Είχα πολύ καιρό να νιώσω πλήρης, γεμάτη με συναισθήματα. Η καρδιά μου είχε έναν ανεξήγητο πόνο που με έκανε ευδιάθετη, το στομάχι μου πονούσε και νιώθω όλο μου το σώμα μουδιάζει κάθε φορά που ακούω τους κτύπους της καρδιάς της, την ανάσα της. Κοιμηθήκαμε όταν οι πρώτες ακτίνες του ήλιου είχαν κάνει την εμφάνιση τους. Το δωμάτιο ήταν πολύ φωτεινό πλέον, λογικά είναι μεσήμερι. Δεν ξέρω πόση ώρα καθόμουν και την παρατηρούσα καθώς με είχε αγκαλιά. Θα μπορούσα να μείνω έτσι ώρες ατελείωτες και να μαγεύομαι από τα χαρακτηρηστικά της. Ένιωσα το σώμα της να μετακινείται λίγο και μετά από μερικά δευτερόλεπτα άνοιξε τα μάτια της. Γύρισε το βλέμμα της προς το πρόσωπο μου και μου χαμογέλασε ελάχιστα. Της χαμογέλασα και τη φίλησα απαλά στο μάγουλο και σηκώθηκα από το κρεβάτι. "Που πας;", με ρώτησε και έκανε μια προσπάθεια να σηκωθεί αλλά ξάπλωσε πάλι πίσω. "Πρέπει να πάω σπίτι. Οι γονείς μου νομίζουν ότι κοιμήθηκα στην Κατερίνα", είπα και ντύθηκα γρήγορα και πήγα προς το μπάνιο. "Το ξέρεις ότι πρέπει να μιλήσουμε γι'αυτό έτσι;". "Ναι αλλά εσύ φεύγεις σήμερα", είπα και βγήκα από το μπάνιο και κάθισα στην άκρη του κρεβατιού. "Τι ακριβώς έχετε με την Κατερίνα; Και τι ακριβώς είναι αυτό μεταξύ μας; Με 'χεις μπερδέψει Camz", είπε και ήρθε και κάθισε δίπλα μου. "Lauren. Αν θυμάμαι καλά φεύγετε βράδυ, έτσι μου είπες. Θες να βγούμε το απογευματάκι για καφέ; Να συζητήσουμε. Θέλω να κάνω ένα μπάνιο και να διαβάσω λίγο". "Ναι. Ότι θελεις", είπε και πέρασε το χέρι της από τα μαλλιά της και σηκώθηκε από δίπλα μου. "Κατά τις πέντε θα περάσω να σε πάρω", είπε και πήγε προς το μπάνιο. Την έπιασα από το χέρι και τη γύρισα ώστε να με κοιτάει. Έφερα το πρόσωπο μου πολύ κοντά στο δικό της, ένιωθα την ανάσα της στα χείλη μου. "Θα τα πούμε αργότερα Lolo", είπα και τη φίλησα απαλά στα χείλη της και βγήκα από το δωματίο.
Σε όλη τη διαδρομή για το σπίτι προσπαθούσα να κρύψω ένα ανεξήγητο χαμόγελο. Δεν ξέρω τον λόγο όμως ένιωθα ευτυχισμένη, χαρούμενη. Σκεφτόμουν αρκετά για το αν θα πω στους γονείς μου ότι δεν κοιμήθηκα στην Κατερίνα. Δεν θέλω να τους λέω ψέματα αλλά το να πω ότι κοιμήθηκα με τη Lauren, θα μπερδέψει την κατάσταση. Έφτασα σχετικά γρήγορα στο σπίτι μου, δεν ήταν και πολύ μακριά. Άνοιξα την πόρτα και βρήκα τη μητέρα μου στην κουζίνα να μαγειρεύει. "Πως κοιμηθήκατε στης Κατερίνας", μου είπε και γύρισε και με κοίταξε. "Δεν κοιμήθηκα στην Κατερίνα", είπα καθώς ανέβαινα τις σκάλες για να πάω στο δωμάτιο μου. "Και που κοιμήθηκες;", με ρώτησε η μητέρα μου κάπως ανήσυχη και ήρθε στην αρχή της σκάλας. Όταν έφτασα έξω από την πόρτα του δωματίου μου, γύρισα και την κοίταξα και χαμογέλασα. "Με τη Lauren", είπα και μπήκα στο δωμάτιο μου. Πήρα μια φόρμα και μία μπλούζα και πήγα κατευθείαν για να κάνω μπάνιο. Αν και ήμουν αρκετά κουρασμένη από το ξενύχτι, το νερό με χαλάρωσε αρκετά. Όταν τελείωσα, κάθισα και διάβασα λίγο και στη συνέχεια κατέβηκα για να φάω μεσημεριανό με τη μητέρα και την αδερφή μου. Μπορεί να μην είχα μιλήσει μαζί της όμως ήξερε ότι κάτι συμβαίνει πάλι με τη Lauren οπότε προσπάθησε να με ψαρέψει αλλά δεν ένιωθα έτοιμη να της μιλήσω, τουλάχιστον μέχρι να τα ξεκαθαρίσω με τη Lauren. Τελειώσαμε το φαγητό και ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ. Σε λίγη ώρα θα ήταν στο σπίτι και έπρεπε να βιαστώ για να προλάβω.
YOU ARE READING
Russian Roulette
FanfictionΤι θα κάνω με εσένα που με έχεις καταστρέψει με τον καλύτερο τρόπο. Θέλω να προσέχεις γιατί δεν θα σε προσέχω πάντα εγώ. Και αν είχες μείνει εκείνη την ημέρα, νομίζω πως το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σε φιλήσω ξανά για να επιβεβαιώσω τα συ...