Mitte midagi ütlev

99 14 0
                                    

"Meie koolis on uus õpilane!" teatas dire rõõmsal häälel. Ta jätkas "ning see pole tavaline õpilane. Ta on kohe päris kuulus. Ta ema oli playboy modell. Võib olla teate nimegi Kate Moss." Reaalselt kõigi poiste suud vajusid lahti, sest milline küll võib välja näha playboy modelli tütar. Ja siis saabus kõrghetk. Dire kutsus tüdruku lava tagant välja. Ja kõigi poiste suud vajusid veelgi rohkem lahti. See tüdruk nägi välja nagu barbie. Ma olen jumala kindel, et tal on võlts rinnad, sest need olid suured. Ta oli üle meigitud ja napilt riides. Mul vajus ka suu lahti kuid täiesti teise mõttega. Kuidas dire lubab sellisesse kooli selliseid barbisi? Nagu c'mon ta pekstakse tüdrukute poolt läbi teisel kui mitte esimesel päeval. "Ütle palun, mis su nimi on" ütles dire vägagi heldel häälel. "Heh jah ee tere siis minu nimi on Anastasia Rosali Moss" piiksus plastik vastu. Kõik tüdrukd muigasid või siis pursatasid naerma, sest see Ana ikka totaalne tibi.

Anastasia tuba oli meie vastas niiet poisid hakkavad siin ümbruses tihti olema. Talle anti tuba kus ta oli üks, sest tal oli raha ning sellega sai endale lubada privaat toa. Paljud tüdrukud olid selle pärast kadedad.

Söökla järjekorras seistes nägi ma Dixiet koos Anastasiaga. Ma olin ikka tugevalt löödud, sest allea olin ma Dixie'ga väga lähedane olnud. Nad filrtisid tugevalt ning vahepeal Ana pani oma käe Dixie jala peale. Ma oleks tahtnud kohe sellele barbile kaela hüpata ja läbi peksta aga kahjuks Dixie ignob ja see oleks kahtlane nüüd kallale minna kui ta Dixie'ga flirdib. Vaatasin järjekorras neid alt kulmu kuni keegi müksas mind, see oli Mark.
Ma: noh kade oled v?
M: ei lihtsalt vaatasin nende poole, keelatud v?
Ma: ei lihtsalt hästi on aru saada, et sa vägagi kade.
M: Kle dude see pole sinu asi keda ma vahin ja ei vahi eksole.
Ma: Kuule me ju võime neid kadetaks ajad ju.
M: kuule tead hea mõte
Ma ei tea mis mul pähe kargas aga see tundus hea kättemaks. Noogutasin Mark'le ja siis just Dixie vaatas mu poole. Läksin ruttu Mark'i lähedale ja suudlesin teda, muidugi suudles ta mind vastu ja me nägime välja vägiagi armunud. Vaatasin Dixie poole pärast suudlemist ja ta nägi välja suht löödud aga siis ta flirtis Ana'ga edasi.
Ma: Haha teda suht ei koti ju
M: noh jh aga at least ta nägi, et ma pole üksi ja kurb.
Ma: Aga kui oled üksik ja kurb võid ju alati minuga olla
M: Kuule mul paremat ka teha eksole.
Ning läksin lauda.

Tuppa jõudes vahetasin riided ja läksin õue. Väljas oli mõnus ilm ja otsustasin jaultada. Nägin eemal Dixie't üksi. Ta istus ja hoidis käsi silmade ees. Jooksin ta juurde ja ma lihtsalt pidin teda lohutama.
M: mis juhtus?
D: Ah midagi *nuuksudes*
M: Midagi ju juhtus kui sa nutad. Palun räägi
D: Noh see Ana eks, ma suudlesin teda ja ta andis slapi ise enne flirtis. Siis vabandas ja ütles,et pole valmis veel selleks. Nüüd nägin teda korra Mark'ga sebimas aga Mark sitaks tõrjus teda. Ja mis ajast sa Mark'ga käid?
M: Ma...ma ei käi temaga. Ma tahtsin sind kadedaks teha vn
D: eee aa okei...
M: jh aga edu siis
D: ee aitäh jh
Hakkasin toa poole minema kui ta hüüdis
D: Oota, ma...
Ta jooksis mulle järele ja kallistas mind tugevalt. Ehmusin korraks kuid kallistasin vastu. Tundsin ennast ülimalt hästi ja mugavalt. Oleksin tahtnud veel kallistada aga ta tõmbus eemale ja läks tuppa...

Vabandan, et nii suur vahe on jäänud mul on lihtsalt liiga palju probleeme kooliga jne. Ma teen kõik selleks, et saaksin tihedamini uusi osi välja lasta. Ma usun, et suvel hakkan iga nädal vähemalt 2 korda uusi osi välja laskma:)

Taevast Kukkunud IngelWhere stories live. Discover now