- Na mes ir judam tada. - su Louis ir Niall taip pat vienas kitam paspaudėm rankas ir jie išėjo su savo panom. Likom mes su Kylie. Susiėmėm už rankų ir nuėjom į vidų.
Atrakinau duris ir mes įėję iškarto nusirengėm striukes. Nieko nelaukęs paėmiau Kylie ant rankų ir nusijuokėm. Nunešiau ją į savo kambarį ir švelniai numečiau ją ant lovos. Ji sukikeno ir aš suliečiau mūsų lūpas. Pradėjau ją nurenginėt.
- Aš dar moku nusirengti. - nusišypsojo Kylie.
- Bet man sekasi geriau. - nusišypsojau velniška šypsena ir vėl ją pabučiavau. Ji buvo likus tik su apatiniu trikotažu.
- Labos maže. - numykiau ir nusišypsojęs pakštelėjau į kaktą.
- Labos. - ji šiek tiek buvo nustębus del mano veiksmų, bet atsakė tuo pačiu.
Atsistojau ir pradėjau išeidinėt iš kambario. Atsisukau į ją dar kartą ir nusišypsojau. Ji atrodė žiauriai seksuoliai ir norėjau ją kaip reikiant išdulkinti. Bet pagalvojau, kad ji dar nepasiruošus, tai tiesiog išėjau iš kambario lyg niekur nieko ir nuėjau į vonią.
*** Kylie ***
Kai jis išėjo iš kambario, pasijaučiau kažkaip keistai. Nurengė, paliko ir išėjo. Nu įdomiai sakyčiau...Palindau po kaldra ir gerai įsitaisiau. Jau ruošiausi užsimerkti ir miegoti, bet į kambarį vėl atėjo Zayn. Aš apsimečiau, kad miegu, bet truputį prasimerkus žiūrėjau. Jis mano akivaizdoje pradėjo nusirenginėt. Visu pirma, jis nusivilko bliuską ir matėsi jo presas. Mano antakiai kilstelėjo ir akys buvo atmerktos. Jis labai karštas, o dar jo kūnas su tattoo. Dar niekad taip nereagavau į jokį vaikiną kuris be bliuskos. Bet Zayn...
Jis pradėjo mautis kelnias ir liko tik su apatiniais. Na tai dar labiau mane privertė įsilyditi.- Patinka ką matai ? - atsisukęs keistai išsišiepė.
- Gal.. - sukikenau. Pusė mano veido buvo uždengta kaldros, todėl matėsi ryškiausiai akys.
Jis nusijuokė ir nuėjo padėti savo kelnių ant kėdės. Padėjęs atėjo link lovos ir į ją įlipo šalia manęs. Jis viena ranka prisitraukė mane arčiau savęs ir aš padėjau galvą ant jo krūtinės ir apsikabinau. Užsimerkiau ir panirau į tamsą.
***
Vos prabudus išgirdau kažkokius garsus iš svetainės, bet varčiausi lovoje toliau. Neužilgo į kambarį su puodeliu atėjo Zayn.- Labas rytas. - mirktelėjo man ir priėjo arčiau.
- Labuka. - nusišypsojau ir ruošiausi iš jo paimti puodelį kuriame buvo kava.
- Ką darai ? - nusijuokė Zayn.
- Duok mano kavą. - žaismingai susiraukiau.
- Jau tikėjais, kad pusryčius į lovą nešiu ? - kikeno Zayn.
- Turėjau vilčių. - vėl žaismingai pavarčiau akis.
- Tavo pusryčiai virtuvėje. - atsigėręs kavos nusišypsojo.
- Bent tiek. - sumurmėjau nusišypsojus ir nenoriai ruošiausi lipti iš lovos. - am, gali duoti chalatą ar kokią ilgesnę bliuską ? - paklausiau.
- Lyg tavęs nemačiau be rūbų. - nusijuokė atsirėmęs į sieną.
- Zayn. - nusišypsojus suurzgiau.
- Gerai, gerai duosiu. - toliau sau juokėsi Zayn. Nuėjęs ir išsiėmęs iš spintos baltą maikę padavė ją man.
- Ačiū. - numykiau. - gali išeit iš kambario, o nestovėt ir spoksot ? - pakėliau antakius.
- Drovuolė kokia. - nusijuokė.
- Eik tiktai ! - sušukau nusijuokus ir mečiau pagalvę į jį.
