[ 2 ]

1.4K 61 0
                                    

   Po 8 pamokų *** 15:30 val.

Pagaliau baigėsi pamokos, nebeturiu jėgų visiškai. Nesuprantu kodėl negali būti atostogų daugiau.. Ir dar kol grįšiu namo, juk reikės dar ir pasiruošti, nes pas Kristen važiuosiu.
Sunki diena...

Kadangi jau einu į stotelę, o šalia jo kioskas, tai reiktų nusipirkti kokį nors šokoladą ir jį nusivežti pas Kristen.

*** Kioskas

- Laba diena, paduokit man šokoladą milka su karamele. - paprašiau pardavėjos.

- Sveiki, tuojaus. - nusišypsojus tarė.

Ji padavė šokoladą, o aš pinigus. - Ačiū. - sumurmėjau ir nuėjau į stotelę.

Pasižiūrėjau į lentelę kurioje surašyti autobusų tvarkaraščiai ir manasis atvažiuos už minutės. Išsitraukiau nuolatinį, kad nereiktų krapštytis autobuse, kur dažniausiai buna labai daug žnonių... Kaip tik jau atvažiavo autobusas, aš į jį įlipau ir susiradau laisvą vietą. Dabar važiuosiu kažkur pusvalandį, na tai trumpam nusnūsiu...

Mane pažadino autobuso vairuotojas, nes buvau tikrai kietai įmigus ir iškart išlipau. Nuo šitos stotelės iki namų man eiti reiks 15 minučių. Visalaiką tik eit ir eit... Kai priėjau perėja, teko palaukti kol užsidegs žalia švieselė, kad galėčiau pradėti eit per gatvę.
Prieš mane buvo tikrai nemaža bala, bet į tai nekreipiau per nelyg didelio dėmesio. Užsidegė žalia šviesa ir norėjau pradeti eiti, bet pries mane greitai pravažiavo juodas bmw ir pravažiavo BŪTENT per tą balą !
Mano kelnes iš mėlynų, tapo slapiomis kelnėmis su rudais plėmais, nes vanduo nebuvo švarus ir dar su žememis.

- Nu jo... - sumurmėjau žiūrėdama į kojas. Bet stengiausi nesinervuoti ir ramiai perėjau gatvę.

- Panelę ! - Išgirdau kažkokį vyrišką balsą, bet neatsisukau, nes nemanau, kad kažkas sugalvojo mane kviesti.

- Panelę, palaukit ! - Nepiktai pradėjo dar garsiau šaukti tas vyriškas balsas, bet nekreipiau į tai dėmesio, kol manęs kažkas nesugriebė už rankos.

Atsisukau ir mane iškart sužavėjo didelės rudos akys. Šis vaikinas be galo gražus, jo plaukai stori ir tankūs, nepalyginsi su maniškiais, bet tos akys... Omg, Kylie, apie ka tu čia svaigsti dabar, o dieve, ką sakyt, jis pasirodo visą tą laika vyjosi mane ir jis padusęs..

- Aš labai atsiprašau, kad pravažiuodamas aptaškiau. - pasakė uždususiu balsu.

- Na, nieko tokio, bet važinek atsargiau. - nenorėjau atitraukti nuo jo akių, bet jis galvoja, kokia durnė jam čia aiškina kaip elgtis kelyje, kaip dar pati nevairuoja... Tad pradejau suktis kai mane vėl sugriebė.

- Aš tikrai labai atsiprašau, norėčiau kažkaip atsilygint. - nusišypsojo.

- Na ir kaip ? - Klausiamuoju žvilgsniu pažiūrėjau ir šyptelėjau.

- Gal galėtum duoti numerį savo, ar bent jau varda dabar pasakyt ? - nusijuokė.

- Aš Kylie, tavo koks ? - paklausiau nusišypsojus. Nuo kada aš pasidariau tokia drąsi ?

- Zayn, tai numerio kaip supratau neketini duot ? - nusijuokęs garsiau, pasakė.

- Nu taip, bent po kolkas.. - sumurmejau.

- Am, tai tuomet man tave reiks pakviesti kurnors nueiti ? - nusišypsojo.

Pakilnojus pečius nieko neatsakiau.

- Tai kaip man su tavim susisiekti ? - nusijuokė perbraukęs ranka per plaukus.

- Na gerai, susitinkam rytoj 13val centre. - pasakiau.

- Sutarta. - mirktelėjo man ir nusišypsojo. - Gal tave parvežti ? - Paklausė.

- Ne, nereikia, kelios minutės iki namų. - sumurmėjau, nors man liko dar kokia 10 minučių eiti iki namų.

- Kaip nori, iki. - nusišypsojęs mirktelėjo ir nuėjo.

- ate. - nusišypsojau ir apsisukus nuėjau.






Amazing LoveWhere stories live. Discover now