Sawa vn
Ärkasin üles pimedas toas. Tõusin püsti ja hakkasin kätt pidi riideid otsima.
Panin ennast riide ja läksin toast välja. Koridorid olid tühjad nagu ikka kui ma nii vara ärkasin. Samalajal tulid välja oma toast Dixie sõbrad aga kui nad mind nägid jooksid nad kohe oma tuppa tagasi."Mis neil viga on" ütlesin ma endamisi ning kõndisin vetsu.
Olin koridoris tagasi ja nägin Mark'i mulle lehvitamas. Lehvitasin vastu ja läksin tema poole.
Ma: Mis toimub?
M: Ma ei tea need Dixie sõbrad käituvad imelikult, tra nii kahtlane.
Ma: Mdea aga me lähme ju linna täna, minu ja sinu klass äkki saab välja uurida.Olin hommikusöögi ära söönud ning silma mulle jäi see et Doxie sõbrad vahtisid mind. Kuid nüüd olin enda tuppa juba läinud. Otsisin raha üles ja panin teised riided.
Läksime bussi aga kõik kohad olid juba täis. Märkasin Mark'i ja läksin ta kõrvale istuma.
Ma: Nii ee ma kuulsin, et Dixie laseb oma sõbradel su järele luurata
M: Mida v**u miks?
Ma: Ma'i tea aga see on creepy.
M: mhmLinn oli väike, sest meiega oli mõistlikum minna väikesesse linna. Aga see eest oli seal armas. Väiksed madalad majad
Meie tegevus Mark' ga oli Dixie luuramine, no muidugi tegid seda ka Megan, Gerda ja Elly.
Ma tegelikult ei tahtnud üldse Dixie't jälitada aga see oli vajalik.... millegipärast.Ma ostsin endale nokamütis ja päiksepriilid lootsuse et Dixie mind siis ei märka.
Me olime teda mingi tund aega juba jälitanud kui Mark andis alla
Ma: Ma ei viitsi enam.
M: Ise tead.Niiet minu luurekonpaniist lahkus Mark ja ma olin üksi.Ega minulgi polnud suuremat isu Dixie't jälitada. Ma oleks sinna samasse šopama läinud aga miski mu sees ütles et pean edasi stalkima.
Järsku kaotasin ta silmist ja jäin nurga taha kükitama. Kui tuli keegi ja lükkas mu pikali. Jah, see oli Dixie.
D: Mis teed?
M: Ee midagi.
D: Suht halb vale.
M: No jah, vabandust. Ma kükitan ja ootan õnnistust.
D: Kellelt?
M: Eks ikka jumalalt.Ma suht usun et Dixie sai aru et ma jälitan teda. Kuna miks ta siis taha suht palju vaatas ja siis järsku kadus ning siis veel ehamtades mind pikali lükkas.
D: Äkki istuks...toolile.
M: Eee...hea mõte.
Ma tunnen ennast väga lollina.D: Oled siin linnas varem käinud?
M: Ei.
D: Meeldib?
M: mhm suht...Miks me ei suhtle enam.
D:Mida me praegu siis teeme?
M: Ma mõtlen et nagu sõbrad või nii.
D: Ma ju ei tea. Miks siis?"Ja nüüd oli mul nii suur tahtmine teda suudelda et ma peaaegu tegin seda ent suutsin end tagasi hoida ja kallistasin teda.Ta vastas õnneks samaga. Me kallistasime tükk aega enne kuu lahti lasime ja naeratasime üksteisele.
D: Kas lähme koos sööma?
M: Ee okei.Kas ta just kutsus mu date'le või olen ma aru kaotanud tema osas.
Valisime välja söögikoha ja läksime võimalikult varjulisse kohta istuma.
D: Mida sa tahad?
M:Ma oskan ise ka öelda talle seda.
D: Aga ma ju tahaks sulle välja teha.
M: Tegelt?
D: Ja, tegelt.Ja see tundus veel rohkem date'na kuna see vend tahtis mulle välja teha.
Kas ma peaks talle nagu ütlema et see pole date(kuigi ma tahaks) ja ma pole vaene. Samas ma saaks raha kokku hoida.
M: Oled kindel?
D: Milles?
M: eeee....Sawa kas sa jäid praegu mõttesse. Kas vastata naljaga või tõsiselt. Ffs.
M: minuga abiellumises teadOh ffff ei miks sa seda ütlesid. Ta vahtis mind nagu lolli või midagi hullemat.
Paar sekundit oli vaikus ja siis ta naeratas ja vastas.
D: No selle vastu mul poleks ka midagi aga ma arvan et ma olen sulle välja tegemises kindel.
At least mitte kõige jubedam reageerimine.
Naeratasin ja proovisin mitte segast muljet jätta talle.
M: eee okeiii
Vastasin reipalt ja siis olime jälle vait tükk aega.
"Oh lõpuks" ütlesin ma reipa häälega ja Dixie ainult naeratas vastu.
Me sõime vaikuses vahepeal üksteist piiludes.
D:Ma tahaks asjad selgeks rääkida.
M:Mis asjad?
Nice job Sawa, blondiin.
D: Ära mängi lolli Sawa, sa tead küll.
M: eeee....maei...
D: Anastasia? Tülid? Ütlevad need sulle midagi.
M: Jaa...emmm...ah eks ma olin ka süüdi et ma kad...käitusin niimoodi ja nii edasi...
D: Sa...kas sa olid kade?
Tegi Dixie maailmarekordiliselt kõige kavalama ja uhkema näo korraga pähe. Ja mina vajusin häbisse ning muidugi oli näost täielik tomat.
M: Ee...mm...ei...pfft..mis sa ajad heh sa ju mu mate.
Proovisin ennast välja olukorrast vingerdada.
D: Okei siis...aga sa ei ole süüdi mina olin ja OLEN jerk.
Rõhutas Dixie "olen" sõna.
M: Kui arvad nii.
Naersin ma ta üle...
YOU ARE READING
Taevast Kukkunud Ingel
Teen FictionSee raamat räägib 15-aastasest Sawast, kes saadeti erikooli, sest oli valel ajal vales kohas. Seal ta näeb, et elu pole sugugi lihtne ja tore. Varsti aga keerab üksainus juhus Sawa elu pahupidi. Keegi ei tunne teda enam ära...