Arkadaslar bu yayinladigim kesitler ilerdeki bölümlerde bulunan kisimlardan...Artik olaylar gittikce daha da karisacak...Eylül'ün neler yasacagini ve neler yapabilecegini birlikte görecegiz....Eylül gercekten de cok farkli bir karektere sahip bu yüzden hep beraber görecegiz neler olacagini....Acikcasi ilerisini nasil kurgulayacagimi ben de cok bilmiyorum suan...Cünkü Eylül karakteri sanki gercekten yasiyormus gibi hissediyorum ve yazarken sürekli düsünüyorum.Acaba Eylül buna nasil bir tepki verirdi? diye... Benim icinde yazmasi oldukca zevkli bir hikaye umarim okurken zevk aliyorsunuzdur....iyi okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~
-EYLÜL-
O zamanlar pisman olmayacagimi düsündügüm seylerden bu kadar pisman olmak aklimin ucuna bile gelmemisti. Ama daha da kötü olan bir sey varsa o da bundan sonra yapacagim herseyden pisman olacagimi bile bile yapmak zorunda olmam...Hayat bana öyle güzel bir oyun oynadi ki ne kadar kacarsam kacayim hep basladigim yere döndüm....Su anda sevdigim ülkenin sevdigim sehrinde kimsenin beni bulamayacagi bir hastane odasinda yine kacak yine güvensiz yine korkmus bir durumdayim fakat bu sefer yalniz degilim cünkü artik sürekli yanimda olan ve bu hayatta güvenebilecegim birine sahibim.....
~~~~~~~~~~~~~~
-EYLÜL-
Eskiden kendime sürekli söyledigim o sözler dudaklarimdan kaybolali cok uzun zaman oldu. Eski Eylül ile beraber kaybettiklerimin arasina karistilar....Degistim artik cok degistim....icimde benden geriye ne kaldi bilmiyorum ama bildigim tek sey elimde bana ait olan son seyi de kaybebetmemek icin ne yapmam gerektigi....Gurur artik umrumda degil...mutlu degilim, üzgün degilim, hatta kizgin bile degilim...bombos kaldi icim...bunu karsimdaki adama bakarak daha iyi anliyorum....
Selim: Senin burda ne isin var Eylül?
-Üzerine alinma seninle bir isim yok...yakisikli bir adamla randevum var..
Selim: Benden sonra halka acilmaya mi karar verdin?
-Bu güzelligin tek bir kisiye ait olmasi digerlerine karsi haksizlik degil mi?
diyerek sinsi bir gülümseme yolladim karsimdaki adama...bir zamanlar asik oldugum adama...Mini, kirmizi, tam üzerime oturan dar ve seksi kiyafetimle tam karsisinda dururken gözlerinin derin gögüs dekoltesinden bir kismi firlamis olan gögüslerime odaklandigini farkettigimde hafif bir siritmayla elimde tuttugum otel odasinin anahtarini kaza süsü vererek yere biraktim. Koyulasan gözlerinden gözlerimi cekip gögüslerimi gösterecek sekilde yere egilip anahtari ariyormus gibi davrandim bir süre sonra arkami döndükten sonra kalcami ortaya cikarip süper mini eteginin boyunu biraz daha kisalmasini saglayarak etegi kalcamin tam alt hizasina getirmemle birlikte arkamda bir sertlik hissetmem bir oldu...Isteksiz gibi görünmek adina hemen dogruldum.
-Ne yapiyorsun sen?
dedigim sirada kulaklarimda dudaklarini hissettim.
Selim: Bir daha bu sekilde giyinip sokaga cikmayacaksin?
-Ne yaptigim seni ilgiledirmez
diyerek ondan uzaklastim ve gözlerimi gözlerine diktim.
Selim: Sen benim karimsin...
-Eski karin....artik hayatimda baska biri var ve sen umrumda bile degilsin...
Selim: Eylül beni delirtme!
-Sen beni ilgilendirmiyorsun simdi izin verirsen odaya cikmam lazim....Tam kivamina gelmis bir adami uzun süre bekletmek olmaz...
diyerek yanindan gecip giderken birden kolumdan tutup beni sürüklemeye basladi.
-Ne yapiyorsun?
Selim: Izin vermiyorum...sana bir tek ben dokunabilirim....
-Seni istemiyorum...
Selim: Isteyeceksin....
Ukala bir gülümseme yollayip
-Köprünün altindan cok sular akti Selim...ve beni senden cok daha iyi tatmin edebilecek olan insanlar tanidim...
Selim: Bunu söyledigine pisman edecegim seni!...Öyle bir tatmin olacaksin ki iki gün ayaklarin yere basmayacak!
diyerek beni odaya cikardi...Böylece planin ilk asamasi tamamlanmis oldu. Simdi sirada ikinci asamasi var...
-Ne yaptigini saniyorsun sen? Hemen ac su odanin kapisini!
Selim: Nereye güzelim daha su kiyafetinin hesabini sormadim...sakinles biraz!
-Ne giydigim seni ilgilendirmez!
Selim: Bir daha bu kiyafeti giyemeyeceksin!
diyerek üstümdekileri yirtmaya basladi.
-Selim, birak beni sacmaliyorsun!
Selim: Baskalarini tatmin edecegine beni tatmin et...
-Peki karsiliginda ne alacagim?
Selim: Ne istiyorsun?
Aslinda bu soruya verebilegim cevap öyle karmasik ki sonucta ben bile ne istedigimi ya da ne yaptigimi bilmiyorum....belki de biliyorum...emin degilim...
-Yirtigin elbisenin parasini...
Selim: Anlastik!
-Anlastik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Bir Ask (Tamamlandi)
ChickLitGecmisinin agirligini omuzlarinda tasiyan asi ve güclü bir kiz ile zorba ve kibirli bir playboy....beklenmeden gerceklesen bir evlilik ve zorla gelen bir ask... -EYLÜL- Eylül: Sen.....(derin ic cektikten sonra)...neyse... konusamadim kelimeler bozag...