Eylül'ün Karari

15K 591 12
                                    

IYI OKUMALAR

~~~~~IKI GÜN SONRA~~~~

-EYLÜL-

Gözlerimi actigimda hastane odasindaydim en son olanlari düsününce kendime ve olanlara inanamiyorum nasil o kadar ileri gitmesine izin verebilmistim...Etrafima baktigimda yani basimda duran Selim ve Ceren'i gördüm uykusuz olduklari belliydi...

Ceren: Eylül iyi misin?

-Evet iyiyim...

Selim: Eylül ben cok üzgünüm---

sözünü kestim.

-Senin bir sucun yok böyle olmasi gerekiyordu. Simdi iyiyim...

Ceren: Canim nasil hissediyorsun kendini biraz konusalim mi? Buna hazir misin?

-Bilmiyorum cok bitkinim..

Ceren: Aldigin ilaclar yüzündedir...

dedikten sonra Selim'e bir bakis atti ve

Ceren: Eylül ile biraz özel konusabilir miyiz?

SElim: Tabi ben disardayim....

dedikten sonra disari cikti.

Ceren: Seni dinliyorum...Ne soracagimi zaten biliyorsun o yüzden ben sormadan anlatmaya basla...

-Ben sanirim onu istiyorum Ceren....

Ceren: Sen ne dedigin farkinda misin? Su halinle bunu nasil söyleyebiliyorsun?

-Sanidigin gibi degildi....Ben o sirada o igrenc kabuslari görmedim ya da gecmisi hatirlamadim hatta o koku bile yoktu...Sadece Selim vardi...

Ceren: O zaman ne bu halin?

-Sadece korktum

Ceren: Neyden?

-Kendimi korumak icin ne yaptirdigimi biliyorsun...

Ceren: Evet su senin malum koruyucun...Ne olmus ona?

-Onu görmesini istemedim...

Ceren: Neden?

-Eger görürse herseyi anlatmak zorunda kalirim...buna hazir degilim...Ceren ben onu seviyorum artik bundan eminim ve gecmisim yüzünden onu kaybetmek istemiyorum...

Ceren: Peki ne yapacaksin o zaman? O seyden kurtulmak mi istiyorsun?

-Bunu da yapamam o kadini biliyorsun...

Ceren: Anladim...ama onu görmeden seninle iliskiye girmesi biraz zor degilmi yani ne yapabilirsin ki? Ya ondan kurtulacaksin ya da Selim ile yakinlasmaktan vazgececeksin veya ona tüm gercekleri anlatacaksin..

-Olmaz Ceren yapamam eger herseyi ögrenirse benimle ilgili düsünceleri degisebilir...Onu kaybedebilirim...Diger ikisi söz konusu dahilinde bile degil zaten

Ceren: Seni seviyorsa eger, sen öncesinde baskasiyla birlikte olmus olsan bile bunu önemsemez....Ama eger gecmisini ögrendi diye senden kacicaksa da o zaman zaten aski da sevgisi de gercek degil demektir ve öyle bir insanindan da sana faydasi olmaz...

-Haklisin ama ben hazir degilim ögrenmesi icin...simdilik beni bu halimle bilsin ve sevsin istiyorum bana acidigi icin ya da yardim etmek icin yanimda kalmak zorunda hissetmesini istemiyorum...veya sirf bana acidigi icin de benden uzak durmasini da istemiyorum...

Ceren: Öyle biri degil zaten...Sana acidigi icin senden uzak duran bir tip olsaydi tekrar tekrar seninle birlikte olmaya calismazdi...onun yüzünden gecirdigin kacinci kriz bu!....Biraz akli ve vicdani olan coktan pes etmis olurdu...

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin