[ 2.8 ]

415 41 2
                                    


- Malik ? - iškarto supratau, kad čia tas hirurgas ir man net pašiurpo oda.

- Ta-a-aip ? - kūkčiodama klausiamai tariau.

- Jūsuu vyras sėkmingai atlaikė operacijaa, bet... - dar nespėjo ištart paskutiniuu žodžiu ir nuo mano širdies nusirito akmuo.

- Jam pavyko ? - šiek tiek šyptelėjau pro laimės ašaras.

- Taip, bet ne visiškai.. - nuleido akis.

- Kaip suprast ? - sunerimus paklausiau, bet vistiek širdyje labai džiaugiausi, kad jam pavyko.

- Gal visu pirma pas jį nueikit, o po to, kad ramiau būtuu, apie viskaa pakalbėsim.

- Gerai, galim jį pamatyt dabar ? - nenustygdama iš vietos paklausiau, nes nekantravau pamatyti Zayn.

- Žinoma. - jis tarė ir paėmus vaikus už rankuu sekiau paskui gydytojaa.

Priėjom jo palataa ir vos atidarė duris gydytojas, aš nusišypsojau jį pamačius.

- Zayn, ačiū dievui. - tariau ir išsišiepus, bet vis riedančiomis ašaromis nubėgau prie jo ir apsikabinau.

- Labas maže. - jis taip pat laimingas šyptelėjo ir vaikai taip pat prie jo pribėgo.

- Pasiilgom tavęs labai su Kendall. - tarė Drake ir laikė Zayn už rankos.

- Aš taip pat jūsuu labai. - nusišypsojęs tarė Zayn.

Aš pakštelėjau jam į lūpas ir mes vienas kitam nusijuokėm. Buvo gera pagaliau išgirsti jo juokaa, nes tos ištisos valandos be jo, buvo pačios baisiausios mano gyvenime. Galvojau, kad jo daugiau nebepamatysiu.

- Galiu sutrugdyti ? - manęs teiravosi prieš tai buvęs gydytojas.

- Taip. - atsakiau jam. - aš neužilgo ateisiu. - šyptelėjau jiems ir paleidau Zayn rankaa.

Priėjau prie jo ir mes stovėjom už duruu. Net prie juu buvo langelis, todėl galėjau matyti Zayn su vaikais. Jis pasižiūrėjas šyptelėjo man, o aš jam atgal.

- Hirurgas Alon Branich, negalėjo jums pats pranešti, nes turėjo skubiai operuoti kitaa pacianta. - tarė jis.

- Bet jis pasakė, kad jis gyvens ir kaip ir viskas gerai, kažkas yra dar svarbaus ? - sunerimusiu žvilgsniu žiūrėjau į gydytojaa.

- Jis... Nevaikšios.. - jam ištarus tuos žodžius, pasimečiau. - bet vaikšioti galimybė yra, jeigu mankštinsis ir priežiūra bus gera, tai viskas turėtuu jums pavykt. - tarė jis ir aš susiėmus už burnos su viena ranka nukreipiau išsigandusį žvilgsnį į Zayn ir vaikus.

Jie šnekėjo ir juokėsi, o dabar, štai tokia žinia...

- O jis žino ? - paklausiau atsisukus atgal į gydytojaa.

- Ne, todėl jums Kylie ir pranešėm. - jis liūdnu žvilgsniu žiūrėjo į mane.

- Bet jis negali ištverti net keliuu dienuu nesportavęs ir nešokęs. Tai kaip.. Aš... - visiškai pasimetus nuleidau akis į žemę, jis neištvers, kaip tai sužinos.

- Bet viskas yra įmanoma, per daug nesijaudinkite, o kaip pilnai pasveiks ir galės vaikšioti, bus leidžiam pradėti nedidelio krūvio sportaa, o jeigu viskas seksis sklandžiai, tai laikui bėgant sugrįš prie to paties. - ramino mane. - Būtina žinoti mums kas juo rūpinsis ? - jis paklausė. - nes galite samdyti se...

- Ne, aš pati juo rūpinsiuosi, nieko samdyti nereikia. - pertraukus jį pasakiau.

- Gerai, tuomet praneškit tai jam. - jis pasakė ir nuėjo.

Sukaupus draasaa atidariau duris ir įėjau į Zayn palataa.

- Kylie ? - jis klausiamai į mane žiūrėjo. - Viskas gerai ? - paklausė.

Aš tiesiog stovėjau ir galvojau kaa sakyt, nes nežinojau kaip jam tai paaiškinti, kad jis negalės vaikščioti...





*************************************

Amazing LoveWhere stories live. Discover now