[ 31 ]

506 31 0
                                    


- Pabandyti verta. - prikandau lūpą.

Jis pradėjo prie manęs artėtis ir smarkiai suėmęs už liemens įsisiurbė man į lūpas ir jos judėjo vienu ritmu, bet smarkiai. Tuomet jis prirėmė mane prie sienos ir bučiuodamas kaklą įkišo ranką už mano kelnių į kelnaites ir pradėjo masažuot mano klitorių vis stipriau ir stipriau. Jo rankos judėjo taip greitai, kaip ankščiau taip nėra buvę. Man tai taip patiko, jog norėjau, kad niekados nesiliautų. Tai buvo taip malonu. Jau jaučiau artėjantį orgazmą. Iš mano lūpų ėjo aimanos, vis garsesnės. Pajautus orgazmą išriečiau visą nugarą iš malonumo kuris perėjo per visą mano kūną. Jis greit iškišo ranką ir nuplėšė nuo manęs bliuską.

- Ei ! - sušukau nustebus, nes nesitikėjau, kad jis suplėšys mano bliuską.

- Nusipirksi naują. - numykė ir toliau bučiavo mano kaklą.

Norėjau jį užmušti, bet negalėjau, nes jaučiau didelį malonumą. Jis nusegė liemenėlę ir kaklu ėjo žemyn link krūtinės. Sukando mano spenelį ir pajaučiau nežymų skausmą. Jis jas gniaužė rankomis ir bučiavo. Vėl sugrįžęs prie lūpų jas stipriai bučiavo. Viską nutraukęs nusimovė kelnias, o aš pamačius jo draugelį prikandau lūpą. Jis pradėjo mauti manąsias ir viską numovęs pakėlė mano dešinę šlaunį link savo sixpeko ir davė ženklą užšokt. Nieko nelaukus užšokau jam ant liemens ir jo penis trynėsi į mano vietelę. Jis staigiai įėjo į mane ir pradėjo greitai judėt. Jo rankos atsidūrė ant mano užpakaliuko ir jis pradėjo mane kilnoti aukštyn, žemyn... Jis judėjo vis greičiau ir greičiau, kol pasigirdo pliauškėjimas. Mano krūtinė kilnojosi, o aš galvojau numirsiu iš malonumo. Ką jis taip ankščiau nesugebėjo ?

- O dieve. - išleidau dėjonę, nes jaučiau jau, kad artėjau link savo didžiausio malonumo.

- Kylie. - iš jo lūpų išėjo negarsi dėjonė ir jis taip pat artėjo.

Pagaliau patyrėm orgazmą ir jis vėl prirėmęs mane prie sienos sukrito ant manęs. Mes greitai kvėpavom, o per mūsų kūnus vaikšiojo labai didelis malonumas. Jautėm vienas kito plakančias širdis ir supratęs, kad jis mane spaudžia atsitraukė nuo manęs. Žiūrėjom vienas į kitą kelias minutes. Mes buvom nuogi, bet nesivaržiau prie jo. Jis pasilenkė ir pasiėmęs džinsus juos užsidėjinėjo, o aš jį nužiūrinėjau, nes jis atrodė seksuoliai.

- Ilgai nužiūrinėsi ? - segdamasis kelnias sukikeno.

- O ką ? - prikandus lūpą šyptelėjau.

- Jei nori galim pratęsti. - priėjo prie manęs arčiau ir mūsų veidus skyrė vos keli centimetrai.

Bet viską nutraukė mano telefono skambutis. Aš atsidusau, pasižiūrėjau dar kartą į jį ir nuskuodžiau į kambarį. Žinau, kad durnai atrodžiau, nes nuoga bėgau, ai bet sueis. Išsitraukus telefoną iš tašės, pamačiau, kad skambina tėtis. Atsiliepiau ir prasidėjo...

***

- Kylie, kur tu esi ?! Jau kelinta diena tavęs nėra namie ir mes labai jaudinamės ! - jis rėkė į telefono ragelį. - tuoj pat grįžk namo ! - paliepė surikęs.

- Gerai, jau gerai, būsiu neužilgo. - suzyziau ir numečiau skambutį.

***

Nuo kada jis pasidarė toks irzlus...

- Parvešt ? - tarpduryje stovėjęs Zayn paklausė.

- Būtų gerai. - tariau.

- Renkis. - priėjęs padavė man rūbus ir išėjo iš kambario.

Užsimečiau savo rūbus ir pasiėmus tašę išėjau iš kambario. Zayn jau stovėjo ir laukė manęs prie durų. Jo veide jau nebuvo linksmumo. Man ir tas skambutis sugadino nuotaiką ir visa kita, bet neturiu kito pasirinkimo, nes kitą kartą neišleis visai niekur. Užsidėjus batus ir striukę su Zayn išėjom iš namų ir jis atrakino mašiną. Įlipom į ją ir užvedęs variklį išsukom iš kiemo.

- Kada vėl susitiksim ? - jis trumpam atsisukęs paklausė.

- Nežinau. - numykiau ir nuleidau akis.

Aš labai norėjau likti su juo, bet kaip ir sakiau, neturiu kito pasirinkimo. Jis mano gyvenime užima svarbiausią vietą, todėl bandysiu kaip įmanoma su juo dažniau susitikti. Įvažiavom į mano namų kiemą ir sustojom. Zayn paimė man už rankos ir atsisuko.

- Neliūdėk, paskambinsiu vakare. - netikra šypsena šyptelėjo, bet aš vistiek mačiau jo veide liūdesį.

Linktelėjau ir sujungėm vienas kito lūpas. Atsitraukėm vienas nuo kito ir aš išlipau iš mašinos. Nuėjau prie durų ir giliai įkvėpus atidariau duris ir įžengiau į namus.


*******************************

Amazing LoveWhere stories live. Discover now