Hastane'de Sok

19.7K 688 29
                                    

-SELIM-

Kerem ile bulusup bara gittik hersey muhtesem gidiyordu....Birbirinden güzel kizlar etrafimizi sarmisken birden bir gürültü koptu....Hemen ne oldugunu anlamak icin ayaklandik ve gürültünün koptugu yere vardigimizda büyük bir kavga cikmisti...Bizler etrafdakileri sakinlestirmeye calisirken tam arkamda duran kuzenimi farketmeyip yanlislikla ona carptim ve kuzenimde bir anda yere düsüp kisa bayginlik gecirdi...Kuzenim Sevda kalp hastasi oldugu cok endiselendim ve ambulans cagirin diye bagirmaya basladim ona bir sey olacak diye sok yüzünden resmen kanim dondu...Kisa sürede Kerem. ben ve Sevda hastaneye ulastik...

-Hemen biri doktor cagirsin...Kuzenim kalp hastasi

diye bagiriken hemsireler yardima kostu....

Hemsire: Sedye getirin....ve hemen Rifat Bey'e haber verin

hemsirenin söylediklerinden sonra hastayi özel bir odaya aldilar...

-BURAK-

Eylül Hoca ile birlikte hastaneye geldik...Ben tabi neler oldugunu bile anlamadim....Eve gitmenin hayalini kurarken gecenin bir yarisi kendimi hastanede buldum..Aslinda bu zamana kadar Eylül Hoca'yi hic merak etmemistim ve nasil biri oldugunu önemsememistim...Bu yüzden beni hastaneye getirmesi tuhaf gelmisti....Acikcasi simdiye kadar benden istedigi bitkinin suyunu neden cikardigini ve hazirladigi karisimin ne ise yaradigini merak etmemistim ama simdi gercekten merak ediyordum...Biraz daha ilerledikten sonra 8 yaslarinda olan kücük bir kizin odasina girdik....Kiz Eylül Hoca'yi görünce Eylül abla diyerek birden boynuna atladi...Önce kardesi falan sandim sonra kizin ailesi oldugunu tahmin ettigim bir cift yanimiza gelerek

X: Ne olur iyi bir sey söyleyin Eylül Hanim

Y: Bir gelisme var mi? Ne olur cabuk söyleyin...

Eylül: Endiselenmeyin....Nihayet onun icin gerekli ilaci elde etmeyi basardik...Düzenli olarak bu ilaci serum olarak kullandiginda umarim daha da hizli iyilesecektir...

X: Gercekten mi?

Y: Yani kizimiz kurtuldu mu simdi?

Eylül: Henüz bir sey söylemek icin cok erken öncelikle ilaci verip ilk tepkisinin nasil oldugunu ölcmeliyiz...Bu yüzden bu gece sabaha kadar kizinizla ilgilenecegim....Eger ise yararsa devam edecegiz...Eger faydasini göremezsek de o zaman baska bir formül üzerinde calismaya baslariz...

X: Tesekkür ederiz...

Y: Cok sagolun....Sizin hakkinizi nasil öderiz...

Eylül: Önemli degil...bu benim görevim...

-Lena neler oluyor?

Lena: Uzun süredir bu kizin iyilesmesi icin ilac hazirliyorduk...ve o bugün tamamlandi...Bu yüzden de Eylül sen de gör istedi...

-Benimle ilgisi var ki?

Lena: Neden kendisine sormuyorsun?

Normalde ugrasamam o kadina soru sormak icin ama su anda bu kadar yorgunken burda ne isim oldugunu deli gibi merak ediyorum....

-Eylül Hocam...bana burda ihtiyaciniz var mi?

Eylül: Hayir yok

-O zaman neden ben de geldim?

Eylül: Hayatini kurtardigin kücük kizla tanismani istedim...

-Anlamadim?

Eylül: Cengiz Bey yanimda gördügünüz bu sabirsiz beyin ismi Burak ve kiziniz icin hazirlamis oldugum ilacin ham maddesi olan bitkiyi toplayabilmek icin haftalardir canla basla calisti...Kendisi benim ögrencim olur...Su anda elimdeki bu ilaci onun sayesinde hazilayabildim...ve Burak Bey bu kücük kizin ismi de Inci....8 yasinda olmasina ragmen kas ve sinir sistemini tahrip eden bir kanser ile mücadele ediyor...Ama hazirladigimiz ilac sayesinde kaslarindaki kontrol bozuklugu giderilmis olacak....

Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin