Bosanma

10.4K 377 13
                                    

Bu bölümü sevgili okuyucum   @sila567kankilic8 'a ithaf ediyorum...Desteginiz icin tesekkürler...Keyifli okumalar...

-SELIM-

Aklim darma duman olmus bir sekilde eve gittim...Neydi tüm bu olanlar böyle? Pinar denen o kadinin söyledikleri...videoda olanlar...avukatin söyledikleri...aklim kazan gibi olmustu...Eylül'e de ulasamiyordum....Onu en son buldugum eve gittim ama kimse yoktu...en son buraya geldigimde 100 den fazla koruma vardi ama simdi bombostu...Demir'in ve Ceren'nin de nereye gittigi belli degil...dolasiyla Eylül de yoktu...Aklima gelen fikirle hemen Deniz'i aradim ve bulusmaya cagirdim....disarda konusmak istemedigim icin eve geldi...

Deniz: Neler oluyor Selim? Eylül nerde?

-Bilmiyorum onu bulamiyorum...

Deniz: Ne yaptin kizkardesime?

-Ben...bilmiyorum...aklim cok karisik...

biraz durduktan sonra konuya bir yerden girme ihtiyaci hissettim...Sinirli halini görmezden gelerek:

-Sen Idil Basar'i taniyor musun? Demir'in ölen nisanlisni?

sordugum soruyla sasirarak cevap verdi

Deniz: Hayir kim ki o?

-Kimse bosver....

Deniz: Neler oldugunu anlatacak misin? Yoksa seni canli canli keseyim mi?

-O cok sevgili kizkardesin bana ihanet etti...beni kandirdi...ve simdi de Demir denen o serefsiz ve onun biricik ogluyla beraber kactilar...oldu mu?

Deniz: Ne sacmaliyorsun sen? Eylül yapmaz öyle sey...

alayci bir sekilde güldüm..

-Eylül birini öldürmüs Deniz...hem de o asik oldugu takintili oldugu Demir icin...

Deniz: Ne diyorsun sen be?

diyerek bana cikistiginda sinirlerinin iyice gerildigini farketmistim... uzatmamak icin ona videoyu izlettim...gördükleri karsisinda sasirken bende ona olanlari anlatiyordum...yüzü bembeyaz oldugunda

Deniz: Eylül bu kadar basit sebepten adam öldürecek biri degildir...

-O kiz Demir'in nisanlisiydi Deniz... ve onu öldürdügünü de itiraf etti...üstelik Demir'i ona evlilik teklifi ederken gördüm...boynuna atlayarak kabul etti teklifi...

Deniz: Olanlara inanamiyorum....Bir yanlis anlasilma olmasin?

-Hayir yok...eger öyle olsaydi...Eylül o herifle kacmazdi...Cerenle birlikte hastaneden isifa etmisler tabi Eylül de okuldan istifa etmis...evlerinde de yoklar....beraber gitmisler iste....

Deniz: Ne olacak peki simdi? Ne yapmayi düsünüyorsun?

-En yakin zamanda bosanacagim...sonrada ne hali varsa görsün....ama sakin karsima cikmasin bir daha! Yoksa cok fena olur....

ben etrafimda deli gibi dönmeye devam ederken duydugum kapi sesiyle beraber Deniz'in gittigini anladim....Umarim bir daha karsima cikmazdi...cünkü eger onu bulursam ya da karsima cikarsa cok fena seyler olacagi acikti....Su anda aklimdaki tek sey intikamdi cünkü...

~~~BIR KAC HAFTA SONRA~~~

Su anda mahkemedeyim avukatimla beraber ama Eylül Hanim tesrif etmedigi gibi bir de Demir efendinin avukatina tam vekalet vererek karsima göndermis...Ben sinirlerime zor hakim olurken avukatlar savunmasini yaparak karari hakime biraktik...ve kisa bir süre sonrada sadece son iki ayi gercek olan bu evlilik sonlandi...Sadece tek bir farklilik kaldi elimde artik kadinlara zerre kadar güvenmiyorum.....Bundan sonra hayatimi tek gecelik olanlarla gecirecegim...tabi son olay göz önüne alindiginda o kisinin saglikli oldugundan da emin olmak zorundayim...Yasadiklarimi bir türlü hazmedemiyorum....Eylül böyle bir seyi nasil yapabilir? ve en önemlisi neden bunu bana yaptigiydi? Madem o adami seviyordu neden ilkini bana verdi...Üstelik o kadar cok korkmasina ve yasadigi travmalara ragmen...Düsüncelerimle bogusurken sirkete dogru yola cikmistim bile...belki calisirsam unuturum diye...

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin