Nusižiovaujus susidėjau rūbus kuriuos nusiėmiau į tašę ir grįžau į kambarį. Atsiklojau lovą ir į ją įlipus patogiai įsitaisiau. Net nepastebėjau, kaip greitai užmigau.
*** Rytas *** Zayn ****
Vos prabudęs, išgirdau kažkokį garsą sklindantį iš virtuvės. Ilgai nelaukęs išlipau iš lovos ir apsirengiau juodą bliuską ir tamsiai mėlynus džinsus. Nuėjau į vonią ir įsitrsukiau vienkartinį dantų šepetuką iš Louis dežutės. Valiau dantis kelias minutes ir galiausiai praskalavau burną vandeniu. Nusiprausiau veidą ir dar pašiaušiau plaukus, kad geriau atrodytu.
Kai išėjau iš vonios ir apskritai iš pačio kambario, pradėjau eit į virtuvę. Virtuvėje pamačiau Kylie, kuri kažką gamino.
- Labas rytas. -šyptelėjau.
- Laba. - atsakė tuo pačiu.
- Ką ruoši ? - paklausiau.
- Spageti, valgysi ? - paklausė Kylie.
- Mhm. - sumurmėjau.
Ji išvirusius spagečius nunešė prie kriauklės ir išpylė vandenį, tuomet supylė spagečius į keptuvę ir pradėjo kepti. Įmetė į juos daržovių ir maišė.
- Kokia proga sugalvojai padaryti visiems pusryčius ? - nusijuokiau.
- O ką, negalima be progos ? - pakėlė lūpų kamputį ir pažiūrėjo į mane klausiamuoju žvilgsniu.
- Aš taip nesakiau. - nusijuokiau.
- Bet pagalvojai. - atsisukus taip pat nusijuokė.
- Gal.. - juokiausi.
Atsisėdau prie stalo ir netikėtai į virtuvę užsuko Louis su Niall.
- Ooo, labas rytas draugai, kas čia taip kvepia ? - pasisveikino Louis ir paklausė.
- Spageti, sėskit prie stalo. - nusišypsojo Kylie.
Ji visiems sudėjo į lekštes spageti ir visi pradėjo valgyt.
- Nu labas rytas, o tai manęs palaukti nereikėjo ? - pakėlęs antakius paklausė Harry.
- Nepradėk. - tarė Kylie ir nuėjo prie puodo įdėti ir jam.
Harry prisėdo prie stalo, Kylie padėjo jam lėkštę prikrautą spageti ir visi toliau pradėjo valgyti. Kol valgėm niekas nepratarė nei žodžio, nes jos paruošti pusryčiai buvo tiesiog nuostabūs.
***
- Seniai turėjau tokius pusryčius. - nusišypsojo Harry.
- Aš ir. - nusijuokė Zayn.
- Kristen nepasisekė. - pradėjo juoktis Niall.
- Tai jau taip. - nusijuokiau.
- Na Kylie, mes jau turėtumėm važiuot namo. - nustojęs juoktis pasakė Niall.
- Ah, taip. Einu susirinksiu daiktus ir galėsim eit. - sumurmėjo Kylie.
- Taip greitai ? O kas jus parveš ? - paklausiau.
- Grįšim autu. - Niall numykė.
-Aš jus galiu parvežti, kaip tik važiuosiu link ten, tai man pakeliui. - aišku aš net ne ten važiuot plavavau, bet man labai patinka Kylie ir noriu ją saugiai parvežti namo, nes dar rytas.
- Rimtai ? Tai gerai, tuoj Kylie ateis ir galėsim važiuot tarė Niall.
*** Kylie ***
Eidama pasiimti daiktų užsukau pas Kristen atsisveikinti.
- Kristen. - pradėjau ją judinti. - pabusk. - tariau.
- Ko.. - susiraukus numykė.
- Aš jau važiuoju namo, ate. - nusišypsojau.
- Taip greit ? O tai kas jus parveš ? - paklausė Kristen.
- Grįšim patys, autobusu. - sumurmėjau.
- Nu aišku, parašyk kaip grįši. - pakėlė lūpų kamputį.
- Būtinai, virtuvėje dar tau palikau spageti, kai atsikelsi nueik pavalgyt, o aš jau einu, nes manęs laukia. - nusišypsojau ir pradėjau eit.
- Ate. - atsisveikino.
Išėjau iš Kristen kambario ir nuėjau dar į svečių, kur buvau palikus savo daiktus. Viską susidėjus, išėjau ir pradėjau eit link virtuvės, kur buvo jie visi.
***
- Kur Niall ? - paklausiau.
- Jau jie mašinoje, laukia tavęs. - atsakė Louis.
- Jie ? - Paklausiau.
- Zayn jus parveš. - pasakė Harry.
- Kaip visada viską sužinau paskutinė. - numykiau ir nuėjau prie durų. Apsirengiau striukę ir užsidėjau batus.
- Iki. - tariau jiems ir pradėjau eit pro duris.
- Ate. - atsisveikino abu ir uždarė duris.
Eidama link Zayn mašinos įsitraukiau telefoną ir pasižiūrėjau kiek valandų. Dabar yra 10:03 val. ryto. Kai tik priėjau prie mašinos, įsidėjau atgal į kišenę telefoną ir atsidarius duris į ją įsėdau.
- Kurioje tiksliai vietoje gyvenat ? - paklausė Zayn ir Niall jam pasakė tikslų adresą.
Buvau pavargus, tai įsipatoginus užmerkiau akis ir užsnūdau.
***
- Kelkis Kylie, mes jau atvažiavom. - prikėlė mane Niall.
- Aha, taip. - tariau ir susirinkau visus daiktus. - Iki, dėkui, kad parvežiai. - padėkojau.
- Nėra už ką, iki. - šyptelėjo.
Išlipau su Niall iš mašinos ir nuėjom namo. Kai įėjom nusirengėm ir nuėjom į savo kambarius. Dribau į lovą, nes buvau labai pavargus ir vėl užmigau.
***
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...