Išgirdome durų skambutį, greit pašokom iš lovos ir pradėjom rengtis miltuotus rūbus.- Palauk, duosiu tau savo bliuską, nes tavo visa miltuota. - greit nulėkė prie spintos Zayn.
Aš greitai nusimoviau miltuotą bliuską kurią buvau greit užsidėjus ir paėmiau iš Zayn jo bliuską. Aš ją užsidėjau, ji buvo man per didelė, bet į tai nekreipiau dėmesio, nes megstu kartais pati tėčio užsidėti.
- Tu eik į vonią, o aš einu pažiūrėti kas skambina į duris. - greit pasakė ir nubėgo į svetainę.
Aš nubėgau greitai į vonią. Pasiėmus rankšluostį, sušlapinau vieną jo galiuką ir pradėjau valytis kelnias, nes jos buvo miltuotos.
*** Zayn ***
Amžinai turi kažkas sutrugdyti nelaiku. Aš nubėgęs į svetainę atidariau duris ir ten stovėjo Harry, Kristen, Louis ir Niall.
- Kas per ? - Kristen įėjus į vidų tarė.
- Kodėl tavo balti plaukai ? - sukikeno Niall.
- Ir kodėl virtuvėje skraido miltų dūmai ? - pradėjo juoktis Louis.
- Netyčia išpylėm miltus. - viena ranka perbraukiau per plaukus.
- Sakai netyčia ? - pakėlė antakius Harry ir šyptelėjo.
- Nu. - numykiau, nes mačiau iš jo akių, kad viską suprato.
- Kur Kylie ? - rimčiau paklausė Kristen.
- Vonioje. - atsakiau.
- Įdomiai čia jūs. - vos tramdė juoką Niall, o aš pavarčiau akis.
- Kodėl jūs visi stovit prie durų ? - iš vonios išlindus Kylie nusijuokus paklausė.
- Nes Zayn nepasiūlo įeiti kažkodėl. - Harry pasakė ir visi nusijuokė.
- Ne pirmą kartą čia esat. - nusijuokiau ir parodžiau gestu, kad gali įeiti.
Jie besijuokdami nuėjo į svetainę ir atsisėdo ant sofos.
- O sūrį irgi netyčia išvertėt ? - juokėsi, bet ir žiūrėjo klausiamuoju žvilgsniu Harry.
- Užkliudžiau netyčia ? - klausiamai ir neužtikrintai pasakė Kylie.
- Na baikit kabinėtis prie jų, jie tiesiog norėjo iškepti kažką, bet gavosi nesėkmingai viskas. - pasakė Kristen taip pat neužtikrintai ir vos nesijuokė.
- Mhm. - susiėmęs už burnos vos tramdė juoką Harry.
- Gal jau pradedam ruoštis į vakarėlį ? - kai visi nustojo juoktis paklausė Kristen.
- Aha. - pašoko nuo sofos Kylie ir paėmus už rankos Kristen nusivedė prie durų.
*** Kylie ***
Harry viską suprato, kas privertė mane pasijusti nekaip. Bet stengiausi nusiraminti. Mes su Kristen stovėjom prie durų ir ji manęs laukė kol susirišiu baltus plaukus. Kai susirišau apsirengėm, Kristen iš Harry pasiėmė raktelius ir abi nuskuodėm į lauką. Susiradom Harry mašiną ir į ją įlipusios pradėjom važiuot.
- Nu ? - vairuodama paklausė Kristen.
- Kas nu ? - susiraukus paklausiau.
- Pasakok viską, kas ten buvo su Zayn. - truputėlį šyptelėjo.
- Neturiu ką. - atsakiau.
- Kaip neturi ? Juk viskas aiškiai matyt, kad kažkas tarp jūsų vyksta. - trumpam atsisuko ir tarė.
- Nieko tarp mūsų nėra. - pasižiūrėjau pro langą.
- Jei tu nieko nepasakysi, tai suprasiu tai, kad manęs nelaikai geriausia drauge. - pikčiau pasakė Kristen.
