Aš niekados taip del nieko nesijaudindavau, o ypač del naujų žmonių. Kaip tik norėdavau susipažinti, bet dabar... kažkodėl nelabai man visa tai patiko. Mes priėjom salę, bet ne tą jaukią, bet daug didesnę ir ten buvo nemažai žmonių. Kaip supratau, čia Zayn grupė.- Labas. - jis riktelėjo nusišypsojęs ir visi į mus atsisuko.
- Laba. - nejaukiai pasisveikinau su jais.
- Atsivedei savo merginą ? - paklausė kažkoks juodais plaukais vaikinas.
- Supažindink mus. - priėjo kažkokia mergina, kogero jie abu draugavo.
Visi prie mūsų priėjo ir pradėjo prisistatinėt. Gal kokia dvidešimt kartų ištariau savo vardą. Nemaniau, kad Zayn bus tokia didelė grupė. Kaip susipažinom, pasijaučiau jaukiau, bet vistiek buvo keista.
- Klausyk Zayn, jeigu norim patekti į ZAP konkursą, mums trūksta dar kelių šokėjų. - pasakė jam William.
- Vieną jau turiu, o del kitų pasiteirausiu. - jis jam ramiai pasakė.
- Bet Zayn..
- Viskas gerai, jau sakiau. - jis pertraukė mane ir atsisukęs trumpam šyptelėjo.
- Esi šokus ? - paklausė manęs kažkokia blondinė, lygtais jos vardas Taylor. Matėsi, kad aš jai nepatinku.
- Ne. - nedrąsiai pasakiau.
- Zayn, kaip ji išmoks šokti per trumpą laiką, ji net nesportiška ? - įžuliai paklausė ir maskatavosi rankomis.
- Išmoks. - rimtai ir užtikrintai pasakė Zayn.
- Pradėsim po Kalėdų. Tik pamokink iki to laiko ją šokių žingsnelių. - Sukikeno, bet nepiktai pasakė Wiliam.
- Būtinai, mes jau einam. - jis visiesm šyptelėjo ir mes išėjom iš salės.
***
- Kažkas tavęs pavydi. - sukikenau.
- Nesupratau ? - nusijuokė.
- Manau pats supranti, kad Tayor. - juokiausi.
- Nekreipk į ją dėmesio. - jis išsišiepęs pasakė, o aš tiesiog sukikenau.
Mes išėjom iš šio pastato ir įsėdom į mašiną. Išsukom iš aikštelės. Nuostabu, dar ir šokti pradėsiu... Mane dar neramino vienas klausimas, bet vis neprisiruošiau paklausti.
- Zayn ? - klausiamai pasižiūrėjau į jį.
- Mmm ? - numykė.
- Kur tavo visa šeima ? - paklausiau jo, nes jis sakė, kad nesutaria su jais, bet kur jie povelnių visi yra ?
- Tėvas išvažiavęs į komandiruotę, o seserys su mama atostogauja pas tetą. - neatsisukęs atsakė.
- Kiek seserų turi ? - paklausiau vėl jo.
- Tris. - tarė.
- Kodėl tu ne su jom atostogauji pas tetą ? - žvilgtelėjau į jį.
- Jau geriau būti vienam, nei su jom, o ką ? - jis paklausė manęs atsisukęs.
- Šiaip įdomu, keista, kad vienas tokiuose milžiniškuose namuose gyveni. - atsakiau. - o kada jie visi grįš ? - atsisukau į jį.
- Prieš šventes, tai spėju už kelių dienų. Papuošiam pas mane eglę ? - atsisukęs šyptelėjo ir klausiamai žiūrėjo.
- Būtu fainai. - nusišypsojau.
Įvažiavom į kiemą ir išlipom iš mašinos. Nuėjom link durų ir jas atidarę įėjom į vidų. Nusimovę batus ir striukes nuėjom į svetainę.
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...