Ήξερα τι ήθελα. Ήταν τα γενέθλια μου. Είμαι 19 πλέον. Και ξέρω πως παρόλο που με πλήγωσε με τον χειρότερο τρόπο, θέλω να την δω ξανά. Θέλω να είμαι μαζί της ξανά. Γιατί ξέρω πως θα με προσέξει. Και τι πιο υπέροχο από το να είμαι με τον έρωτα της ζωής μου. Μπορεί να μην της το έχω συγχωρέσει όλο αυτό που έγινε, όμως ξέρω πως είναι ο πρώτος μου έρωτας που δεν θα ξεπεράσω.
Ζήτησα συγγνώμη από την παρέα μου που έπρεπε να φύγω, τους είπα ότι προέκυψε κάτι απρόοπτο. Με την Κατερίνα ήμουν κάπως ψυχρή, αισθανόμουν άσχημα που έφευγα για να πάω στην πρώην καθηγήτρια και κοπέλα μου. Έφυγα γρήγορα από το μαγαζί. Ευτυχώς είχα πιει ελάχιστα οπότε δεν ήταν λόγω μέθης όλο αυτό. Ήμουν σίγουρη. Και ξέρω πως την θέλω κάθε μέρα περισσότερο κι ας μην την έχω. Το ξενοδοχείο στο οποίο έμενε ήταν πολύ κοντά από το μαγαζί. Οι Russian Roulette είχαν ήδη φύγει εδώ κι ώρα οπότε υποθέτω πως θα είχε φτάσει. Αποφάσισα να πάω με τα πόδια, δε χρειαζόταν να πάρω ταξί. Ήθελα να περπατήσω, να νιώσω τον αέρα να χτυπάει το πρόσωπο μου, να καθαρίσω το μυαλό μου από τις σκέψεις. Έφτασα στο ξενοδοχείο και έμεινα για μερικά λεπτά από έξω, το σώμα μου είχε κοκκαλώσει. Όταν βρήκα το κουράγιο και τη δύναμη, μπήκα μέσα και ρώτησα τον άντρα που βρισκόταν στη ρεσεψιόν σε ποιο δωμάτιο ήταν. Μου είπε αφού επικοινώνησε πρώτα μαζί της για να είναι σίγουρος ότι περίμενε επισκέψεις. 317 επαναλάμβανα συνέχεια στο μυαλό μου για να μην το ξεχάσω, όχι ότι υπήρχε περίπτωση αλλά ήμουν τρομερά αγχωμένη.
Χτύπησα την πόρτα αφού στάθηκα από έξω μερικά λεπτά. Μόνο το γεγονός πως θα την έβλεπα ξανά με έκανε να χάνω τα λογικά μου. "Έρχομαι, μισό λεπτό", είπε και περίμενα για λίγο ακόμη με αγωνία μέχρι να ανοίξει την πόρτα. Ξέρω πως έχει θαυμαστές ως τραγουδίστρια. Όλοι την βλέπουν περιποιημένη. Και είναι πανέμορφη όταν βγαίνει στη σκηνή. Η φωνή της, όμως, την κάνει ακόμη πιο εκθαμβωτική. Ωστόσο, στα δικά μου μάτια, η αγαπημένη μου Lauren είναι με φόρμες και χωρίς ίχνος μακιγιάζ, όπως τώρα. Και αν είναι αυτή η αγαπημένη μου, τότε πεθαίνω για να την βλέπω να κοιμάται στο πλευρό μου, τόσο ήρεμη, γαλήνια. "Γεια σου Lauren", είπα και την κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω. "Γεια σου και σε σένα Camila. Έλα μέσα", μου είπε και άνοιξε περισσότερο την πόρτα για να μπω. Το δωμάτιο δεν είχε κάτι ιδιαίτερο, ήταν όπως ένα απλό δωμάτιο ξενοδοχείου. "Νομίζω πως ξέρεις για πιο πράγμα είμαι εδώ", της είπα και έβγαλα το δερμάτινο μου και το άφησα πάνω σε μία καρέκλα. "Ξέρω", μου απάντησε και κάθισε στο κρεβάτι. Κάθισα δίπλα της και γύρισα και την κοίταξα, αυτή ακόμη κοιτούσε στο πάτωμα. "Ήμουν υπερβολική για άλλη μια φορά". "Σώπα. Νομίζω πως το έχω συνηθίσει. Μια με το πρώτο φιλί, μια με αυτό", είπε και γύρισε απότομα το κεφάλι της και με κοίταξε. "Camila, δεν μπορείς να καταλάβεις-". "Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω. Εγώ έχω το θέμα. Εσύ πήγες και δημοσιοποίησες μια σχέση πίσω από την πλάτη μου αλλά κατά τα άλλα, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω". "Γαμώτο σταμάτα λίγο! Δεν μ'έχεις αφήσει να σου μιλήσω καθόλου! Τόσο καιρό ούτε μια ευκαιρία έστω να μιλήσουμε δεν μου έχεις δώσει. Το τηλέφωνο, δεν το σηκώνεις, στα μηνύματα, δεν απαντάς". Ένιωσα πολύ άσχημα, είχε δίκιο. Για άλλη μια φορά δεν της συμπεριφέρθηκα σωστά."