Mind Ootab Ees Uus Elu

314 28 0
                                    

Peale kohtuistungit võisin ma koju minna koos emaga. Muidugi oli mu küljes jälitus seade juhuks, kui ma peaks põgenema. Mulle anti päev, et ema ja õega aastaks ajaks hüvasti jätta. Ma lihtsalt ei suutnud mõelda, kuidas mu ema saab hakkama mu väikse õega ihu üksi. Mu õde oli nii energiline,et ema ju ei suuda teda koguaeg taga ajada. Kui olime koju jõudnud läksin ma kohe oma tuppa. Ma hakkasin nutma. Ma olin nii pinges olnud ja ma lihtsalt ei suutnud mõelda,et ma pean aasta aega enda perest eemal olema. See oli,minu jaoks täiesti enne kuulmatu. Kui ma olin nuuksunud mõndaaega hakkasin vaatama mida kaasa pakkida. Teadsin ,et ma ei saa midagi uhket võtta, pidin võtma siiski oma kõige odavamad ja tavalisemad riided, sest mine tea mida nendega seal tehakse. Mõtlesin kaua kuni lõpuks võtsin 4 paari dresse, 2 paari teksapükse ja 6 paari T-särke. Võtsin veel natuke riideid. Need mahtusid ilusti suurde spordikotti ära. Siis tuli ema mu tuppa ja ütles:"Ma annan sulle selle nokia telefoni, sest ma arvan, et see turvalisem." Ma tänasin ema ning ma arvasin samamoodi. Pakkisin veel natuke ja vaatasin kella. Kell oli 8. Ma pakkisin viimased asjad läksin pesema. Läksin veel alla õhtusts sööma ja emaga asju arutama. Ta oli uurinud natuke erikoolide kohta ja andis nõu. Õhtusöögiks oli lasanje, mu lemmik toit. Pärast sööki tänasin ema ja läksin voodisse. Ma mõtlesin natuke maailma asjade üle ja siis tuli mulle hirm peale. Mis siis, kui mind hakkatakse koolis vihkama või muud sarnast. Ma proovisin sellele mitte mõelda aga see tungis vägisi mu mõtetesse. Ma hakkasin uniseks jääma aga minusse tungis tunne, et ma pean kohe õue saama. Hiilisin vaikselt alla korusele ja jooksin õue. Läksin murule pikali ja vaatasin tähti need tundusid nii ilusad ja säravad just täna. Varsti läksin tuppa ja jooksin ruttu oma tuppa, sest ema oleks peaaaegu mind näinud. Hiilisin oma tuppa ning jäin kohe magama.
...
Hommikul ärgates lamasin algul lihtsalt voodis, sest täna kell 1 mind viiakse enda uue kooliga tutvuma ja sisse seadma. Lõpuks tõusin voodist ja läksin vannituppa pesin hambad, käisin dušši all ja läksin enda tuppa riideid selga valima. Panin selga lühikesed püksid ja topi. Võtsin kotid selga ja viisin esikusse. Peale seda läksin sööma. Ema tegi pannkooke. Sõin 5 pannkooki ja 2 klaasi piima. Peale sööki läksin end sättima. Ma värvisin ripsmeid ja panin paari kohta peitepulka. Juuksed panin hobussabasse. Kui kell sai 1 siis jõudis minu maja ette auto. Sealt tuli välja mees ja naine. Nad võtsid mult jälitus seadme ära ning mees tassis mu kotid autosse. Jätsin ema ja õega hüvasti siis istusin autosse ning nii algaski mu tee "põrgusse"...

Taevast Kukkunud IngelWhere stories live. Discover now