Arkadaslar Eylül'ün gecmisin hepsini tek seferde vemeyi planlamiyorum böyle ara ara bölümlerde bazi kisimlarini yazacagim...O yüzden hikaye de tutarsizliklar olursa lütfen bilgilendirin....iyi okumalar
-EYLÜL-
Paris'de gecirdigimiz bir haftanin sonunda Istanbul'a geri döndük. Selim'in ailesi biz balayindayken oturacagimiz evi hazirlamislaridi. Onlarin evinin hemen yan tarafiydi.Kocaman yemyesil bir bahcesi ve bir havuzu vardi. Benim eski evimden gelen esyalarimin hepsi özenli bie sekilde yerlestirilmisti. Alt katta sadece yemek odasi salon ve mutfak vardi. Üst katta ise bir tane yatak odasi ve bir tane cocuk odasi hazir bir sekilde iken 3 oda tamamen bos durumdaydi, sanirim orayi düzenlemeyi bize birakmislardi.Ben evin icini gezerken asagidan bir gürültü duydum ve hemen merdiven inerek sesin geldigi yöne dogru kostum.
-Ne oldu?
Selim: Üzgünüm ben kahve yapacaktim ama bardagi devirdim.
-Sorun degil....Istersen kahveyi ben yapabilirim.
Selim: Olur, sütsüz ve sekersiz yap o zaman.
-Tamam
Herife bak ya iyiki ben yaparim dedim,sanki karsisinda kölesi varmis varmis gibi emir veriyor, insan bir rica eder degil mi ? Ama nerdeee...Ona söylene kahve yaparken bir tane de kendime yaptim. Bu adamla kahvelerimizin ayni olmasina bir an icin sinir oldum.Ama ne yapabilirim ki uykusuzluguma bir tek bu iyi geliyor. Kahveleri yaptiktan sonra ona verdim.
-Afiyet olsun...
Selim: Sagol
O salonda televizyon izlerken ben elimdeki kahveyle beraber bahceye ciktim.Sonra bu evliligi düsünmeye basladim.Babamin sevgisini kazanmak icin nasil bu kadar ileri gidebilecegimi düsündüm. Sonra da acaba gercekten sadece babam istedigi icin mi kabul ettim diye kendi kendime sormadan da duramadim...Her ne kadar kendime böyle söylesemde Ceren bana bu yüzden olmadigini söyledi. Korktugum icin kabul ettigimi söyledi. Dügünden önce ve sonra gördügüm kabuslarimin sebebinin korku oldugunu ve kendimi güvenceye almak icin evlenmeye karar verdigimi söyledi. Hakli oldugunu her ne kadar kabul etmek istemesem de icimde bir ses tüm gücüyle avaz avaz bagiriyor. Bana deli gibi kortugumu söylüyor.Aslinda basindan beri Selim ile evlenmeye niyetli degildim. Babam o olayli aksam yemeginden sonra gelip benimle konusmadan önce basima o korkunc olay gelmeseydi. Belki de onun ne söyledigini umursamadan cekip giderdim bu ülkeden, Nüfusundan cikarak soy adimi degistirir ve tamamen kendi hayatima dönerdim. Ama o gece kolay kolay kurtulamayacagim bir gecmisim oldugunu hatirladim.
~~DÜGÜNDEN BIR AY ÖNCE~~~
-EYLÜL-
Olanlara inanamiyorum. Resmen beni aksam yemegine evlenecegimi haber vermek ve müstakbel damat adayi (!) ile tanistirmak icin cagirmislar. Hele babam hic utanmadan bir de otur diyor.Sanki yillardir kizi oldugumu unutan kendisi degilmis gibi babalik tasliyor.Suratina suyu firlatip cikarak az bile yaptim. Düsündükce daha cok sinirleniyorum ve gaza basarak hizlaniyorum. Sakinlesmek icin belki de sahile gitmek en iyisi olacak diye düsünüp arabayi hemen sahile dogru sürmeye basladim. Sahile geldigimde arabayi bir yere park edip denizin kokusunu icine cekmeye basladim.
Y: Sen Eylül'sün degil mi?
-Siz kimsiniz?
Y: Annenin bir arkadasi...
-Ne?
Y: Annenin bahsettiginden daha güzelmissin...Bir an otele gidelim, söz veriyorum cok eglenecegiz...
-Sacmalamayin lütfen, hemen defolun burdan
Y: Annen bakire oldugun icin hircin olabilecegin konusunda uyarmisti ama sorun degil güzelim,yatakta sakin kalan kizlardan hoslanmam zaten
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)
Chick-LitGecmisinin agirligini omuzlarinda tasiyan asi ve güclü bir kiz ile zorba ve kibirli bir playboy....beklenmeden gerceklesen bir evlilik ve zorla gelen bir ask... -EYLÜL- Eylül: Sen.....(derin ic cektikten sonra)...neyse... konusamadim kelimeler bozag...