Ma olin mega õnnelik, et see Anastasia meie koolist ära läheb(peab ku minema) Lõpuks on meil rahulikum olla ning ma tahaks väga Dixie'ga ära leppida.
Kõndisime direktori kabineti suunas. Ma olin väga ärevil, tahtsin näha juba dire nägu kui kuuleb sellest.
Jõudsime ukse taha ja Mark koputas, avas ukse ja las minul ees minna(proovis vist korraks džentelmeni elu elada). Direktor vaatas üllatunud näoga aga ei öelnud midagi.
Istusin koos Anastasia'ga toolile ja hakkasin asjaolusi seletama
M:Te kindlasti tahate teada miks me siin oleme ja ma kohe ka seletan.
Dire vaatas kahtlase näoga
M: Igatahes nimelt meie Anastasia ei ole enda kohta päris tõtt rääkinud
Dire: Mis mõttes ei ole ta enda kohta TÕTT rääkinud?!?
Ma: ee Ma leidsin internetist foto millel oli Anastasia, probleem selles, et see pilt oli tehtud aastal 2010 aga Anastasia näeb välja fotol täpselt samasugune nagu praegu.Mark näitas pilti ja direktor uuris seda pingsalt.
Vahtisin dire, Mark'i, Dixie't ja Ana't vaheldumisi.Lõpuks avas direktor suu ja ütles
Dire: hmm tõesti kummaline...ee... Anastasia kas see vastab tõele.
Ana oleks tahtnud algul hüsteeritsedes tagasi ajada jutu aga siis sai ta aru, et sellel pole mõtet ja ta noogutas mornilt.
Dire:No siis pole midagi teha teatame politseile ja nad tulevad sulle järgi ning su üle mõistetakse uuesti kohut.
A: oot aga mu ema võib ju natuke emm anda teile midagi et noh mis päästaks mind või nii...
Dire: See ei lähe mitte mingil juhul läbi!!!Direktor'i nägu oli vägagi vihane ning ta põhimõtteliselt karjus
Dire: Ana sina mine paki oma asjad ja ära üritagi midagi.Ma muigasin, kuigi isegi ehmusin dire karjmisest.
Dire: Ja kes see siin ilma loata arvutiklassis käis.
Hakkasin ütlema, et mina aga Mark segas vahele ja ütles
Ma:Mina käisin Sawa pärast, sest ta oli nii õnnetu.
Dire: Ahsoo aga ikkagi mingisuguse karistuse saad, kuid leebema.Kokkuvõttes läks kõik hästi.Mark'i karistuseks oli 1 nädal vahetunnis klass korda teha enne uute õpilaste sisse tulekut klassi.
See oli suht leebe ja muidugi ma aitasin teda.***
Läksin õue raamatut lugema.
Ma olin õnnelik kuna kõik oli läbi saanud kuigi polnud ma Dixie'ga rääkinud.
Varsti tuli mu kõrvale Mark.
Naeratasin talle ja vaatasin kaugusesse.
Ma:Tead, ma ei tahagi midagi vastu teeneks sinult selle asja eest if u know what I mean. Sellel pole lihtsalt mõtet kui sa mind päriselt ei armasta.
Ma tahan, et sa saaksid õnnelikuks Dixie'ga, sest te sobite kokku ja sul pole õrna aimugi, kui hästi. Nagu ma olen näinud tuhandeid paare kes on õnnelikud aga teie Dixie'ga olete midagi enamat. Mul on selline tunne, et te olete kokku loodud kogu eluks.
M: Issand Mark, kust see sinu seest nüüd välja tuli. Need on väga ilusad sõnad aga ma arvan, et Dixie ei taha pärast sellist asja minuga tegemist teha. Kahjuks või õnneks on see lihtsalt nii.
Ma: No jah, mis siis ikka aga sinu asemel ma pingutaksin veel, sest kui sellest asja saab on see lakkamatu.Mark naeratas, tõususis püsti ja läks sisse.
Ma olin õnnelik, et ta nii ütles, sest ilma asjata seda ta ei teeks.
Mõtlesin, et äkki lihtsalt läheks Dixie jiurde ja ükslõik mis ja suudleks teda aga see võib ta minu juurest veelgi rohkem eemale tõukata.Läksin majja ning tatsasin oma toa poole.
Poole tee peal nägin Dixie't. Ta oli emotsioonitu näoga ja kõndis minu poole. Kui olime kõrvuti tegi ta mulle silma ja läks edasi rutakal sammul.
Mis see nüüd tähendama peaks?!?Läksin tuppa ja olin segaduses.
Lisa tuli minu juurde ja ta tõstis oma käe, et minuga plaksu lüüa ja ütles
L: Tubli töö, õeke, sinust saab veel asjagi siin (ise muigas) Terve kool teab, et ajasid selle bitch'i siit ära ja eriti tüdrukud on õnnelikud, sest paljud need lollimad olid kadedusest lõhkemas, teised aga oma poiste pärast mures.
M: eee noh jah ma tegin sesa pm enda pärast.
L: Mida iganes tubli töö ikkagi.Lisa läks toast välja ja sisse tulid 3 tüdrukut.
Selline tunne, et need olid vist just õnnest püksi teinud.
M: Mis teil vaja?
1T: ee...esiteks olen ma Megan ja ma...me oleme väga tänulikud, et sa ajasid selle bitch'i siit välja, sest olime hullustumas.
M: Ja palun aga mis ma teha nüüd saan?
Me: Me tahaks sind aidata kuidagi noh heastada või niiM: Oi kui tore ags te ei saa kuidagi aidata, oeh, see pole võimalik kahjuks. Mul on ainukt üks suur soov aga see ei täitu kunagi.
Me: Miks?
M: no ma'i tea kas tajan sellest rääkida.
2T: Sul endal oleks elada lihtsam kui räägiksid, minu nimi on Gerda.
M: no okei aga palun ärge rääkige seda
3T: Me lubame..või no at least mina luban ja mina olen Elly.
M: No see on seotud Dixie'ga.
Nimelt nagu te teate oleme, olime väga head sõbrad. Aga juhtus selline asi, et ma armusin temasse aga ma arvan, et ta ei saa samaga vastata. Aga ma tahaks seda nii väga. Iga korraga kui ma teda näen hakkan temasse aina rohkem armuma.
Ja nagu te teate ei saa armastust sundida.
G: oi jumal, kui sa vaid teaks kui kahju mul sinust on.
E: Aga me aitame sind kuidagi ikkagi.
Me:Me uurime järgi millised on ta tõelised tunded, sest mina arvan, et ta armastab sind sammuti, seda on lihtsalt näha.
M: Te päriselt teeksite seda?!?
G: Muidugi.
Dixie vnMa möödusin Sawa'st ja ma tean, et käitusin kahtlaselt.
Mulle still meeldib Sawa vääga aga mina temale ilmselt mitte. Siis aga tuli mul meelde, et üks mu toakaaslane on mulle teene võlgu ja mul tuli idee.
D: Hei Chris mäletad, et sa oled mulle teene võlgu ja mul oleks abi vaja.
C: Mis ma tegema pean siis
D: Sa tead et mulle meeldib Sawa ja et kas sa võiksid poistega teda jälitada ja välja uurida kas ta on vihane või midagi sellist. Ma tean, et see hull idee aga palun proovige.
C: no davs at least saab teene heastatud. Homme hakkame peale.D: Headööd
C: ööd.
YOU ARE READING
Taevast Kukkunud Ingel
Teen FictionSee raamat räägib 15-aastasest Sawast, kes saadeti erikooli, sest oli valel ajal vales kohas. Seal ta näeb, et elu pole sugugi lihtne ja tore. Varsti aga keerab üksainus juhus Sawa elu pahupidi. Keegi ei tunne teda enam ära...