- Nu jis mane tik pabučiavo, bet daugiau nieko nebuvo. Tikrai. - numykiau.
- Ir sakai, kad nieko neivyko. - pasižiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.
- Tiesiog nenoriu apie tai dabar kalbėti. - sumurmėjau.
- Kaip sau nori, bet turėsi papasakoti vėliau tada. - atsipūtė ir jau matėm namus jos, išlipom iš mašinos ir nuėjom į vidų.
Greitai nusirengėm striukes ir nuskuodėm į vonią. Ji man padavė rankšluostį ir išėjo iš vonios. Aš nusiėmiau miltuotas kelnias, Zayn bliuską ir palindau po dušu.
***
Nusiprausiau ir išlipus iš vonios nusivaliau visą kūną. Tuomet užsidėjau rankšluostį ant galvos ir užsimečiau halatą.
- Kristen ?! - garsiai surikau, nes buvau vonioje, o ji kitam kamaryje.
- Ką !? - taip pat suriko.
- Kur plaukų džiovintuvas ?! - paklausiau.
- Spintelėje ! - atsakė.
Nu jo, įdomu kurioje spintelėje, nes jų čia ne viena. Prasikuičiau pro visas spinteles ir pagaliau suradau tą plaukų džiovintuvą. Nusiėmiau rankšluostį nuo galvos, įjungiau džiovintuvo laidą į razetę ir pradėjau džiovintis savo plaukus. Džiovintis ilgai nereikėjo, nes jie patys pakankamai greitai džiūsta ir išjungus padėjau atgal į spintelę. Truputį pakedenau plaukus rankomis ir pasiėmiau Kristen kosmetinę. Užsitepiau truputėlį pudros, paryškinau skruostikaulius ir antakius, perbraukiau kelis kartus tušu per blakstienas ir pasidažiau lūpas raudonai. Išėjau iš vonios ir nuėjau į rūbinę, kur atsitūpus kuitėsi ten kažką Kristen.
- Kristen, ką čia darai ? - paklausdama sukikenau.
- Am, nieko. - pasakė taip lyg kažką slėptų, bet nekreipiau į tai dėmiausio.
- Gali paskolinti tympas ? - prikandus lūpą paklausiau.
- Aišku, toj spintoje susirask. - šyptelėjo ir toliau pradėjo ten kuistis.
Nuėjau prie spintos, atidariau ją ir pradėjau ieškoti timpų. Pamačius juodas timpas, įsitraukiau jas ir išėjus iš rūbinės grįžau į vonią. Nusiėmiau halatą, užsidėjus kelnaites ir lemenuką užsimoviau tympas ir užsidėjau Zayn bliuską kuri truputį man denge užpakaliuką. Atsisukus į veidrodį dar kartą pakedenau plaukus ir pasiėmus halatą nunešiau jį į Kristen kambarį. Padėjau gražiai ant lovos ir nuskuodžiau į rūbinę. Atėjus į ją neradau jos ir nuėjau į virtuvę, bet ten jos irgi nebuvo. Kur ji povelnių yra ?!
- Kristen !?! - labai garsiai sušukau, bet ji neatsiliepė. Buvo jau sutemę, todėl pasijaučiau nejaukiai. - Kri..
- Buuu !!! - surėkė Kristen už nugaros ir aš garsiai suklykiau.
- Aš tave nudėsiu !! - garsiai pasakiau ir biškį šyptelėjau.
- Kad būtum save mačius. - garsiai bei isteriškai juokėsi Kristen.
- Uhh.. - pasilenkus susiėmiau už kelių ir garsiai atsidusau, o ta susiėmus už pilvo vis dar isteriškai juokėsi. Vėl išsitiesiau ir žiūrėjau į ją facepalm žvilgsniu.
*******
Atsiprašau, kad nekėliau dalių savaidgalį. Na vėl dalis buvo neįtin įdomi, bet aš tikrai stengiuosi. Todėl komentuokit ar tęsti visą tai ar ne. ;)
Dėkui, kad skaitote ir votinat. :)
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...