Arkadaslar bildiginiz gibi hikayemiz bir süre önce sezon finali verdi...Ben de 2. sezona baslamadan önce kücük bir tanitim bölümü hazirlardim...Bu bölümde 2. sezonda olacaklardan olaylardan kesit bölümler olacak....Iyi okumalar
-SELIM-
-Hayatimdan defol Eylül! Varligini bile bilmek istemiyorum
diyerek ciktim Hastaneden.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-EYLÜL-
-Sen ölüm nedir biliyor musun Selim?
diye sordum ilk defa aciz cikan sesimle....sonra devam ettim
-Peki öldürmek nedir biliyor musun?......Ya da ölesiye nefret etmek
diye devam ettirdim...Selim anlamsiz gözlerle bakiyordu gözlerime....Sanki ne yapmaya calistigimi anlamaya calismak ister gibi...
-Ben icim söküle söküle nefret ettim Idil'den....Cünkü ben o gün Idil'i öldürmedim Selim, ben o gün icimde umutla yasayan o masum kizi öldürdüm...iste bu yüzden sadece ondan degil herseyden ölümüne nefret ettim......Ben o gün o kursunu Idil'e degil kendi caresizligime sıktım Selim....Bak su halime!!!! Karsinda nefes alan bir bedenden baska ne görüyorsun?...Simdi söyle bakalim kim daha cok ölmüs kim daha cok öldürmüs?
Selim: Bunlar bir katilin pismanligi mi?
diye sordu acimasiz sesiyle....Gülümsedim aciyla bende
-Hayir pismanlik degil bu sözleri bana söyleten....cünkü pisman degilim...
dedim...Sinirle parladi gözleri Selim'in sonra birden kükredi...
Selim: Birini öldürdün sen Eylül....Arkadasim dedigin birini...bir adamin sevgilisini.....bir bebegin annesini....ve ne?.... pisman degil misin?.... Sen gercekten bir insan misin Eylül?
-Insan?...Hicbir zaman bir insan oldugumu iddia etmedim ki...Cünkü insan olmam icin önce yasamam gerekirdi ve pisman olmam icin aci cekmem gerekirdi ama ben aci bile cekemeyecek kadar ölüyüm Selim....
Gözlerinde kisa bir anligina gecen üzüntü duygusunun yerini ifadesizlik alirken iki adimla yanina gittim...
-Bu bellegi al Selim....ve iyi izle....sonra bir karar ver....kim daha cok ölü kim daha cok canli?....Eger dogru cevabi bulursan beni bulmak icin anilarina basvur.....olacagimi tahmin ettigin yerde olacagim..... son kez!!!!!....ve acele et....benim fazla zamanim yok
diyerek arkama döndüm tam cikacagim sirada sesini duydum...
Selim: Ne var bu bellegin icinde?
diye sordu arkami dönüp ona baktim....
-Uzun zamandir aradigin video....Son 5 yildir izledigin ve son günlerde bana da cokca izlettirdigi o Idil'in cinayet videosunun orjinal kopyasi
dedim ve ne tepki verdigini görmeden uzaklastim...Sonra elimi kernima götürdüm ve benim belki de son umudum olan bebeklerimi hissettim.....Ne ironik ama 5 yil önce bosandigim kocamdan nihayet hamile kaldim......hem de herseye ragmen.....Simdi ise ona geride kocaman bir aci ve pismanlik birakacagimi bilerek ölüme dogru gidiyorum....Icimden "Umarim cocuklarim büyüdüklerinde bir gün kendilerini cok seven annelerini affedecek gücü bulurlar kalplerinde...ben kendimi affedemedim belki ama onlar affetsin..." diye düsünerek adimlarimi son umutlarima ve ölüme dogru cevirdim....son kez!
-SELIM-
Elimdeki bellege baktim icimde garip bir hüzün ve aci vardi...Biraz da anlamsiz bir pismanlik...ancak sebebini bilmiyordum....Sonunda 5 yillik gizem cözülecekti...5 yil önce ilk izledigim o korkunc videonun tamami ellerimin arasindaydi....O videoyu izledikten sonra bilgi almasini istedigim avukat elimdeki videonun orjinal kayittan alinarak kisaltilmis olan bir video oldugunu söylemisti....Sonrasinda da her ne kadar ugrassam da orjinal videoya ve kayitlara ulasamamistim...Simdi de elimdeki o videoyu tutuyorum ve icimde sebepsiz bir korku var
---------------------------------------------------------------------------------------------
-SELIM-
Pismanligi hic bu kadar derinden yasayacagimi hissetmemistim...Eylül'ü hic bu kadar cok kaybedecegimi düsünmemistim..."Bir insan bir insani ne kadar cok kaybedebilir?" sorusuna verilecek cevabin bir siniri olmadigini artik görüyorum...Ben gec kalmistim...hem de cok gec....Ben son kez Eylül'üme gec kalmistim üstelik bu sefer geri dönüsü olmaz bir sekilde....Simdi uyansa, baksa bana, gözlerinin en yesil tonunu ruhuma islese, bir kere gülse mesela, bir kere öpse, son bir kere baksa bana, gözlerinde olan tek duygunun ask oldugu bakislariyla....Gercekten cok mu gecti yasamak icin?