Jis juokdamasis išėjo iš kambario, o aš atsistojau ir pradėjau rengtis jo maikę. Užsidėjus nuėjau prie veidrodžio ir pamačiau, kad per tą maikę viskas persimato. Gudrus pasirodo. Mano veide net atsirado maža šypsena, bet per daug nesikuklinus susirišau belekaip plaukus ir išėjau iš kambario. Nuėjau į svetainę ir ten sėdėjo ant sofos Zayn. Jis buvo tik su kelnėmis ir žiūrėjo į televizorių. Aš atsisukus į virtuvę ant stalo jokių pusryčių nemačiau ir nesupratau ką jis turėjo omenyje, kad pusryčiai virtuvėje.
- Zayn ? - žiūrėjau į jį klausiamuoju žvilgsniu.
- Mm ? - atsisukęs numykė. - tau tinka. - nužvelgė mane nuo kojų iki galvos ir šyptelėjo.
- Mhm. - pavarčiau akis. - kur pusryčiai ? - paklausiau išpūtus akis.
- Šaldytuve. - apsilaižė lūpas mane dar kartą nužvelgęs ir toliau žiūrėjo į televizorių.
Tik dabar tuoptelėjo, ką jis turėjo omenyje, kad pusryčiai virtuvėje. Nu dar pažiūrėsim, kuris gudresnis. Nuėjau prie šaldytuvo ir atsidarius dureles išsiėmiau užtepėlę ir uždariau šaldytuvą. Pasiėmiau bulkos ir pasidėjau ant stalo. Zayn priėjo rpie manęs ir apsikabino iš nugaros.
- Nori ? - paklausiau gundančiai.
- Mhm. - numykė.
Atsisukau į jį ir trumpai pakštelėjau jam į lūpas. - Pasidaryk. - nusišypsojau pergalinga šypsena ir atsitraukus nuo jo pradėjau eiti į kambarį. Kikendama ėjau ir galvojau, kaip jis nustebęs ten stovi. Bet pats ir kaltas, kad net kavos neatnešė į lovą. Įėjus į kambarį susiradau savo rūbus ir nusiėmus baltą Zayn maikę padėjau ją gražiai ant lovos. Tuomet užsidėjau savuosius ir vėl išėjau iš kambario.
- Zayn, parveši namo ? - paklausiau jau.
- Jau ? - nustebęs pasižiūrėjo į mane.
- Na taip, nežinau, kada mano tėvai grįš, nenoriu rizikuoti. - nuleidau akis.
- Gerai, parvešiu, bet man tu skolinga sumuštinį. - parodė į mane pirštu ir nusišypsojo.
- Apseisi, tu man kavą skolingas. - iškišau liežuvį.
- Palauk, pamaiva tu, einu apsirengti ir galėsim eit. - nusijuokė.
Kol jis nuėjo apsirengti, pamačiau jo padėtą puoduką kavos ant stalo, o ten dar buvo nedaug kavos. Aš pasiėmus tą puodelį išgėriau kavą ir neužilgo pasirodė Zayn. Aš jau stovėjau prie durų, o jis nuėjo dar į virtuvę. Kogero norėjo užbaigti kavą, bet jos ten jau nebebuvo.
- Kylie !? - girdėjau kaip sušuko Zayn.
Nieko neatsakiau, bet jis greitai atėjo prie durų su keista šypsena persitvėrė mane per petį ir nunešęs į svetainę ant kilimo nuleido. Jis pradėjo mane kutenti.
- Zayn ! Ne ! - sušukau besijuokdama.
- Čia už tai, kad kavą išgėriai. - juokėsi ir kuteno toliau.
- Paleisk ! - man juoko ašaros jau bėgo, bet toliau priešinausi jam.
Jis mane paleido ir atsidusus nusivaliau juoko ašaras.
- Nudėsiu tave. - juokdamasi tariau.
- Aha, kurgi ne. - toliau juokėsi Zayn.
Žiūrėjau į jį žudančiu žvilgsniu, o jis vos tramdė juoką.
- Gerai jau, eik rengtis. - pats nusivalęs juoko ašaras tarė.
Nuėjom prie durų, apsirengėm striukes ir batus užsidėję išėjom iš jo namų. Įlipom į mašiną ir pradėjom važiuoti. Važiavome tyloje, bet ilgai tai netruko, nes greit parsiradom namo.
- Dėkui, kad parvežei. - pakštelėjau jam į lūpas ir pradėjau lipt iš mašinos.
- Iki maže. - nusišypsojo ir vos man uždarius duris nuvažiavo.
*******************************
Dovanokit už neidomią dalį. Visiškai neturėjau minčių šiandien. :D
Srr už klaidas !
Dėkui, kad votinat ir skaitot ! :)*
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...