Siradan Bir Gün

21.4K 729 31
                                    

Arkadaslar daha önceden belirtmemis olabilirim ancak Lena yabanci oldugu icin Türkce'yi düzgün konusamiyor ama ben yine de anlasilir olsun onun cümlerinini normal bir dille yazdim...Ama okurken onlari tam olarak telaffuz edemedigini unutmayin...Yorumlarini bekliyorum...iyi okumalar....

~~~IKI HAFTA SONRA~~~

Sabah sabah telefonun sesiyle uyandim...Kim bu saattte ariyan dengesiz?....

-Alo

Kerem: Uyuyormusun sen hala?

-Sen aramadan öncesine kadar evet....Oglum manyak misin sabahin köründe ne diye ariyorsun?

Kerem: Sacmalama abi ne sabahi öglen oldu ya...

-Tamam anladik....Ne istiyorsun?

Kerem: Abi bugün bara geliyor musun?

-Eglenceli gececekse neden olmasin?

Kerem: Merak etme muhtesem olacak...

-O zaman aksama her zamanki yerde görüsürüz....

Kerem: Tamam...

Offf saat bak ya...cidden öglen olmus...bu saate kadar neden uyuduysam....kimse de uyandirmadi...

-Anne...

Nesrin: Efendim oglum

-Neden uyandirmadin beni?

Nesrin: Gece gec gedigini duydum o yüzden dinlen istedim...

-Anladim sagol...Herkes nereye gitti?

Nesrin: Babanin sirkette isleri varmis oraya gitti....Kardesin de okula gitti....

-Iyi de bugun Cumartesi.....Okuda ne isi varmis?

Nesrin: Ceza aldi ya oglum o yüzden... Eylül Hanim okula cagirmis galiba...Sanirim yine bitki toplayacak....

-Bu kadin sizce de biraz abartmadi mi?....Yani iki haftadir cocugu köle gibi calistiriyor....

Nesrin: Ceza bu oglum....yapacak bir sey yok...

-Iyi de tarlada amele gibi caistirmak biraz fazla olmuyor mu?....Cocuk hergün cuval tasimaktan ve capa yapmaktan bitmis vaziyette eve geliyor...

Nesrin: Aslinda ben de üzülüyorum ama okuldan atilmasindan ya da uzaklastirilmasindan iyidir....Yoksa tüm cemiyete rezil olurduk valla...

-Tamam tamam demedik bir sey...kahvalti hazir mi?

Nesrin: Naciye'ye söylerim halleder simdi....

-Tamam ben dusa giriyorum simdi....

Nesrin: Tamam oglum....

Annemle konusma yaptiktan sonra dusa girmeye hazirlandim....Temiz bir dus aldiktan sonra yavas yavas hazirlandim...Babam yüzünden kac gündür kizlarla olan gecemi yarim birakip eve dönmek zorunda kaliyorum ama bu gece hic bir sey durduramaz beni...

-EYLÜL-

Beynimdeki her bir hücre su anda olagan tüm gücü ve enerjisiyle icerde horon teperken ben de kac gündür uykusuz bir sekilde devam ettirdigim calismalarimin sonuna ulasmak üzereyim.... Su anda siniri sistemini düzenleyici ve kas hareketlerinin dogru calismasini saglayan bir ilac üzerine calisiyorum bazi etkileri adrenaline olsada ondan biraz daha farki bir tür....ona henüz bir isim vermedim...Ama bir kac saat icinde tüm testlerin tamamlanmasiyla ilac mükemmel sekilde tamamlanmis olacak...Aslinda diger prof.'lar ve saglik bakanligi tarafindan coktan onaylandi ama yinede ben son bir kac test daha yapmak istedim....

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin