mire az egyik elkapta a kezem.
-Hé cica, baj van?-kérdezte és undorítóan közel hajolt, szinte a számba lehelve mondandóját.
-Nem. Semmi.-mondtam gorombán, de nem engedett.
-Segítsek lenyugodni?-kérdezte perverzül, majd keze elkezdett lejjebb vándorolni.
Már csak arra eszméltem fel, hogy valami csattan.
Mi?
A srác ki volt ütve, a társai pedig már az utca végében rohantak.
Valaki megragadta a csuklóm, és maga után húzva rohant.
Egy házhoz értünk, aminek az idegen becsapta az ajtaját...
És akkor jöttem rá, hogy nem idegen.
Kikerekedett szemmel bámultam rá.
Ilyen nincs!
-Austin?-kérdeztem a sokktól lefagyva.
-Na ne nézz úgy mintha szellemet láttál volna!-nevette el magát.
-Te hogy kerülsz ide?
-Azt én is kérdezhetném. Mellesleg már egy éve itt élek. Eljöttem Londonból. Nem bírtam Derek nélkül. Senki sem bírta.-halkult el.
Austin volt Derek legjobb haverja, már ovi óta. Velünk is jóban volt. A bátyám halála után már nem nagyon találkoztunk, és ezek szerint ideköltözött.
-Én...-törtem meg a pár percnyi csendet.-Még anno ide jöttünk Londonból, aztán két évet voltam Amerikában, most pedig Mike és én visszajöttünk ide.-dadogtam.
-Értem. Hazakísérjelek? Csak mert nem úgy néztél ki, mint aki tudja hol van.-nevetett ismét.
Bólogattam, mire felkapva a kocsikulcsát kifelé kezdett húzni.
Beültünk a kocsijába.
-Mivel foglalkozol?-kérdeztem.
-Fotós vagyok. Innen merre?-nézett rám egy pillanatra.
Elmondtam neki merre kell menni, és nem soká már az Irwin ház előtt voltunk. Ahogy a kocsi megállt Mike kirohant.
-Cat! Hol a büdös....-kezdett volna szidni, amikor meglátta, hogy ki hozott haza.
-Hello, Mike.-köszönt a mellettem álló, mosolygós srác.
-Austin! Te?-mosolyodott el az ikerbátyám.
Mike kérte, hogy jöjjön be, de a fiú a sok dolgára hivatkozva elment, azzal az ígérettel, hogy később beugrik.
Bementünk, Mike pedig nekem esett.
-Hol a francba voltál?
-Sétáltam.-vontam vállat.
És akkor megláttam a fotelban gubbasztó Lukeot.
Mi?
Lehajtottam a fejem.
-Haver, hagyd dumálni őket. Rendben?-lépett oda Felix.
Kimentek a nappaliból, otthagyva a szöszivel.
Felállt, majd hozzám lépett.
-Sajnálom, Catarina. Iszonyatosan hülye voltam.-fogta meg mind a két kezem.
-Ezt eddig is tudtuk.-motyogtam.
-Én csak...-kezdte, de megállítottam.
-Te csak egy vadparaszt, idióta, rohadt kis féreg vagy, akinek rohadt muris összetörni más szívét! Komolyan! Kérlek taposs bele még párszor a lelkembe, csak hogy még nagyobb szerencsétlenségnek érezzem magam!
-Én csak nem akarom megint átélni amit két éve te nyomorult!-kiabált vissza, mire összerezzentem.
Lehajtotta a fejét.
-Csak félek, hogy megint elrontjuk.-szinte suttogta.
-Ezt már akkor elrontottuk amikor még nem is ismertük egymást.-közöltem szárazon, majd felrohantam a szobámba.
Minek kellet ide hívni?
Mi történik körülöttem?
Miért én?
Most tuti mindenki összezavarodott.
Lel.
ESTÁS LEYENDO
In the shadow of death ♡lrh.♡||Befejezett||
FanficNem csak az élet igazságtalan. A halál is. mukequeen_© 2015