~ Prolog ~

222 2 2
                                    

Alla tror jag är den blyga personen som inte har några vänner, uppför mig på lektionerna, och som alltid sitter i ett hörn för mig själv. Syns och hörs aldrig. Visst... Det är på ett och annat sätt jag. Men bara på utsidan. På insidan är jag någon helt annan.
Jag är någon som ingen skulle kunna gissa att jag var.

***

Lite om mig:
Heter Nicole, går på ett helt vanligt universitet i Toronto (Ohio), är mer den tysta och blyga typen än den populära, men det av en anledning. Jag har inga riktiga vänner, men hade en förut, fast hon flyttade till California för ca två år sedan. Efter det har jag alltid varit för mig själv. Jag kan säga att jag har varit ganska deprimerad på sistonde eftersom ingen har försökt bli vän med mig när jag gjort så mycket som att försökt prata med folk, klätt mig i kläder med starka och färger så jag ska synas, sminkat mig som andra osv. Men ingen har nånsin märkt mig, och om jag ska vara helt ärlig så ville jag aldrig klä mig i dom kläderna, eller sminka mig som dom, det ända jag har velat, och fortfarande vill, är att få en bra vän som jag kan lita på.

~ | ~ | ~ |~ | ~ | ~ | ~ | ~ | ~ | ~ | ~

Första delen ute :D
Hoppas ni gillade den och kanske vill fortsätta läsa boken..?
Skulle göra mig jätteglad

| Undercover agent - 0023 (svenska) |Where stories live. Discover now