Γι'αυτό άσε με να μιλήσω, να σου πω αυτά που θέλω και μετά κάνε ότι θέλεις. Φύγε, μείνε δεν με ενδιαφέρει. Άσε με να βγάλω την ψυχή μου γιατί αισθάνομαι ότι πνίγομαι", είπε και σηκώθηκε όρθια και πήρε την καρέκλα που είχα βάλει το δερμάτινο μου πάνω και κάθισε ακριβώς μπροστά μου. "Το ξέρεις ότι πριν σε βρω στο σπίτι μου απ' έξω εκείνη την ημέρα είχα πάει να βγάλω εισητήρια για να κατέβω να σε δω; Δεν σου μιλούσα επίτηδες όλη τη μέρα για να σου κάνω έκπληξη το βράδυ. Δεν είσαι στον χώρο και δεν ξέρεις πως λειτουργούν οι σχέσεις. Ο μάνατζερ μας μάς πίεσε να δημοσιοποιήσουμε αυτή τη σχέση γιατί πίστευε ότι θα ανέβουν οι πωλήσεις, πράγμα που έγινε γιατί ξέρεις πως ο Κώστας ήταν σε άλλο συγκρότημα πιο παλιά. Ναι, βγήκαμε έξω, ναι μου έπιασε το χέρι όταν αντιληφθήκαμε έναν παπαράτσι κοντά. Όχι, δεν με φίλησε ποτέ. Όλοι στο συγκρότημα ήξεραν ότι είχα σχέση μαζί σου. Ήθελα να κατέβω να σου πω από κοντά την όλη κατάσταση, να σου τα εξηγήσω από κοντά, πίστευα ότι θα με καταλάβεις. Αντί γι'αυτό τι έγινε; Δεν μου έδωσες ούτε μια γαμημένη ευκαιρία να σου μιλήσω Camila! Ούτε μία! Με άδειασες σαν να μην είμαι τίποτα για σένα. Είμαι; Έστω ήμουν; Γιατί έχεις ήδη βρει αντικαταστάτη", είπε και έφερε τα χέρια της στο πρόσωπο μου και το κρατούσε σφιχτά. Ήθελα να κλάψω, ξέρω πως τώρα που με κοιτάει στα μάτια μπορεί να δει πως είμαι βουρκωμένη. Έφερε το πρόσωπο της κοντά στο δικό μου. Έκλεισε τα μάτια της για λίγο και άφησε τα δάκρυα της να κυλήσουν στο πρόσωπο της. Άνοιξε τα μάτια της και με κοίταξε έντονα. "Πες μου σε παρακαλώ. Κοντεύω να τρελαθώ. Είχε, έστω και κάτι λίγο, σημασία για σένα; Ή απλά πέρασες το χρόνο σου μαζί μου; Ξέρεις κάτι. Δεν έχει σημασία πλέον. Σ' έχασα. Και μένα αυτό με σκοτώνει". Η τελευταία πρόταση βγήκε σαν ψίθυρος από τα χείλη της. Άφησε τα χέρια της να πέσουν στα πόδια της και χαμήλωσε το κεφάλι της στις παλάμες της. Δεν ήμουν σε καλύτερη κατάσταση, δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Πέρασε ώρα έτσι, να τη βλέπω να κλαίει μπροστά μου. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Ήθελα να την αγκαλιάσω όμως φοβόμουν ότι δεν θα με άφηνε. "Μην κλαις, σε παρακαλώ", είπα όταν βρήκα το κουράγιο μου και έφερα το χέρι μου στο πρόσωπο της από κάτω για να σηκώσει το κεφάλι της ώστε να με κοιτάει. Πήρε μια βαθιά ανάσα και σηκώθηκε από μπροστά μου. Άφησε την καρέκλα στη θέση της και μπήκε στο μπάνιο. Έκανε αρκετή ώρα μέσα. Τόση ώστε να ηρεμήσω. Βγήκε από το μπάνιο και ήρθε και κάθισα δίπλα μου στο κρεβάτι. Καμία δε μιλούσε αρχικά. " Θες να μάθεις πραγματικά;", τη ρώτησα χωρίς να την κοιτάω. Σήκωσε το κεφάλι μου, το βλέμμα της έκαιγε την ψυχή μου. Πόσο μου είχαν λείψει αυτά τα πράσινα μάτια της. Μου έγνεψε καταφατικά χωρίς να μιλήσει. "Ήσουν και είσαι το άτομο που μου έδειξε τι θα πει έρωτας. Οπότε δε νομίζω να πέρασα τον χρόνο μου μαζί σου έτσι απλά. Θα μπορούσα να κάτσω να σου μιλήσω για ώρες αυτή τη στιγμή όμως δεν θα το ήθελα. Προτιμώ να κάνω αυτό", είπα και πλησίασα διστακτικά το πρόσωπο μου στο δικό της. Ήθελα να νιώσω τα χείλη της στα δικά μου όσο τίποτα άλλο. Πόσο μου έχουν λείψει.
YOU ARE READING
Russian Roulette
FanfictionΤι θα κάνω με εσένα που με έχεις καταστρέψει με τον καλύτερο τρόπο. Θέλω να προσέχεις γιατί δεν θα σε προσέχω πάντα εγώ. Και αν είχες μείνει εκείνη την ημέρα, νομίζω πως το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σε φιλήσω ξανά για να επιβεβαιώσω τα συ...