Chapter 13

1.7K 92 52
                                    

    Φτάσαμε στο σπίτι χωρίς να έχουμε μιλήσει με κανένα από τα κορίτσια στο δρόμο για το θέμα της Lauren. Βασικά, προσπαθούσαμε να μαζέψουμε την Ally και την Normani που είχαν πιει παραπάνω και φώναζαν στο δρόμο. Μέχρι και η Dinah δεν μπορούσε να τις σταματήσει. Αφού συμμαζέψαμε λίγο το σπίτι, έστρωσα το κρεβάτι των γονιών μου όπου θα κοιμόμουν με τη Dinah και τα κορίτσια στο δικό μου. Από τη στιγμή που ξάπλωσαν, κοιμήθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα. Και αυτό ήταν κακό γιατί η Dinah θα με ρωτούσε τα πάντα για τη συνάντηση μου με τη Lauren και σιχαίνομαι τα ψέματα. Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα και ξαπλώσαμε, προσποιήθηκα ότι ήμουν πολύ κουρασμένη αλλά δεν στάματησε να με ενοχλεί. "Εντάξει! Σε ακούω. Πες μου τι θες", της είπα νευριασμένα γιατί δεν με άφηνε να ξεκουραστώ και γύρισα ώστε να την κοιτάω. "Τι έγινε με τη Lauren;". Ξεφύσηξα δυνατά και σηκώθηκα ώστε να ακουμπάω την πλάτη μου στον τοίχο από πίσω μας. "Δεν. Απλά φώναξε και είχε δίκιο γιατί δεν της φέρθηκα σωστά. Δεν της έδωσα την ευκαιρία να μιλήσει. Να μου πει τι ήθελε. Απλά την έκλεισα πίσω από έναν τοίχο", είπα όσο καλύτερα μπορούσα. Αν της έλεγα το πρώτο μέρος της συζήτησης τότε θα ήταν όλα εντάξει. Στην ουσία, όλα όσα της είπα, είχανε γίνει οπότε δεν έλεγα ψέματα. "Camila, εγώ συμφωνώ αλλά όταν γύρισες από εκεί, το κραγιόν σου ήταν χάλια", μου είπε και ένιωσα τόσο αμήχανα που μου προκάλεσε έπληξη. Δεν ήξερα τι να της απαντήσω. Τα έχασα. Και τώρα το είχε καταλάβει επειδή δεν μιλούσα. "Γιατί μου λές ψέματα καριολάκι; Τι έγινε", είπε και χαμογέλασε πονηρά. "Σε μισώ", της είπα και πήρα το μαξιλάρι και το έριξα με δύναμη στο πρόσωπο της. "Εγώ τι σου φταίω; Εσύ είσαι άχρηστη στα ψέματα", μου είπε πίσω από το μαξιλάρι και το πήρε από μπροστά της. Μου έκανε νόημα με το χέρι να συνεχίσω να μιλάω και όταν πήγα να ξεκινήσω να μιλάω, άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε η Ally που έτριβε τα μάτια της όπως τα μωρά. "Τι θες ρε ζαβό; Ενοχλείς", είπε η κολλητή μου και την κοίταξε περίεργα. "Δεν έχω όρεξη για να σου πάω κόντρα. Δεν μπορώ να κοιμηθώ με τη Normani. Έχει απλωθεί σαν χταπόδι και δε χωράω", είπε και μπήκε ανάμεσα μας και ξάπλωσε στη μέση. Γύρισα και κοίταξα την Dinah η οποία είχε σηκωθεί από το κρεβάτι. "Έλα, πάμε στο σαλόνι και άστην να κοιμηθεί να ησυχάσουμε". Σηκώθηκα και γω και ακολούθησα την κολλητή μου στο σαλόνι.

Καθίσαμε στον καναπέ και με κοιτούσε έντονα για να συνεχίσω από εκεί που έμεινα. "Απλά δεν θέλει να σας πω τίποτα μέχρι να βγούμε να μιλήσουμε και να δούμε τι γίνεται μεταξύ μας", της είπα κάπως διστακτικά. "Εντάξει εγώ δεν θα πω τίποτα. Αλλά άλλο θέλω να ρωτήσω", είπε και με κοίταξε και άρχισε να χαμογελάει. Οχχ. Δεν είναι καλό όταν πέρνει αυτό το βλέμμα, σκέφτηκα και πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου ήρθε στο μέρος μου και άρχισε να μου πειράζει τα μαλλιά και να με γαργαλάει. "Λέγε κοντή τι κάνατε", είπε χωρίς να σταμάτησει και προσπαθούσα να μη γελάω δυνατά γιατί ήταν αργα. Με άφησε μετά από λίγο για να μπορέσω να μιλήσω. "Δεν έγινε και τίποτα ιδιαίτερο. Απλά φιληθήκαμε μερικές φορές". "Πωωω τι ξενέρωτη που είναι και δεν της το είχα. Δεν έπιασε τίποτα; Εσύ; Που σας βρήκα; Μην κάνετε τόσο παρέα με την Ally". Νομίζω πως πρέπει να είχα κοκκινήσει σε όλο το σώμα αν είναι αυτό δυνατό. "Dinah!", φώναξα κάπως δυνατά και την χτύπησα στο χέρι. "Άουτς! Εγώ τι φταίω;". "Μόνο που γεννήθηκες φτάνει", της απάντησα και χαμογέλασα. "Μα τι αστεία που είσαι",μου είπε και έτριψε το χέρι της. "Τέλος πάντων. Θα της στείλω αύριο το πρωί για να κανονίσουμε να βγούμε όποτε μας βολέψει. Τώρα με συγχωρείς αλλά θα πάω να ξαπλώσω γιατί νυστάζω", είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα στο κρεβάτι. Έκανα την Ally στην άκρη, δεν ήταν και πολύ δύσκολο και ξάπλωσα δίπλα της. Μέσα σε λίγα λεπτά είχα κοιμηθεί γιατί ήμουν αρκετά κουρασμένη.

Russian RouletteWhere stories live. Discover now