Katsumused

230 26 2
                                    

Naeratasin Dixie'le ja läksin toast välja. Olin üli õnnelik ma hõljusin jälle. Hakkasin kõndima toa poole, kui tuli vastu Lisa ja küsis:"Kust tuled?" Ma olin nii loll, et ma vastasin:"Tulin Dixie juurest." Lisa'l tekkis kohe kuri nägu pähe. "Miks sa seal olid? Kas sa tunned teda? Ta on ju debiilik. Ta kasutab sind lihtsalt ära." Ma ei uskunud eriti mida Lisa rääkis aga ütlesin:"okei, hoian Dixie'st eemale."ning kõndisin enda toa poole. Olin ikka pilvede peal.
***
Olin enda toas vist olnud juba 2 tundi kuni tulid tuppa Lisa ning kaks toakaaslast veel. Nad käitusid imelikult nagu oleksid joonud. Küsisin:"Kas kõik korras?"  Lisa vastas:"emm jajah *itsitades* lihtsalt lõbus olla*uimaselt*" "okei aga, kui olete joonud siis ei aja minu peale süüd ning kui tahate naerda siis palun minge toast välja" ütlesin ma suht kurjal toonil."Okei lähme siis, Anna ja Gerdaga välja siit, tsau!"ütles Lisa uimaselt ja naerdes ning nad läksid välja. Nüüd sain teada siis oma teiste toanaabrite nimed aga ma ei teadnud kes on kes. Läksin magama, et homme värske olla, sest homme oli koolipäev.
***
Hommikul, kui ärkasin olid Anna, Lisa ja Gerda oma voodites. Tõusin püsti ning läksin wc'sse. Kõndisin unisena läbi koridori, kui põrkasin kokku Dixie'ga. Ma proovisin varjata nägu, sest olin väsinud ja ilma meigita.
D: Tere hommikust, Sawa!
S: Tere hommikust, Dixie!
D: Sa näed väsinud välja said ikka öösel magada?
S: Sain aga nägin imelikke unenägusid.
D: okei, aga missuguseid?
S: ah ei midagi erilist *naeratades*
D: okei...aga head hommikut.
Siis läks Dixie edasi. Ma ei mõista kuidas saab inimene olla nii perfektne ka hommikul?!? Läksin wc'sse ja seal oli paar tüdrukut veel. Kõik vahtisid mind. Natukese aja pärast tuli üks minu juurde ning küsis:"Kas sa suhtled mingi Dixie'ga?" Vastasin:"ee kas see on teie asi kellega ma suhtlen?" Tüdrukul läksid vist närvid rikki, sest ta tuli mulle kallale. Lõi mind näkku ja tiris juustest. Teised ainult
õhutasid teda takka. Ma proovisin talle öelda, et ta lõpetaks aga ei suutnud. Lõpuks viskas mul üle, et ta klohmis mind ja andisn ka paar kolakat. Ma poleks ju pidanud seda tegema, sest siis,oleksin puhtalt pääsenud.  Kohe tuli üks õpetaja ning tiris mu sealt ära.  Ta viis mu telekatuppa maha rahunema ning ise läks teise tüdruku juurde, et teda rahustada ja teistelt küsida, mis juhtus. Muidugi levis uudis üle kooli nagu viirus, sest natuke hiljem, kui õprtaja mind ja teist tüdrukut dire juurde viidi vahtisid kõik poisid ning Dixie hüüdis:"Sealt tuleb uus poksimise maailmameister!" Kõik naersid ja karjusid. Läksin näost veidi punaseks aga seda polnud eriti näha. 
Lõpuks jõudsime dire ukse taha. Mul oli hirm naha vahel, sest ma ei tedanud mida ootada. Dire ruumis oli ka paar tüdrukut, arvatavasti pealtnägijad. Jõudisme toa keskele ja pidime seisma jääma. Õpetaja istus ning direktor lihtsalt vahtis meid kurjalt. Sellega tekkis mul veelgi rohkem hirm aga teine tüdruk oli täiesti tuim.  Ma palvetasin, et kõik läheks hästi...

Taevast Kukkunud IngelWhere stories live. Discover now