Artik Benimsin

20.8K 662 3
                                    

Bu bölüm biraz kisa oldu kusura bakmayin...bu arada bu bölümde +18 iceriklidir....rahatsiz olanlar okumayabilir.... Olaylar burdan itibaren yavas yavas hareketlenmeye baslaycak  yeni karekterimiz ilerki bölümlerde hikayeye dahil olacak...ve artik olaylarin seyri cok farkli bir sekilde gelecek...yazim hatalarim varsa kusura bakmayin... herkese iyi okumalar....

-SELIM-

Eylül hastaneden ciktigindan beri iki ay gecmisti ve ben onu öpmek disinda bir sey yapmadim....Ceren ve Demir'in konusmalarindan yola cikarak onu korkutmamak ya da endiselendirmemek icin onu kendime ve karanliga alistirmaya karar verdim...ayni seyleri bir kez daha yasatmak istemiyorum Eylül'e...bu yüzden iki aydir sadece alismasini saglayacak seyler yapiyorum ve panik atak hakkinda arastirma yapip nasil davranmam gerektigi konusunda bilgi edinmeye calisiyorum....Kendi dayanma sinirima ulasmis olsamda sabretmeye calisiyorum...

Eylül: Ne düsünüyorsun yine böyle?

-Seni...

yesil gözlerindeki duygu derinligini görünce gözlerimi kacirmak istedim ancak birden beklemedigim bir tepki ile karsilastim...

Eylül: Biri sana bir sey mi söyledi?

Buz gibi ses tonuyla söyledigi cümle ile ona bakinca gözlerinde az önce beliren anlamli derinlik yok olmus bombos ve karanlik bakislar gelmisti yerine...

-Ne hakkinda?

Eylül: Benim hakkimda...hastaneden cikali iki ay oldu ama bana bir kez dokunmaya kalkmadin...ne zaman yakinlassam kaciyorsun?

Eylül'e verecegim cevabi düsünürken birden hasteneden ciktiktan bir gün sonrasinda bizi ziyarete gelen Demir ve Ceren'in arasinda gecen konusmalardan duyduklarim geldi aklima...

~~~Flashback~~~

Eylül: Ceren ve Demir nerde kaldilar

-Hayatim ben bir onlara bakip gelirim istersen...

Eylül: Tamam iyi olur...

alt kata yanlarina indigimde mutfak girisinde konusmalarini duydum fisilti seklinde bile olsa duyuluyordu..

Demir: Daya iyi görünüyor

Ceren: Sadece görünüste öyle...eve gelince korkulari artti...

Demir: Bence her seye ragmen Selim'i uyarmaliyiz adam durumu bilsin en azindan ona göre davranir...

Ceren: Sakin Demir....eger Eylül bunu ögrenirse önce bizi bitirir sonra da kendini...

Demir: Sacmalama...intihar edecek kadar ciddi görünmüyor...

Ceren: Bunu bilemeyiz sonuc olarak bir kez yapti...Ayrica intihar olmasa bile bir daha kimseye güvenemez...Bu eski Eylül'ün geri dönmesini bunun ne anlama geldigini biliyorsun degil mi?

Demir:Evet biliyorum ama Selim caktirmazsa durumu anlamaz...

Ceren: Eylül'den bahsediyoruz Demir, mutluka anlar durumu ve anlarsa da Selim'i de terk edebilir....Selim'in ondan bilerek uzak durdugunu anlarsa arkasina bile bakmadan ülke degisip dünyanin bir ucuna gider bir daha asla ulasamayiz ona...Sanki bilmiyorsun Eylül'ü...gecen seferde böyle oldu...

Demir: Haklisin...ilk yurtdisina cikisi da bu yüzden olmustu...güvensizlik sebebiyle herkezden kacmisti ve öyle iyi saklanmisti sirtimdaki ter kurumadan ülke degistirmeme ragmen bulamamistim onu...sonradan onu bir kaza yüzünden japonyadaki bir hastane odasinda yatarken bulmustuk...

Ceren: Evet bu yüzden cenini kapali tut...Selim bir seyler ögrenirse ya da durumdan süphelenirse Eylül'ü bu sefer tamamen kaybederiz...

Demir: Anladim tamam...hic bir sey söylemeycegim...

Duyduklarim karsisinda sok gecirmistim...Eylül'ün önceden intihara kalkismasi, herkesden saklanmak icin yurt disina kacisi, kaza , Japonya kim bilir bilmedigim daha neler oldu hayatinda...

~~~~Flashback son~~~~

Htirladiklarimla birden ürperdim ve ona bir seyler caktirmamak icin 2 aydir farketmemesi icin harcagim cabalrima devam ettim...

-Kimse bir sey söylemedi? Birisi bir sey mi söyleyecekti?

Eylül: Hayir da sen normal davranmiyorsun..

Hah simdi s*ctin oglumnasil cevircen bakalim bu durumu...

