Frangi vaatenurk
Ma ei tea miks mul see mõte pähe tuli aga ma olin nii ihane enda peale et ta oli minu peale vihane.
Ma haarasin oma kitarri, haarasin lilled ning läksin Sawa akna taha. Laulma...
Õnnelugu et ma sain aru missugune on ta aken niiet polnud vaja häbisse surra kui ma oleks ta venna akna alla läinud(ma ei tea kas tal on muidugi venda)
Ma hakkasin laulma. See oli piinlik aga mind ei kottinud kuna ma tegin seda Sawa pärast.
Poole laulu peal nägin kedagi all korrusel akna tagant kardina vahelt piilumas - see oli arvatavasti ta ema.
Ma ei teinud sellest välja ning laulsin edasi.
Natuke enne laulu lõppu tuli ta ema ja ütles
"Tere. Ma näen et Sawa'l on austaja tekkinud. Sawa palus küll et sa lahkuksid aga ma ootaks sind meie majja hommikusöögile."
Ma polnud tõesti midagi söönud aga ma pidasin paremaks mitte sisse minna.
"Ma pigem ei tule, kui Sawa ei taha mind näha"
"See ei olnud küsimus vaid käsk niiet uks jääb sinna poole ja hakkame liikuma"
Ta ema oli ikka mõju võimas kuna ma lihtsalt enam ei saanud ei öelda
"Okei"
Muigasin ja läksin sisse koos Sawa emaga.
Sain tuttavaks Sawa väikese õega kellele mu lip ring meeldis.
Me istusime köögis, sõime ja rääkisime juttu niisama Sawa ema ja õega. Järsku nägin Sawat seismas köögiukse juures väga pahurana.
Tal olid juuksed segamini ja ta oli panda aga ma miskipärast ei tahtnud seda talle öelda.
Ta oli ju jumala kena nii meigiga kui ka meigita.
***
Istusime laua taga kuni ta õde lõpuks ütles talle et ta on panda. Sawa jooksis valguskiirusel vetsu ja jäi sinna tükiks ajaks.Sawa vaatenurk
Ma kogusin end kaua vetsus. Siis võtsin meigi maha. Läksin vaikselt oma tuppa ja panin riidesse.
Läksin vaikselt trepist alla välisukse juurde kuna ma ei suutnud rohkem Frangi ja enda emaga ühes ruumis viibida.
Ruttasin õue ja läksin mingisuguse maha jäetud maja ette pingile istuma. Ohkasin valjult ja panin silmad kinni.
"Khmkhm"
Keegi köhatas. See oli loomulikult Frank.
"Mis tahad?"
Proovisin olla kuri. Aga ma eriti ei suutnud.
F:Mis ma valesti ütlesin sulle eelmine kord?
Tegi Frank mureliu näo pähe.
M:mis sa valesti tegid
Kordasin teda tuimalt
F: Ma luban et heastan kõik lihtsalt ütle palun see lause millepärast sa ära läksid.
M: Ma...ma ei...ei tea ise ka...
Ütlesin ma tuimalt,vaikselt ja emotsioonitult.
F:Miks sa siis ära läksid?
M: Ma...ma...MA EI TEA
Ma purskasin nutma ning Frank istus mu kõrvale ja silitas mu juukseid.
M:Anna andeks
YOU ARE READING
Taevast Kukkunud Ingel
Teen FictionSee raamat räägib 15-aastasest Sawast, kes saadeti erikooli, sest oli valel ajal vales kohas. Seal ta näeb, et elu pole sugugi lihtne ja tore. Varsti aga keerab üksainus juhus Sawa elu pahupidi. Keegi ei tunne teda enam ära...