*Ted*
"Cum plănuiești să faci asta?" Își înclină Margo capul. "Mama mea s-a ocupat cu invitatiile. Totuși, nu cred că a fost ea. Pentru că a părut surprinsă când te-a văzut."
"Dar crezi că poate știe cine a trimis-o? Oricine a fost, a venit personal la mine acasă." Mă gândesc un moment. Părea a fi o invitație oficială. Plicurile pe care mama le-a ales și comandat, deci trebuie să fi fost cineva care o cunoaște pe mama. Poate știe și ea câte ceva.
Îi spun lui Margo să rămână pe loc. O las lângă băuturi și mă întorc la masa familiei mele. "Hei, mamă." Mama se întoarce spre mine cu zâmbetul ei radiant și mă așez lângă ea, punându-mi un braț protectiv în jurul ei. "Nu cred că am menționat asta, dar mulțumesc că ai invitat-o pe Margo. Știu că invitațiile erau limitate."
"Oh, nu erau, scumpule. Dar nu eu am invitat-o."
"Nu tu? Atunci cine ar fi putut fi?"
"Hmm. Ei bine, mă pot gândi numai la o persoană. Sora ta a luat ea însăși un plic acum vreo două săptămâni. A spus că vrea să invite un prieten și a insistat să ia un plic, deci i l-am dat. Poate ea? Nu uita să-i mulțumești." Mama îmi zâmbește, iar eu îi întorc gestul. "Asta și intenționez să fac." O sărut pe frunte înainte să plec.
După ce m-am îndepărtat destul de mult, înghit în sec. Oh nu. Nu, nu sora mea mai mică. Știe? Cât de mult știe? Zâmbesc fals și merg mai repede spre ieșire. "Uh, T-Ted?" Margo mă strigă cu jenă. "Margo. Când ai primit invitația?"
"Luni, când m-am întors. Acum vreo două săptămâni." Rahat, rahat, rahat!
"Sora mea." Respir greu, panicându-mă odată ce mintea mi se învârte. "Sora... ta?"
"La naiba, sora mea, Margo!" Mârâi încet, aproape pierzându-mi cumpătul.
"Știam că am mai văzut-o undeva..." Șoptește pentru ea. "Ce?!" Mă răstesc eu. "Ai văzut-o? Unde?! Când?!"
"L-la apartamentul tău într-o dimineață... Ieșeam din lift. O fetiță stătea în fața mea. Părea uimită să mă vadă. Nu m-am gândit prea mult la asta. Credeam că locuiește acolo."
"Și de ce dracu nu mi-ai spus?!"
"Nu știam că are vreo legătură cu tine!"
"Ei bine, ai fi putut să menționezi ceva imediat ce i-ai recunoscut fața. Pentru. Numele. Lui. Dumnezeu. Margo!" Mârâi atât de puternic, încât gâtul îmi vibrează.
Își lasă capul jos înaintea mea, rușinată, și îmi masez baza nasului. "Mda. Rugăciune inversă." Expir eu, subliniând. "Ce?" Se uită în sus fără a face contact vizual.
"Mă tot gândesc cum mama naibii să te pedepsesc."
"O-Oh." Fața i se face un roșu aprins.
"Ei bine... O să vorbești cu ea?" Întreabă Margo, asimilând reacția mea negativă. La dracu. Ar trebui. "Du-te la masa familiei mele. Mă întorc imediat." Încuviințează, amintindu-și să nu-mi spună stăpân și ies din cort. Când sunt afară, mă uit în jurul meu și las liber un mârâi de frustrare.
Cu siguranță ea nu are telefonul cu ea. Mi-l scot pe al meu și îl sun pe James. "Mda." Sună amețit. "James, unde-i Phoebe?"
"E cu mine. Suntem... pe pajiște." Ce fac ei doi singuri? Gândul că Phoebe și James sunt singuri mă umple de nesiguranță și exasperare, și nu face decât să-mi mărească furia. Nu bag în seamă gândul și decid că asta este o problemă pentru mai târziu. "Adu-o pe Phoebe. Acum"
CITEȘTI
Cincizeci de umbre mai târziu 2
FanfictionAm auzit de Ana Steele, am văzut de ce este capabil Christian Grey și am fost martori la ascensiunea lui Theodore Grey. Este rândul celei mai tinere din familie. Phoebe doar ce s-a întors din Franța fiind așteptată de o reuniune frumoasă în familie...