-Yok hayatim ben sadece biraz daha iyi hissetmeni bekliyorum yoksa ben de zor dayaniyorum yani...

Eylül: Ameliyat gecirmedim Selim, dogumda yapmadim...her zamanki ataklardan biriydi iste ve seninle ilgili degildi...eger bu yüzden cekiniyorsan ve ya istemiyorsan---

Isin tehlikeli boyuta ulastigini görünce sözlerini yarida keserek dudaklarina yapistim...

-Sence istemiyormus gibi mi görünüyorum?

diyerek daha tutkulu öpmeye basladim...karanlik ortami unutmayarak onu yatak odasina yönlendirdim...öpüserek iceri girdigimizde isigi acmadan yataga dogru yöneldim ve onu yataga yatirdiktan sonra ben de üstüne ciktim...Uzun zamandir arzuladigim kadin artik kollarmin arasindaydi ve bu sefer durmami engelleyecek bir sey de olmayacakti...

-EYLÜL-

Selim'in son zamanlardaki davranislari ondan süphelenmeme sebep olmustu...Cünkü her firsatta beni yataga atmaya can atan adam gitmis yerine benden kacan bir adam gelmisti...Demir ve Ceren'nin olanlarin en azindan bir kismini Selim'e anlatmayi teklif etmelerinden beri diken üzerindeyim...onlari kesin bir dille uyarmama ragmen acaba ikinci kez benim iyiligim bahane ederek güvenimi sarsacak bir seyler yapabilirler mi diye düsünüyorum...Selim'in agzini aramak icin yanina gittigimde sorduklarim her ne kadar beni asiri istekli ve sapik durumuna düsürmüs olsada Selim'in dudaklarima yapismasi ve odaya dogru yönlenmemizle birlikte sadece benim kuruntum oldugunu anladim...Selim vücudumun her karisini kesfe cikarken benim en büyük korkum karanliga alisan gözlerimiz yüzünden Selim'in onu farkedebilecek olmasi...Bu yüzden elimden geldigince belden asagisina bakmamasi icin dudaklarinin gögüslerimden ayrilmamasini saglamak amaciyla saclarini cekistirmeye basladim...Zarifce kiyafetlerimi cikarmasi ve her an kirilacak bir cam parcasiymis gibi beni sarmasi aklimin kontrolünü kaybetmeme sebep olsa da onunda benden cok farkli olmadigini anlamam uzun sürmedi. Kiyafetlerden kurtulmamaizla birlikte benim endiselerim artarken onun hareketleri hizlanmaya ve güclenmeye basladi...sabirsizligini nefes alis verisinden anladigim sirada sesi kulaklarima ulasti...

Selim: Seni istiyorum...hemen simdi...

-Selim...

Selim: cok istiyorum....

ona cavap verecek kelime bulamadigimda kulagimdaki dilini ve dislerini cekipyüzüme bakti...gülümsememle birlikte

Selim: Beni delirtiyorsun...aklimi basimdan aiyorsun....asigim sana

söyledikleriyle sok gecirirken onun yüzüne baktigimda ciddi oldugunu gördüm...

Selim: Cok asigim...deli gibi hemde....

nefes nefese söyledigi kelimelerden sonunculari...

Selim: Cok güzelsin....ve ben bu bütün güzelligi kendime istiyorum...bana ait olmani, benim olmani istiyorum...seni istiyorum...

duydugum sözler ile dudaklarina yapistim...dillerimiz bulustugunda nefes alamyi bile unuttuk...nefes alamak icin geri cekildiginde aldigi nefesin hemen ardindan sanki oksijen kaynagi benmisim gibi tekrardan gögüslerime indi...emdi, yaladi ve disledi...dudaklarini sürterek göbegime kadar indiginde icimi bir korku kapladi...kafami kaldirip ona baktigimda gözlerinin kapali oldugunu gördüm. bir süre göbegimde oylandiktan sonra bacaklarimin arasindaki yerini aldi... icimden son kez ona güvenmeliyim dedim...ve her zaman söyledigim sözlerle kendimi ceseratlendirdim. "Sakin ol Eylül...sen yanlis bir sey yapmiyorsun....Sakin kal...sen güclü birisin ve asla pes etmezsin....Sen asla pisman olmamalisin...Sen Eylül'sün...Sadece kendine inan cünkü sen yanlis bir sey yapmiyorsun..." Sözlerimi icimden tekrarlamam bittigi sirada hissettigim aci ile beraber tiz bir ciglik koptu dudaklarimdan...Önce biraz aci verse de zamanla yerini zevke birakti...yavas yavas hareketleri hizlanmaya basladiginda ikimizden de zevk inlemeleri duyuluyordu... Son olarak ikimizde doruga ulastigimizda ayni anda bosaldik...Üzerime uzanan Selim'in dudaklari kulaklarima ulastiginda fisilti ile söyledigi son sözleri hata yapmadigimi ispatlar gibiydi...

Selim: Artik benimsin...her zerresine asik oldugum kadin....

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin