Capitolul 3

1.8K 81 4
                                    

"Bună dimineața." O blondă înaltă și frumoasă îmi zâmbește înainte să iasă din lift. Trece de mine și pot mirosi nu apă de toaletă, ci parfum, un foarte cunoscut parfum. Coada de cal mătăsoasă ca de platină se leagănă și sare în timp ce cizmele de piele neagră cu toc scot sunete la atingerea cu solul. Mașina de lângă cea a lui Ted. Scion-ul e al ei! Rămân cu gura căscată în timp ce ea urcă în mașină.

O fată! Din apartamentul lui Ted! Poate... poate ea e Margo! Alerg imediat către locurile de parcare, unde este Jacobo și trec prin fața mașinii ei. Rânjesc cu nervozitate, iar ea îmi zâmbește parcă cu milă, făcându-mi cu mâna. "Domnișoară Phoebe?" Jacobo își scoate căștile. "Pornește mașina!" Spun eu între șoaptă și răstit. Scion-ul pleacă și sar pe locul din față. "Urmărește mașina purpurie!" Arăt eu cu degetul. "Ce?"

"Du-te, du-te, du-te!" Pornește mașina la o viteză panicată. 

Oh, Dumnezeule, ce fac! O urmăresc pe probabila iubită a lui Ted împreună cu bodyguard-ul meu! "Domnișoară Phoebe, ce facem mai exact?"

"Cred că e iubita lui Ted." Spun căutând mașina în trafic. Acolo! Patru mașini în față! "În regulă, dar asta nu explică faptul că o urmărim."

"Shh!"

"Asta e o invazie a spațiului personal."

"Tu ești cel care vorbește de spațiu personal, domnule?! Nu te preface că aia de acum patru luni nu s-a întâmplat!"

"A-a fost un accident!"

"Accident sau nu, acum știi foarte bine de semnul din naștere de pe partea inferioară a spatelui meu, deci taci tu!"

Continuăm să o urmărim până în West Seattle. În sfârșit face stânga în dreptul unei clădiri din cărămidă și parchează în fața acesteia. Iese din mașină și deschide una din multele cutii metalice de la intrare. "Ce face?" Șoptesc eu.

"Cred că-și ia corespondența." Jacobo șoptește înapoi. Se uită printre hârtii apoi intră în clădire.

Ies din mașină și Jacobo mă prinde de încheietură. "Ce crezi că faci?!" Se răstește el. "Relaxează-te! Vin imediat." Ies din strânsoare și trec strada. "Să vedem, să vedem." Mă uit peste cutii și o găsesc pe cea care a deschis-o ea. Îmi scot repede stiloul din geantă și scriu pe mână. "2275, 3rd Avenue." Spun în timp ce scriu. Odată ce termin mă grăbesc înapoi la mașină.

"Bine, am terminat!" 

"De ce ai nevoie de adresa ei?" Jacobo își ridică o sprânceană. "Nu te îngrijora cu asta, Jacobo, bine?" Îl mângâi eu pe chelie. "Dacă Taylor întreabă, am fost la Sarah să iau o telegramă din Franța." Știu că lui Jacobo nu-i surâde ideea de a-l minți pe Jason, dar fie așa, fie îi spune că am urmărit-o pe iubita lui Ted acasă.

Oh, Doamne, noi tocmai am urmărit-o pe iubita lui Ted acasă?

"Vrei să mergi înapoi la fratele tău?" Jacobo își scarpină ceafa. Ar trebui? Nu, nu ar trebui să îl deranjez acum. Și așa am irosit destul timp cu urmărirea asta fără rost.

"Să mergem acasa." Spun lăsându-mă în scaunul meu.

Ajungem, iar mama și tata iau micul dejun împreună. "'Neața." Intru în sufragerie și ei repetă după mine. "Te-ai trezit devreme." Spune mama în timp ce mă așez. La țanc, Gail intră în cameră cu o farfurie pentru mine. "Mda, decalajul de oră încă își spune cuvântul."

"Nu ar fii trebuit să fie invers?" Spune tata cu gura plină.

"Bună dimineața, raze de soare!" O voce răsună din holul de la intrare. "Hei, copilule." Mama zâmbește larg și de după colț, Ted vine în pas alergător spre noi. Îl bate pe tata peste umeri, o îmbrățișează pe mama și îmi sărută fruntea. "Ești plin de viață azi." Ridic o sprânceană și el clipește la mine. "De ce nu aș fii? E dimineața și o să am parte de un mic dejun fabulos" Gail chicotește, îndreptându-se spre bucătărie. "Sunt aici cu familia mea și-" Se oprește deodată. "Si tată! CEO-ul din Nevada a sunat! Ghici ce!"

Cincizeci de umbre mai târziu 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum