Capitolul 27

1.2K 46 16
                                    


Fără idee!

Naivă!

Insensibilă!

Băgăcioasă!

Copchilă!

Tu enervantă.

Mică.

Pacoste!

"Oprește-te!" Strig eu și mă ridic.

Era un coșmar. Sunt transpirată. Și încă îmbrăcată cu haine de stradă. Mă uit în jur. Sunt în camera mea și afară e întuneric. Cât e ceasul? Mă simt dezorientată. Mă întorc și găsesc o ceașcă roșie pe noptieră. E ceaiul meu. O iau și sorb îcet din ea.

Ugh. S-a răcit.

Îmi iau ceașca cu mine și merg la parter.

Casa este întunecată. Intru în bucătărie și merg la cuptorul de microunde să îmi încălesc ceaiul. Gail nu e nicăieri de zărit. "Gail?" Spun eu în timp ce ceaiul  mi se încălzește. Oh, da. Telefonul meu. Îl scot din buzunar și îl verific. "Wow." Clipesc uimită la el. E două dimineața. Chiar am dormit toată ziua?! Ce s-a...

 Arată rău, foarte rău, dar te asigur...  

Oh. Da.

Partea asta nu e din coșmar. Chiar s-a întâmplat. Ted... Nu îl pot înțelege. Niciodată în viața mea nu mi-am imaginat vreodată  că e cu chestiile astea. Mă trec niște fiori groaznici. Cuptorul sună și îmi scot ceaiul cu grijă.

Totul are sens acum. De ce Ted nu a vrut niciodată să o cunoaștem. De ce pur și simplu dispărea în timpul weekend-urilor. De ce lui Margo îi e frică de el. Îi era frică de consecințe. Îmi amintesc brusc.

Din toți stăpânii pe care i-am avut...

Îi spune lui Ted stăpân... Este... nebunește. Mă înfiorez din nou. Curăț dezordinea pe care am făcut-o și merg sus. Am greșit în privința lui Ted. Îl credeam un sfânt. Se pare că este un iubit abuziv. Dar de ce? De ce o lovește? Niciodată nu a fost violent. Vreodată! Ce ar trebui să fac cu informația asta? Să le spun mamei și tatei? Nu, Dumnezeule, nu. Ar înnebuni. Ar trebui... să sun la poliție? Nu, nu aș putea. Nu fratele meu. Chiar dacă e un iubit abuziv...

Pe lângă asta...

Nimic fără acordul ei...

Ea îl lasă să o lovească. Doamne Dumnezeule, este atât de...dat dracu! Dar bănuiesc că... înseamnă că ea e în siguranță. Dat dracu, dar în siguranță. Dacă asta nu e o relație, atunci ce naiba este? Ajungîn cameră și îmi pun ceaiul pe noptieră. Dintr-o parte a patului îmi iau geanta și scot din ea laptop-ul. Îl deschid și deschid repede browser-ul. Îmi doresc să am browser-ul ăla guvernamental cum are Jason. Ar fi mai ușor să găsesc informații.

"Abuz consimțit..." Șoptesc în timp ce tastez în bara de căutare. Trec cu ochii peste pagini de abuz sexual, pagini feministe și articole despre viol. Dar unul îmi sare în ochi. "Consimțământ și BDSM?" Ce înseamnă asta? Apăs pe pagina asta. "'Scena' BDSM pare să fie mult mai intensă, dureroasă și nocivă decât ce anticipa participantul supus..." Ce înseamnă BDSM? Merg din nou la bara de căutare. "B-D-S-M"

Ah. Wikipedia.

"Varietate de... practici erotice... 'bondage'... 'dominance'... 'submission'...(*) ce?!" În timp ce îmi trec ochii peste pagină, ochii mi se fac din ce în ce mai mari pe măsură ce asimilez lucruri. Găsesc o poză. Una care seamănă izbitor de mult cu modul în care era legată Margo. Îmi întor privirea și mă cutremur în dezgust. 

Cincizeci de umbre mai târziu 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum