Jacobo parchează în fața apartamentului lui Margo și o așteptăm. Pentru un oarecare motiv, sunt neașteptat de emoționată. Nu am crezut că ea chiar va accepta să se vadă cu mine la cafea. De fapt, chiar uitasem de asta! Mă întreb de ce a fost de acord. Poate că are și ea motivele ei.
Ușa din față se deschide și Margo iese cu geanta agățată de umăr. Este îmbrăcată cu o ținută lejeră de primăvară și zâmbesc când o văd. Încă o dată, îmi aduce aminte de ce i-a atras atenția lui Ted. Este superbă.
Jacobo iese din mașină și îi deschide ușa. "Mulțumesc." Spune ea timidă și se așează lângă mine. "Margo, bună dimineața." Zâmbesc și o îmbrățișez. "Bună, Phoebe. Mă bucur să te revăd."
"Jacobo, Vivace Roasteria, te rog."
"Da, domnișoară Phoebe."
E liniște în mașină, exceptând dățile când Jacobo trece printr-o groapă. Margo se holbează pe fereastră și mă trezesc uitându-mă în direcția ei. Mă întreb dacă Ted are de gând să rămână cu ea. Ei bine, dacă asta ar fi vrut, ne-ar fi introdus-o până acum de voie bună. În schimb a trebuit totul să iasă așa. Încă mă cutremur când mă gândesc. De ce a trebuit să fiu atât de băgăcioasă? Cât de enervant. Nu-i de mirare că Ted a fost nervos. Ei bine, nervos e puțin zis. S-a descărcat cu totul pe mine. Furios. Cu totul nuclear.
"Deci, Margo." Rup liniștea dintre noi și lasă priveliștea. "Cum a mai fost zilele astea? Ce ai mai făcut?"
"Nimic măreț. Doar muncă și școală."
"Încă mergi la școală?" Și îmi amintesc deodată. Universitatea Seattle Pacific. "Yeah. La U.S.P. Studiez engleză și filozofie."
"Oh, super." Desigur că știam asta deja. Știu multe despre Margo și nu ar trebui. Cum ar fi cum trăia înainte într-o casă de copii , ambii ei părinți au decedat și a trăit cu un om Sullivan pentru o perioadă, a cărui casă a fost vizitată de poliție de trei ori. Am uitat de ce.
"Și ce lucrezi?" Ceva legat de poezie. "Lucrez la Soulfood CoffeeHouse. Recit și găzduiesc evenimentele în timpul nopților din săptămână."
"Reciți?"
"Poeme."
"Propriile poeme?"
"Exact."
"Arată-mi!"
"Oh, n-nu, chiar nu ar trebui. Îmi ia ceva timp să intru în pielea personajului."
"Ce vrei să spui?"
"Ei bine, sunt o persoană diferită pe scenă. Asta face tot."
"O să îmi arăți într-o zi?"
"Desigur. Sper."
***
În sfârșit ajungem la una dintre cafenelele mele preferate. Jacobo ne lasă și după ce comandăm, ne așezăm pe terasă. "Dar tu, Phoebe? Fratele tău îmi spune că ești un mic geniu." Îmi dau ochii peste cap. "Toată lumea spune asta. Nu îmi place să gândesc așa. Sunt pasioantă de hobby-urile mele. Iubesc să dansez."
"Ce dansezi?"
"Orice." Ridic din umeri. "E greu să alegi doar un stil de dans. Deci le dansez pe toate." Margo clipește la mine. "Asta este impresionant. În afară de dans, cânți și la pian, nu?"
"Da, iubesc pianul. Și tata cântă la pian. Tu cânți la vreun instrument?"
"Obișnuiam să cânt la flaut când eram mică, dar nimic special."
Nu mă așteptam să meargă atât de bine, sincer. Pare că se deschide față de minemai mult, dar îmi doresc să fi vorbit despre Ted. Sunt sigură că știe lucruri despre el pe care eu cred că nu le știu. După cum decurge conversația noastră, pare că amândouă săpăm după informație una de la alta, în unul din cele mai politicoase moduri. "Niciodată nu am avut mulți prieteni. De asemenea sunt singură la părinți. Cum a fost viața cu un frate? A fost Ted un frate bun? Cum era?" Ia o gură din latte-ul ei.
CITEȘTI
Cincizeci de umbre mai târziu 2
FanfictionAm auzit de Ana Steele, am văzut de ce este capabil Christian Grey și am fost martori la ascensiunea lui Theodore Grey. Este rândul celei mai tinere din familie. Phoebe doar ce s-a întors din Franța fiind așteptată de o reuniune frumoasă în familie...