Monolog učiteľa fyziky ma uspával. Hipnotyzovala som hodiny na stene oproti. Estel sediac vedľa mna pozorne počúvala učiteľa. Špičkou tenisky som kopala do stoločky predo mnou. Sedel na nej Tomáš. Som rada ,že prešiel ku mne do triedy. Ked sa asi tretí krát naštvane otočil,prestala som ho kopať.
Konečne zazvonilo. Z triedy som vybehla medzi prvými. Estel s Tomášom boli tesne za mnou. Tomáš na mna naštvane pozrel.
"Bavilo ťa kopať ma?"
So širokým úsmevom som prikývla.
"Ani si nevieš predstaviť ako veľmi."Pred školou už stála Aziris. Objala mna aj Estel a po chvíli sa aj s Tomášom stratili. Zamravčilo ma pod lopatkami. Môj anjelsky inštinkt sa znovu prebudil. Podala som Estel vak.
Pristála som v strede cesty. Oproti mne sedel chlapec asi v mojom veku. V ruke mal prázdnu fľašu od alkoholu a v ušiach slúchadká. Hudba hrala tak na hlas,že som ju počula aj ja. Zo zákruty sa vyrútilo auto. Vodič telefonoval a vôbec nedával pozor na dianie okolo. Ovynula som okolo chlapca svoje krídla. Auto preletelo okolo mna. Po chvíli sa stratilo za zákrutou. Rýchlo som skryla krídla. Vytrhla som chlapcovi z uší slúchadka čím som upútala jeho pozornoať. Tackavo sa postavil.
"Bolo by bezpečnejšie piť v bare."
Pozrel na mna omámenými očami. Ovalil ma alkoholový opar.
"Čo ty o tom vieš?!"
Chcel sa napiť,no po zistení ,že je fľaša prázna ju hodil o zem. Okolo mojich chodidiel sa ligotali drobné črepiny skla. Pozrel na mna,mávol rukou a tackavo odišiel. Pomaly som kráčala domov.Estel sedela na gauči s očami behajúcimi po displeji mobilu. Zaškvrkalo mi v bruchu a ,tak som prešla do kuchyne. Ostala som stáť ako obareno. Oproti mne stál Richard. Bol opretý o kuchynskú linku a hral sa s jablkom. Oči sa mu na zlato odleskli ,ked sa nad mna pozrel.
Skôr ako prehovoril si odhryzol z jablka.
"Ahoj!"
"Čo...čo tu robíš?"
"Čakám na teba."
Pomaly som prešla k strane kuchynskej linky na ktorej bola súprava nožov. Pobavebe sa zasmial.
"Naozaj mi chceš ublížiť?"
Sťažka som preglgla. Čo chce? Teraz by sa mi tu hodila Aziris.
"Prečo si prišiel? "
"Chcel som ťa vidieť."
"To určite!"
"Nebodaj mi neveríš?"
"Nie!"
Zrejme sa chcel zatváriť smutne,no jediné čo sa mu podarilo boli prie oči. Pokojne stál oproti mne a jedol jablko. Telo mi zaplavoval strach. Pomaly kráčal smerom ku mne. Stiahlo mi žalúdok. Mierne strnisko ho robilo odosť starším. Zatal tesne predo mnou. Znovu sa mu nazlato zablisli oči.
"Ešte sa uvidíme,anjelik."
Ani som sa nepohla. Počkala som kým zabuchli dvere. Hned potom som dobehla za Estel.
"Vi...videla si ho?"
"Koho?"
Nechápavo na mna pozrela.
"Vlkolaka!"
Vytreštila oči.
"To si si naozaj nevšimla?"
Len potriasla hlavou. Zbovu presunula svoju pozornosť na mobil.Vybehla som do izby. Zvalila som sa na posteľ a uvažovala nad tým čo sa stalo. Zo zamyslenia ma vytrhlo pípanie môjho mobilu.
Dnes o šiestej hráme. O pol hodinu prídem po teba.-Marek
Aspon prídem na iné myšlienky. Zbalila som si všetky potrebné veci a zbehla dolu. Len čo som sa obula niekto zazvonil.
"Es,obuj sa ideš povzbudzovať!"
"Hmm..."
Stále venovala všetko svoju pozornosť mobilu. Otvorila som dvere. Nechápavo som hľadela pred seba. Stál tam Richard. Opieral sa o zárubnu a bol oveľa bledší ako inokedy. Hrudník mu zdobili tri dlhé škrabance ktoré neustále krvácali. Zatackal sa dopredu a jeho váha ma priklincovala k zemi. Vydesený výnrik sa ozval z obývačky. Estel stála nad nami s rukou ored ústami.
