Buldum Seni

11.6K 446 45
                                    

Evet arkadaslar finale sadece bir kac bölüm kaldi ve artik tüm gercekler ortaya cikti...Özel bölüm yayinlayip yayinlamayacagimi henüz bilmiyorum....Keyifli okumalar....

-SELIM-

Artik umudum tükenmek üzereydi...ne telefon ne E-Mail, hic bir sekilde ne Eylül'e ne Demir'e ne de Ceren'e ulasabilmistik hatta kardesim Burak ve Inci araciligiyla Eylül'ün asistani Lena'ya ulasarak bile onun yerini ögrenmeye calistik ama Eylül istifa etmisti ve Lena kendi ülkesine geri dönmüstü....Eylül'ün mesleginden bile istifa edecegi edecegi aklima hic gelmemisti...Ama sanki Eylül'e giden tüm yollarim bicak gibi kesiliyordu....Aklima o en son 3 ay önceki hali geldi bir an icin...

~Flachback~

Eylül: Bu bellegi al Selim...ve iyi izle...Sonra bir karar ver...kim daha cok ölü kim daha cok canli?...Eger dogru cevabi bulursan ve beni bulmak istersen anilarina basvur....Cünkü olacagimi tahmin ettigin yerde olacagim...son kez!!!...ve acele et...benim fazla zamanim yok

~Flashback son~

Bunlari söylerken nasil da hüzünlü ve kirikti...O anlar aklima gelince birden Eylül'ün söylediklerini tekrar düsündüm...Bana "Eger dogru cevabi bulursan ve beni bulmak istersen anilarina basvur, cünkü olacagimi tahmin yerde olacagim" demisti..Yani demekki daha önce beraber gittigimiz bir yerdi ya da benim bildigim bir yerde... Ama Türkiye de degildi. Beraber yurtdisinda gittigimiz tek yer Fransa'ydi...Yani bu demek oluyor ki Eylül Fransa da...

Aklima gelenle hemen uzandigim koltuktan kalktim ve Fransa'ya bir bilet aldim sonra da valiz hazirladim...Daha önce gitigimiz otelden rezervasyon da yaptirdim...simdi geri kalan tek sey sabahi beklemek olacakti...3 ay boyunca onu ararken nasil oldu da bu aklima gelmedi..

Eylül: Cünkü sözlerimi hicbir zaman ciddiye almiyorsun Selim...

Bir an Eylül'ün sesini duydugumda yerimden dogruldum ama hayal oldugunu farketmem uzun sürmedi...Bu tarz hayaller görmem cok tuhaf degil, cünkü bunu sürekli yapiyordum kendime, 5 yildir nerdeyse hergün Eylül olsa böyle derdi ya da böyle yapardi diyerek onu hayal ediyorum...ve bu cümlede yine tam Eylül'ün kuracagi bir cümleydi...

Ertesi sabah erkenden hazirlandim ve Fransa'ya gittim. Önce kaldigim otele sordum Eylül'ü, acaba o da mi orda diye? Ama orda yoktu...Sonra odama gecp yerlestikten sonra düsünmeye basladim... Biz nerelere gitmistik neler yapmistik, tüm anilarin beynime dolmasina izin verdim..Aksam olunca onunla gittigimiz eglence mekanlarina gittim, beraber yemek yedigimiz restauranta gittim ve ayni masada Eylülsüz yedim yemegimi, o gün Eylül'ün yediklerini siparis ettim...Düsündükce daha cok detay geliyor aklima meger ta o zaman balayindayken ve birbirmizden hoslanmiyorken bile aslinda ne kadar cok dikkat etmisim ne kadar cok aklima kazimisim onu yeni fark ediyorum.

Gece yatagi sirt üstü yattiktan sonra gidecegim yerleri düsündüm ve sabah olur olmaz da tek tek gittim oralara, elimde bir resimde sordum onu gittigim yere, her gittigim yerde daha da umut kapladi icimi...Cünkü onu görenler taniyanlar vardi...Megerse Eylül benden uzakta gecirdigi 5 yilini aslinda burda geciriyormus...Bir kac günlük yurtdisi seminerleri haricinde hep Paris'deymis...Yillarca hep beraber gittigimiz yerlerde yemek yemis, alisveris yapmis, gezmis dolasmis...Bunlari gördükce aptalligima yaniyorum. Eger Eylül'ün askina biraz olsun inansaymisim ve nereye gidebilecegini biraz olsun düsünseymisim o 5 yil bosu bosuna ayri kalmayabilirmisiz....Yalniz tek bir sorun vardi ortada Eylül yaklasik 1 aydir buralara hic gidip gelmiyormus...Karni burnundaymis en son gelisinde ve kimse onun nerde oturdugunu bilmiyormus...

Caddelerde gezerken Seine nehrine geldigmi farkettim o zaman aklima ilk önce Eylül'ün anlattiklari geldi...Sayisiz kadin intihar etmek icin Seine nehrine atmis kendini sayisiz kadin ceseti cikmis bu sudan...Bunlari hatirlayinca sonra da aklima Demir'in sözleri geldi..Eylül'de atmisti kendini burdan asagi tam 5 yil önce..Icimde tarifi imkansiz bir aci körüklenirken Eylül'ün sözleri bir kez daha aklima geldi...Bana gizemli kadindan bahsetmisti...Son derece güzel olan ama kimligi ve ölümü tam muamma olan kadindan...Hatirladiklarim üzerine önce o müzeye gittim...O kadinin resminin oldugu müzeye...Sonra aklima geldi birden bire, Eylül bana bir kadindan daha bahsetmisti... Jeanne D'arc...hatta onunla beraber Rouen'e gitmistik...Eylül bana burasi benim gizli yerim demisti Rouen meydani icin...

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin