Απομακρύνθηκα από μπροστά της και πήρα το μπουφάν και τη τσάντα μου και έφυγα από την πόρτα. Ήξερα ότι κάποιος με ακολούθησε όμως δεν ήξερα ποιος. Ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει απότομα και σταμάτησα στα βήματα μου. "Mila, τι ήταν αυτό; Υποτίθεται όλα θα ήταν καλά, θα πηγαίναμε για καφέ μετά. Γιατί τα είπες όλα αυτα;", είπε η Dinah και άφησε το χέρι. "Γιατί πνιγόμουν Dinah. Έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου για να ηρεμήσω και να είμαι καλά. Είναι άσχημο να καταλαβαίνεις ότι νόμιζες πως είχες ελπίδες με ένα άτομο και ξαφνικά όλα να καταρρέουν. Οπότε, ναι. Έκανα μαλακία που τα είπα μπροστά στην κοπέλα της αλλά όχι, δεν το μετανιώνω γιατί πρέπει να κοιτάξω και τον εαυτό μου. Σε κάλυψα;", της απάντησα λίγο πιο επιθετικά. Δεν είπε τίποτα. Πήρε απλώς μια βαθιά ανάσα και με αγκάλιασε. Δεν κράτησε πολύ καθώς ακούσαμε φασαρία από πίσω μας. "Εμείς θα πάμε με τη Lauren για καφέ γιατί είναι αγένεια. Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να έρθεις. Δεν θα κάτσουμε πολύ. Θα γυρίσουμε νωρίς. Πήγαινε σπίτι και θα έρθουμε", μου είπε η κολλητή μου, με φίλησε στο μέτωπο και έφυγε από μπροστά μου.
Κοίταξα τα κορίτσια που είχαν βγει κι αυτές από την αίθουσα. Η Lauren με την κοπέλα της ήταν ακόμη μέσα. Τις χαιρέτησα γρήγορα και έφυγα πριν τη δω ξανά. Δεν θα μπορούσα να την αντικρύσω. Θα μου κοβόταν η ανάσα. Βγήκα τρέχοντας από το κτίριο και σταμάτησα απότομα όταν ένιωσα το ψυχρό αεράκι να με χτυπάει στο πρόσωπο. Ένιωθα το κρύο να διαπερνάει το σώμα μου, κάθε χιλιοστό είχε νιώσει την ψύχρα. Έκλεισα τα μάτια μου και απόλαυσα τη στιγμή. Θέλω να νιώσω ελεύθερη όμως κάτι με τραβάει. Και μόνο που φέρνω την εικόνα της στο μυαλό μου πονάω. Πονάω γιατί ξέρω πως την έχω χάσει. Πονάω γιατί πρέπει να συνεχίσω τη ζωή μου χωρίς αυτή. Και πονάω γιατί της είχα δώσει τα καλύτερα και έφυγα με τα χειρότερα. Ξεκίνησα να περπατάω προς το σπίτι μου. Προσπάθησα να αποβάλλω κάθε σκέψη από το μυαλό μου αλλά ήταν δύσκολο. Δεν ξέρω πόση ώρα περπατούσα, είχα χάσει τον χρόνο. Έφτασα σπίτι μου και ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο μου. Είχα βάλει έναν στόχο στην αρχή της χρονιάς και δεν θα αφήσω κανέναν να μου τον διαλύσει. Θα δώσω εξετάσεις και θα περάσω σε μια σχολή. Είναι καιρός να ασχοληθώ πιο πολύ με τα μαθήματα μου. Έχω περίπου δύο μήνες μπροστά μου. Και ξέρω ότι θα τα καταφέρω αν προσπαθήσω.
Και κάπως έτσι πέρασαν οι υπόλοιποι δύο μήνες της ζωής μου. Αποκόπηκα από όλους κι από όλα και διάβασα απίστευτα πολύ. Απορώ με τον εαυτό μου πως βρήκα τόσο κουράγιο. Με τα κορίτσια δεν μιλούσαμε ιδιαίτερα, είχαν αφοσοιωθεί κι αυτές στο διάβασμα. Όσο για τη Lauren, δεν ξανά άκουσα γι'αυτήν. Δεν έψαξα κι αν τύχαινε να είναι καλεσμένη σε εκπομπή με τους Russian Roulette, απλώς άλλαζα το κανάλι. Τα θέματα των εξετάσεων ήταν απαιτητικά τη φετινή χρονιά ωστόσο κατάφερα να γράψω σχετικά καλά, όπως και οι φίλες μου. Δυστυχώς θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τον Αύγουστο για να μάθουμε τα αποτελέσματα.
YOU ARE READING
Russian Roulette
FanfictionΤι θα κάνω με εσένα που με έχεις καταστρέψει με τον καλύτερο τρόπο. Θέλω να προσέχεις γιατί δεν θα σε προσέχω πάντα εγώ. Και αν είχες μείνει εκείνη την ημέρα, νομίζω πως το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σε φιλήσω ξανά για να επιβεβαιώσω τα συ...