----------------------------------------------------------------------------------------------
-SELIM-
-Demir o cok aci cekti mi?
Demir: Nerden bakildigina göre degisir?
-Ben cok pismanim....Onsuz yasamak nedir bilmiyorum...O yokken bile vardi benim icin...
Demir: Seni anliyorum Selim.....inan bana belki de en cok ben anliyorum....Cünkü insan sevdiklerini herseye ragmen kalbinde yasatir.....Bu yüzden gercekten sevenler icin ne ölüm vardir ne de ayrilik......Idil mesela o hic ölmedi.....Bedeni ölmüs olsa kalbimde yasamaya devam ediyor cünkü....Herseye ragmen biz bugün bile onunla ayrilmadik bugün bile hala onunla bir bütünüz...özledigim kokusunu oglumuza miras birakarak gitti mesela özledikce koklamam icin, yesil gözlerini de aklima teslim etti baktigim her yerde onu görebilmem icin....sesini arkada birakti en sevdigim sarkilari dinlemem icin....ve son olarak Idil bana sonsuzlugu birakti yasamam icin...Simdi bedenim ölse kalbim cürüse bile ölümsüz aski ile ruhum sonsuza kadar varolacak....Aci cekiyor muyum?... Hayir cekmiyorum cünkü bunun bizim sonumuz olmadugunu biliyorum....Özlüyor muyun?... Hayir özlemiyorum cünkü hic ayrilmamis gibi hissediyorum.....Sadece belki biraz ogluma baktikca icim aciyor annesiyle onu bir arada göremedigim ve ücümüzün birlikte yeni anilara sahip olamayacagimizi bildigim icin hepsi bu.....Bu yüzden su anda bana düsen sey sadece beklemek....ona kavusacagim günü beklemek....
-Bir keresinde Eylül bana "kim daha cok ölü kim daha cok canli kendin karar ver" demisti...Sanirim artik anliyorum ne demek istedigini....Ölenler aslinda ölümsüzlüge kavusuyor....Yasayanlar ise onlarin yoklugu ile ölüme kavusuyor....Bedenleri ölenlerin, arkalarinda biraktigi anilarla birlikte ruhlari yasiyorken, bedenleri yasiyanlarin da ruhlari ölüyor acidan......Ben pismanim hem de cok
Demir: Hala cok gec kalmis sayilmazsin!!!!
-Ama Eylül o---
Demir: O seni her zaman sevdi...Bosandiktan sonra da ona yaptiklarindan sonra da korkusuzca ölüme meydan okurken de seni hep sevdi....Onun sevgisi kosulsuz ve mutlaktir....Dedin ya hani ölenler anilarda yasamaya devam ediyor diye......Iste Eylül'ün sende buldugu sey buydu...Onun ölen ruhu senin kalbinde yasamaya devam ediyor......Su anda ihtiyaci olan tek sey bunu hissetmesi....Ona hala yasadigini hissettir Selim......Herkesin öldürdügü Eylül'ü yasadigina inandir....Ona umut ver, isik ver, hayat ver....Hala gec degil....Bu yüzden git onun yanina tut ellerini ve uyanana kadar askini fisilda kulaklarina....Ona yasami ve hayati hissettir...Sen onun icin Umut, Isik ,Günes bunlarin hepsine sahipsin...Bunlari ona hissettir...
Ikinci sezonda olacaklarin kisa bir gösterimi...Kisa kisa farkli bölümlerden alintilar yaptim...Umarim begenmissinizdir...Yorumlarinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)
ЧиклитGecmisinin agirligini omuzlarinda tasiyan asi ve güclü bir kiz ile zorba ve kibirli bir playboy....beklenmeden gerceklesen bir evlilik ve zorla gelen bir ask... -EYLÜL- Eylül: Sen.....(derin ic cektikten sonra)...neyse... konusamadim kelimeler bozag...