"Nestoj tam a zatvor dvere!"
Prikývla a rýchlo prebehla k dveriam. Richarda sme preniesji na gauč. Estel niekomu telefonovala. Z tašky som vyriahla tréningové tričko a pritlačila ho na dlhé krvácajúce škrabance. Richard bolestivo zasyčal. Chytil ma za zápästie,no vôbec nemal silu.
"Prepáč!"
Znovu niektp zazvonil. Estel zbehla otvoriť. Marek s úsmevom vpochodoval dnu.
"Kde je moja hviezda?"
Len čo jeho pohľad spočinul na mne sediacej pri Richardovi ,úsmev mu z perý zmizol. V očiach sa mu niečo myhlo. Tomáš ho potlačil ,aby mohol vojsť. Tomáš na mna hľadel s otvorenými ústami. Po pár minútach dnu vbrhla Aziris.
"Pre Boha Angela čo sa to tu stalo?"
"To by zaujímalo aj mna."
Marek znel naštvane,no nechápalo som prečo. Aziris pribehla k Richardovi.
"Estel dones vodu a nejaké uteráky!"
Tá len prikývla a zmizla. Marek pozrel na hodinky. Potom na mna nervoznr pozrel.
"Angela musíme ísť!"
"Vy dvaja chodte ,ja ostanem."
"Ako myslíš!"
Zavrčal a odišiel. Tomáš objal Aziris a odišiel. Estel doniesla misu s vodou a uteráky. Aziris namočila uterák a priložila ho na vlkolakovo čelo.
"Angela musíme mu dať dolu tričko."
Nechápavo som na nu pozrela. Len prikývla. Estel sedela nad schodoch a znovu bola zaujatá mobilom. Chcela by som byť na jej mieste. Chytila som Richardove tričko pri véčkovo výstrihu a potiahla. Tričko som roztrhla. Ostalo mi zle pri jej zakrvavenom hrudníku. Aziris mi podala mokrý uterák. Zvláštne vonal.
"Či na nom je?"
"Dezinfekcia."
Pomaly som uterákom prešla po škrabancoch. Zasyčal od bolesti. Chytil mi zápästie voľnej ruky. Stále bol dosť slabý. Pomaly som mu prechádzala po všetkých škrabancoch. Aziris doniesla obväz a další uterák s dezinfekciou. Estel pomaly nadvyhla Richadra a spolu s Aziris sme mu obviazali hrudník.
Sedela som pri vlkolakovi a menila mu obklady na čele ,ked dnu vošiel Matúš. Najprv si nič nevšimol,no potom na mna nechápavo hľadel. Skôr ako začal hovoriť,Aziris ho vzala za zápästie a odtiahla ho do kuchyne. Niečo tak aj s Estel rozoberali. Richard sa zvýjal od bolesti. Jemnee som mu mokrým uterákom utierala čelo.
"Bude to dobré,blcháč."
Pousmial sa ,no znovu ním šklbla bolesť.Tomáš vošiel dnu. Marek neochotne zatvoril dvere,otrávene na mna pozrel a sadol si na schody. Aziris ku mne peibehla. Vzala ma za zápästie a odtiahla do kuchyne. Estel vyhánala Matúša.
"Tak..prišli ste na niečo?"
"Áno. Poškriabal ho úpír ktorému jed prúdil ešte aj v pazúroch. Pokiaľ do 24 hodín nenájdeme protijed,zomrie."
"Kde treba hľadať?"
"Musíme nájsť Markusovu hrobku."Ahoj,ahoj! Ták dokopala som sa k dalšej kapitole :D Dúfam ,že sa vám bude páčiť a dakuje vám za hviezdičky a prekonanie 300 čitatrľov,ste super :* Táák čo myslíte,ako sa to bude dalej vyvýjať? Prežije Richard alebo nie? Budem vdačná za každý váš názor ;)
YOU ARE READING
Som anjel
FantasyProsím berte do úvahy, že príbeh je pár rokov starý (2016). Je v ňom mnoho chýb, za ktoré sa ospravedlňujem a zároveň vám ďakujem za pochopenie. 🙏📝 Sú anjeli skutočný? Môže človek lietať? Tieto myšlienky behajú hlavou ne jednému z vás a výnimkou n...