Yakinlasma

17.8K 613 6
                                    

-SELIM-

Alev'in bagirmasi üzerine herkes ona odaklandi...

Alev: Evet arkadaslar yeni evlenen Selim ve Eylül ciftini tebrik edelim hadi hep beraber

dedikten sonra Eylül'e dogru gitmeye basladi

Alev: Selam tatlim

Eylül:Merhaba

Alev: Selim seni arkadaslari ile tanistirmaya getirdigine ona evde cok yalvarmis olmasin...Aksi takdirde her seferinde oldugu gibi yalniz gelirdi...O yüzden iyi bir sekilde eglenmeye bak sekerim...Cünkü seni tek basina biraktigina göre görünen o ki bir dahaki sefere gelmek icin yalvarman ise yaramayabilir...

Eylül: (Alayli bir tebessümle)....Yaniliyorsun....Ben senin aksine hic kimseye hic birsey icin yalvarmam...

Alev: Ah....Belli oluyor o yüzden zaten balayi dönüsünde kocan solugu benim yatagimda aldi....

Onlarin bu konusmalari bir tür gövde gösterisine dönüsürken herkes merakla olacaklari izliyorlardi...Herkes Eylül'ün tepkisini beklerken o, Alev'in sözlerinden sonra bacak bacak üstüne atip yüzündeki alayci tebessümü büyüterek cevap verdi...

Eylül: Bosuna ceneni yorma Alev, senin gibi ucuz kizlari önemsemiyorum...Ayrica o geceki olanlardan da haberim var...Selim bana anlatti ve biz aramizdaki bu sorunu cözdük...bu yüzden söylediklerinle ya da gece olanlarla ilgilenmiyorum...Ayrica eger her kavgamizdan sonra kocami yataga atmaya niyetliysen bastan uyariyorum seni...bosuna ümitlenip hayal kurmaya kalkma...Sonucta ne de olsa o dönüp dolasip yine bana gelecek...Ne demisler tilkinin dönüp dolasip gelecegi yer yine kürkcü dükkani...

Alev: Hhahaha Hayret senin bu kadar gurursuz birisi oldugunu hic düsünmezdim

Eylül: Öyle mi?....Senin gururdan anladigin sey ne peki? Gurur, kendisini evli bir adamin yatagina almak icin rezil olma pahasina kendini kücük düsürmekten cekinmeyen bir kadinda mi? Yoksa evliligini ve ailesini korumak adina bosanmayi düsünmeyen ve ailesine düskün olan bir kadinda mi var?....Sen cevap ver...

Alev: Bunun cevabini yarin aksam kocan yatagima girdikten sonra eline alacagin bosanma celbiyle alacaksin zaten

-Yaniliyorsun Alev....Selim benden asla bosanmaz...Bosanamaz zaten....Buna izin vermem....O yüzden ben istedigim sürece kocam olarak kalmaya devam edecek ve bunu bu dünyadaki hic kimse degistiremez.... Beni defalarca aldatsa bile bosanmayi istemedigim sürece dönüp dolasip yine bana gelecek...

Eylül'ün dalga gecer gibi sakin ve kendinden emin dolu cevaplari herkesi sok ederek kendisine hayran birakirken, Alev de sinirlenmeye devam ediyordu...Tabi ben cok ayri bir sekilde sok olmustum...Eylül'ün ne hissettigini anlamadigim gibi ne tepki verecegimi de sasirdim...

Alev: SENI SÜRTÜK

-ALEV!

diye bagirmama kalmadan Alev, Eylül'e saldirmaya calisti...Calisti diyorum cünkü Alev, Eylül'e saldirdigi sirada Eylül, son derece bir cevik hareketle kolunu tutup arkasina dogru cevirerek Alev'i dizlerinin üstüne yere oturtturdu ve omuz ile buyun arasindaki bölgeye vurdugu tek bir darbeyle onu bayiltti....sonradan da sanki hicbir sey olmamis gibi kalktigi koltuga geri oturarak ickisini icmeye devam etti. Ceren bu durumu normal karsilarken herkes ikinci kez sok gecirmisti...Sakinlikla agizimi aralayip seslenmem ile bana döndü

Eylül: Sevgilim, lütfen beni bir kez daha aldatmaya cürret etme, zira eger bunu yaparsan neler olacagini biliyorsun öyle degil mi?...Bunu gecen gece konusmustuk sanirim?...

Sözlerin ciddiyeti konusunda o anda ne kadar gercekci olmamis olursa olsun aslinda aldatma konusunda gecen gece konusmustugumuz dogruydu ama yinede böyle bir sekilde söylemesi hosuma gitmisti... Cünkü aldatma durumun gerceklesmesi icin önce evliligimizin gercege dönüsmesi gerekiyordu ve o anda Eylül sanki evliligimiz gercekmis bir ifadeyle bunu söylemisti.....Bu yüzden bende imali bir sekilde sordugu soruya gülümseyerek ayni sekilde bir cevap verdim...

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin