Lamasin voodis liikumatult ning mõtlesin, mis minust edasi saab. Lähen ma ära kodukandist või jään, äkki lähen isa juurde Eestisse. Täiesti uus lehekülg oleks siis.
"Uuuujaaahhs" tuli karjudes tuppa Lisa.
"That was f*cking fun" karjus ta üle terve maja.
M:Mida sa lõugad
Li: Mis see sinu asi on?
M: Ma ei tahaks kurdiks jääda.
Li: Siis palun get lost kui midagi ei sobi mine oma Dixie-nunnupoisu juurde.
M: Mida v*ttu see praegu oli.
Li: See oli su märg unenägu
Kaks mu toa tüdrukut karjuaid täiest kõrist
"Oooooo rekkkttt" ning high5sid.M: Ah f*ck off sl*t
Võtisn oma jope j muusikapleieri ning jooksin õue.
Ma pole nädala aega Dixiega rääkinud ja see oli suht masendav. See oli kõik nii masendavalt lamp ja halvaajastuaega I guess et seda ei saa sõnadesse panna.
Jah, Dixie proovis mind suudeld kui linnas olime aga see oli kõige jubedamalt välja kukkunud, muidugi ma ju ei tea ikkagi kas ta ikka päriselt tahtis mind suudelda.
Kevad hakka lähenema ja oli juba isegi natuke päikest näha.
Istusin pingiseljatoel ja unistasin- Dixiest.Oh, jumal küll.
Järsku keegi puudutas mind,
kui ma keerasin oli mu rõõmus nägu peas aga kui nägin, et Mark oli seal läksin ma mossi tagasi
M: Mis tahad?
Ma: Mina ei taha midagi...oota kas sa algul arvasid, et Dixie tuli v?
Tal oli see vastik irve näos nagu peaaegu alati.
M: Ah mine sa ka perse mida siis kes tahtis?
Ma: Algul õpi ilusti rääkima ja ss räägin.
M:Kes tahtis mind!?!
Ütlesin ma läbi hammaste surutult talle korrektses keeles.
Ma: Jeez, chill dore tahab, mina ruttu muidu veel vihastab.
Mark irvas jälle ning ta sarkasm oli kohutav.
Ruttasin dire kabineti poole,et mitte liiga kaua jokutada kuni ma põrkasin nurga taha keerates kellegiga kokku nii, et ta lendas pikali ja mina ta peale.
See oli Dixie.
Mu peast käis läbi üks sõna miljard korda selle paari vaikus hetke ajal- f*uck f*uck f*uck...
Dixie'l oli väga kohkunud nägu peas, samas ta bäost võis välja lugeda, et talle meeldis see.
M:Sorri
Tõusin käppelt püsti ja hakkasin edasi ruttama kuni
D: Oota Sawa.
Jäin seisma wga julgenud keerata ringi. Järsku tundsin Dixie sooja keha enda taga ning ta käed võtsid mu ümbert kinni. Ta kallistas mind selja tagant.
Keerasin ümber ja seal me seisime tema kallistas mind ning mina seisin piinlikult tema embuses.
Paaei hetke pärast lasi ta lahti ja tal oli ikka väga piinlik.
D: Sorri ee..ma vajasin seda lihtsalt.
Ning ta kõndis ära. Mida v*ttu reaalselt. Inimene tuleb lihtsalt kallistab mind pikalt ja kirglikult, ütleb et tal oli seda vaja ning siis läheb ära.
YOU ARE READING
Taevast Kukkunud Ingel
Teen FictionSee raamat räägib 15-aastasest Sawast, kes saadeti erikooli, sest oli valel ajal vales kohas. Seal ta näeb, et elu pole sugugi lihtne ja tore. Varsti aga keerab üksainus juhus Sawa elu pahupidi. Keegi ei tunne teda enam ära...