Ilk Tanisma

39.5K 926 116
                                    

Arkadaslar Bilinmeyen bayan karakterleri X ile erkekleri ise Y ile ifade edecegim....Onun disinda yazim yanlisi varsa simdiden cok üzgünüm ...Lütfen bölümle ilgili yorumlarinizi yazin...Iyi okumalar...

-EYLÜL-

Her sabah oldugu yine bir kabusla uyandim...Yillardir gördügüm o kabus hic degismiyor hep ayni...Belki de yeniden Ceren'in terapilerine baslasam iyi olur...Uzun süredir görmüyordum bu kabusu ama son zamanlarda yine eskiden oldugu gibi ayni kabusu hergün görmeye basladim...Ceren benim en yakin arkadasim ayni zamanda da Psikiyatristim...Liseden beri beraberiz ben herseyi onunla beraber atlattim...Isini oldukca seviyor ve benim basima gelenleri bilen sayili kisilerden biri....

Lena: Eylül yine uyuyakalmissin masa basinda....Neden biraz dinlenmiyorsun?...

Bir kac gündür eve bile gitmeden Labaratuarda calisiyorum...Kanser tedavisinde kullanilacak bir ilac bulabilmek icin....Yillardir üzerinde calismistim ve artik sona yaklasmaya cok yakindim yaklasik 96 saattir uyumadan calisiyordum ama sanirim bir kac saatligine yine labaratuar masasinda uyuyakalmisim

-Gerek yok Lena....hem daha calismamiz lazim...Gerekli formülü hala henüz hazirlayamadim...

Lena: Anladim...O halde sen bu yeni cikan testin sonuclarina bakarken ben de ikinci test icin hazirliklara baslayayim...

-Tamam....

Lena'nin bana verdigi sonuclari incelemeye basladim....Lena benim ögrenci asistanim... Yurtdisinda okudugum Üniversite'den buraya asistanligimi yapabilmek icin pesimden geldi...Doktora ögrencisi oldugu icin aramizda fazla bir yas farki yok o yüzden bana adimla seslenir ve benimle samimi bir dille konusur zaten yarim yamalak bir türkcesi var....Aslinda sadece o yüzden degil....ben kendime yakin buldugum insanlarinda bana bu sekilde hitap etmesini isterim...Bu kisi ögrencim bile olsa...Cünkü yasi kücük bile olsa ben onlara sen diye hitap ederken onlarin bana siz diye hitap etmelerini dogru bulmuyorum sonucta hepimiz insaniz ve hicbirimizin bir digerine göre mutlak bir üstünlügü yok....Bu yüzden ben bu dengesizligi karsindakini kücültmek ve asagilamak isteyen egoist insanlar tarafindan kullanildigina inaniyorum ve onun icinde insanlar bana nasil hitap onlara o sekilde hitap etmeye calisiyorum ve diger insanlara da bunu ifade ediyorum...

-Lena burdaki bazi degerlerde dengesizlikler var....Senden istedigim kimyasallarin dozajini biraz arttirabilir misin?

Lena: Tamam

~~BU SIRADA UNIVERSITE KAMPÜS BAHCESINDE~~

X: Birakin beni...Ne yaptiginizi saniyorsunuz?....

XX: Ayrilacaksin Burak'dan anladin mi beni?....Yoksa sana bu okulu zindan ederim...

X: Ben onu seviyorum ve o da beni seviyor neden anlamiyorsunuz?....Sizi tanimiyorum bile...

XXX: Tanimak zorunda degilsin zaten seni pis ucube....

XX: Senin gibi para pesinde kosan pisliklere yedirecek degiliz herhalde gül gibi cocugu....

X: Ben para pesinde falan degilim...seviyorum onu...

XX: Yeter be cok konustun sende saldirin kizlar....Belki o zaman akli basina gelir...

X: AHHHHHHH....Yapmayin...Ahhhhh....Durun....AHHHHHHH

~~~~LABARATUARDA~~~~

Lena: Eylül duydun mu?....Disardan sesler geliyor kavga var herhalde....

-Duydum duydum....kos Lena kos...cigliklara bakilirsa öldürecekler kizi...

~~~KAMPÜS BAHCESINDE~~~~

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin