Ma olin vaba aga vabadus mind ei rõõmustanud- ma olin masenduses, Dixie pärast. Ma olin ta maha jätnud põrgusse.
Kuu aega oli möödunud ja nüüd oli suvi ma ei käinud aasta lõpuni koolis kuna ma ei pidanud. Mul oli depresioon.
Siia maani on. Nüüd olen kolm kuud täiesti vaba ning siis hakkab kool. Ma ei taha teada mis jutud hakkavad liikuma.***
Oli juuli ning ma julgesin nüüd alles esimest korda oma sõpradega kokku saada. See läks isegi normilt. Kuigi vahepeal visati pilkavaid nalju mis ikka solvasid. Ma olin nõrgem kui kunagi varem.Ma nutsin peaaegu et iga asja pärast, see polnud minu moodi.
Mu sõbrad polnud mingi sõbrad ma tundsin, et nad on mu sõbrad pigem kaastundest kui niisama.
Nüüd oli veel kuu aega koolini ja ma olin loner kellega ei tahtnud keegi tegemist teha ainult seepärast et ma olin erikoolis käinud.
***
Ärkasin Augusti hommikul väga vara kuna väljas oli veel pime. Mul ei tulnud und ja ma otsustasin õue jalutama minna ja mõteid tuulutada.Õues oli mõnusalt vaikne, linnud laulsid. Siin ei tundunud olevat ühtki hingelist ja mulle meeldis see. Ma olin täiesti suunatu. Järsku keegi kõnetas mind.
"Kas sa käid siin linna koolis?"
Küsib poisi hääl minult.M: Ja käin küll, mis siis?
"Ma hakkan käima siin koolis 12 klassis ja ma mõtlesin et mul oleks kedagi tuttavat vaja ja ma mõistan et see on väga creepy kui mingi suvakas palub sult sellist asja.
M: Mis su nimi on?
" Frank"
M: Ma olen Sawa.
Ta tuli minu poole ning sirutas käe välja.
Ta oli kõige kenam asi mida ma maailmas näinud olin...okei jää vait Sawa Dixie on su elu armastus. Aga still.
Tal olid mustad või tumepruunid juuksed ja hazel silmad. Ta oli tegelikult suhteliselt lühike aga siiski väga kena.
"Tore tutvuda"
Lausus ta samal ajal kui me surusime kätt. Ta käel oli paar tätoveeringut.
Ta naeratas ning siis olid ta jälle tõsine. Kui nüüd olla aus on mulle alati meeldinud punk look'ga kutid nad on nii teistsugused. Dixiel oli ka olnud kunagi lip ring aga ta ei rääkinud mulle sellest ma ise avastasin augu.
Vaatasime üksteisle silmadesse ja purskasime naerma. Ja me sobime väga hästi.
M:Niiet sa oled siis 18?
F: No peaaegu. Ma saan sügisel.
M: mhh. Okei
F: Pettunud või?
M: Ah? Ei ma ma ei tea mis see oli...
Ma punastasin
F:Kui...tead ma küsin parem nii mitmendasse sa lähed?
M: Kas see on sinuviis teada saada minu vanus?
F: e...võibolla...
M: Nojh vähemalt sa ei küsinud mult otse...viisakas oskad olla küll kui tahad.
F:Kui tahan? Sa siis arvad et ma mingi bad boy?
M: Mis siin ikka arvata? Tatokad, needid, punk look ja suitsu lõhn juures.
F: Sind häirib suitsu lõhn?
M:God no. Ma ise ka mõnikord. Ma pigem ei mõista inimesi kes nina kinna hoiavad kui suitsetajast mööda lähevad.
ESTÁS LEYENDO
Taevast Kukkunud Ingel
Novela JuvenilSee raamat räägib 15-aastasest Sawast, kes saadeti erikooli, sest oli valel ajal vales kohas. Seal ta näeb, et elu pole sugugi lihtne ja tore. Varsti aga keerab üksainus juhus Sawa elu pahupidi. Keegi ei tunne teda enam ära...