Chapter 10

1.4K 90 17
                                    

Καλημέρα. Ήθελα απλώς να τσεκάρω ότι είσαι καλά. Το μήνυμα της ήταν απλό, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο συναίσθημα ωστόσο, μόνο η πράξη ήταν αρκετή να με κάνει υπερβολικά χαρούμενη. Δεν ξέρω πόσες φορές διάβασα το μήνυμα εκείνη τη στιγμή. Όταν σήκωσα το κεφάλι μου, είδα τη Dinah να είναι δίπλα μου και να έχει διαβάσει το μήνυμα και αυτή. Δεν ήθελα να της απαντήσω τώρα, δεν ήθελα να δείξω ότι περίμενα κάποιο μήνυμα και λοιπά. Άλλωστε, θα μπορούσα να πω ότι είχα μάθημα, που είναι και αλήθεια. "Εντάξει, το παραδέχομαι. Δεν στέλνουν όλοι οι καθηγητές στις μαθήτριες τους αν είναι καλά. Και πάλι. Πρέπει να μάθουμε αν όντως υπάρχει ενδιαφέρον", μου είπε και έβαλε τη τσάντα στον ώμο της και βγήκε από το δωμάτιο, εγώ ακριβώς από πίσω της. "Και πως θα το μάθουμε αυτό", ρώτησα κάπως αγχωμένη μετά από λίγο. Προσπαθούσα να σκεφτώ κάποιον τρόπο ώστε να καταφέρω να δω αν νιώθει έστω και κάτι λίγο για εμένα. "ΑΑΑΑ! ΒΡΗΚΑ! Μα πόσο θεά είμαι επιτέλους. Τι θα έκανες χωρίς εμένα. Λοιπόν. Θα της προτείνουμε το Σ/Κ να πάμε όλες μαζί για καφέ", είπε και και φίλησε το πάνω μέρος των χεριών της και τα σήκωσε στον αέρα. "Ουάου. Έχω συγκλονιστεί. Και αυτό που θα βοηθήσει δεσποινίς έξυπνη;"."Αυτό δεν το ξέρω. Πάντως αν δεχθεί, μπορούμε να μάθουμε αρκετά πράγματα γι'αυτήν. Σκέψου το. Μπορεί ας πούμε, να δούμε κάποια περίεργη συμπεριφορά. ΑΑΑΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΠΑΛΙ! Θα παει τουαλέτα. Θα την ακολουθήσεις. Καθώς θα πλένει τα χέρια της θα κολλήσεις το σώμα σου από πίσω της. Θα την γυρίσεις. Θα την σπρώξεις προς τον τοίχο και τα υπόλοιπα δικά σου. Αηδιάζω στην ιδέα να φιλιέσαι με οποιοδήποτε ανθρώπινο ον γιατί είσαι ηλίθια και λυπάμαι τον άλλον". "Ευχαριστώ πολύ Dinah. Ήσουν τρομερά κατατοπιστική. Με βοήθησες όσο κανένας άλλος. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ", είπα προσπαθώντας να το παίξω ενοχλημένη. Βέβαια, είχα κοκκινήσει ελάχιστα μόνο στην σκέψη της σκηνής που περιέγραψε η κολλητή μου αλλά δεν ήθελα να τη συνεχίσω, τουλάχιστον τώρα. "Άσε με να τελειώσω. Μη με διακόπτεις. Και που λες, την επόμενη μέρα-". " Εγώ πάντως θα έχω φύγει Κούβα. Και τέλος αυτή η συζήτηση", είπα και την κοίταξα και αρχίσαμε να γελάμε δυνατά και οι δύο.

Μόλις φτάσαμε στο φροντιστήριο, είδαμε τα κορίτσια που μας περίμεναν από κάτω. Αγκαλιαστήκαμε και πήγαμε όλες μαζί προς την τάξη. "Πως νιώθεις σήμερα μπεκρού", με ρώτησε η Normani και με χτύπησε με τον αγκώνα της στο χέρι μου ενώ γελούσε λίγο. "Καλά είμαι πλέον. Το μόνο άσχημο ήταν που έπρεπε να ξυπνήσω δίπλα σε μια Dinah που ροχάλιζε και παραμιλούσε. Δυστυχώς δεν άκουσα τι έλεγε γιατί θα την κορόιδευα για μία ζωή", είπα και γύρισα το κεφάλι μου προς τα πίσω και την κοίταξα. "Τα βλέπετε όλοι έτσι; Κολλητή να σου πετύχει. Τσ τσ τσ. Σε ξεγράφω, από εδώ και πέρα θα κάνω παρέα με την Ally", είπε και έπιασε αγκαζέ την κοπέλα δίπλα της. "Εμένα με ρώτησες;", είπε η Ally τρομοκρατημένη και έφυγε από δίπλα της. "Σοβαρά, γιατί σας μιλάω ακόμη", είπε και μας προσπέρασε και πήγε να μπει στην τάξη. "Εεε. Περίμενε εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες", είπε η Normani και την έπιασε από το χέρι. "Ορίστε σωστή κοπέλα. Όχι σαν εσάς. Μέχρι και η Ally με απογοήτευσε. Νόμιζα πως ο Ιησούς τους αγαπούσε όλους". "Σου μοιάζω για Ιησούς;", είπε η κοπέλα αφού χόντρινε τη φωνή της. "Το μόνο κοινό που έχετε είναι ότι στο ύψος σου πρέπει να ήταν το μήκος των γενιών του"."Απλά απαξιώ να σου μιλήσω". Γελάσαμε λίγο και καθίσαμε στις θέσεις μας. Συνεχίσαμε τη συζήτηση για λίγο ακόμη και μετά ήρθε η καθηγήτρια της Χημείας.

Russian RouletteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora