- Na, tai einam sėstis. - mielai pasiūlė Trisha ir visi nuėjom į svetainę.Zayn akiuu kontaktuu parodė, kad eit link kambario. Aš atsistojau ir pradėjau eit, išgirdau, kad jis taip pat pakilo ir artėjo. Kai priėjau jo kambarį sustojau prie sienos ir atsisukau į jį. Jis priėjęs smarkiai apkabino ir sujungė mūsuu lūpas. Jos judėjo vienu ritmu ir tai buvo fantastiškai malonu.
- Kaip aš tavęs pasiilgau. - nutraukęs bučinį negarsiai tarė Zayn.
- Aš tavęs taip pat. - atsakiau jam ir mes vėl sujungėm lūpas, kurios vis smarkiau judėjo.
Mūsuu bučinys buvo toks gilus, kad atrodo nesimatėm labai ilgaa laikaa.
- Zayn ! Ateikit ! - iš svetainės suriko Trisha ir pasižiūrėję vienas į kitaa nusijuokėm.
Jie akivaizdžiai suprato, kad mes kažkaa kartu darom. Tad ilgai nelaukę pradėjom eit į svetainę.
- Net penkiuu minučiuu vienas be kito pabūt negalit ? - išsišiepęs klausiamai į mus žiūrėjo Niall, taa akimirkaa galvojau, kad jį nudėsiu.
- Aišku negaali. - nusijuokė Walyiha.
- Gerai jau gerai, sėskitės, o jūs abu tai jau manau pakankamai gėdos pridarėt jiems. - nusijuokė Trisha pasižiūrėjus į Niall ir Walyiha, jie tikrai gražiai kartu atrodytuu, bet va Alisa yra, man ji nelabai patinka, keista tokia, jau geriau su Walyiha Niall būtuu.
O Trisha, tai tikrai labai maloni moteris, tai kodėl jie tada su Zayn nesutaria ? Ir aplamai, kur jo tėtis ? Sakė, kad visa šeima šiandien grįš.
- Sveiki sveiki ! - linksmai sau pro duris įėjo kogero Zayn tėtis.
- Kur tu taip ilgai užtrukai, sakiau grįšk laiku. - Trisha tarė, bet nepiktai.
- Eilės buvo. - nusijuokė.
Mano tėtis su Niall pakilo ir priėję su juo pasisveikino. Joe susipažino ir tada jau aišku atėjo mano eilė. Pakilau taip pat nuo lovos ir artėjau prie jo.
- Tu tikriausiai Kylie ? - jis mielai paklausė.
- Taip. - tariau ir šyptelėjau.
- Aš Yaser. - paspaudėm vienas kitam rankas ir vėl nužingsniavom link visuu.
***
Jau artėjo vakaras. Visi sau šnekučiavosi įvairiausiomis temomis, o mes su Zayn, neatitraukėm vienas nuo kito akiuu. Bet jo namuose labai jauku, židinys dar labiau pajaukino namus ir atrodė viskas labai įspudingai.
- Vaikučiai, eikit namus apžiūrėt, mes norėtumėm apie kai kaa pasikalbėti. - tarė Yaser.
Niekas nieko neatsakė, bet aš, Niall, Zayn ir jo trys seserys pakilom nuo sofos ir pradėjom eit į Zayn kambarį. Nuėję į jo kambarį mes panos susėdom ant lovos, o Zayn su Niall ant dviejuu sofučiuu.
- Įdomu apie kaa jie ten kalbasi, kad net jau išeit reikėjo. - su šypsena tarė Doniya.
- Koks skirtumas, svarbu nėra baimės, kad kažkaa leptels. - nusijuokė Zayn.
- O kažkaa yra slėpt ? - pakėlė antakį Walyiha.
- Ai, nors tu ir esi ta baimė. - tarė Zayn.
- Oi, oi. - pavartė žaismingai akis Walyiha.
- Vaikučiai ! Galit jau ateit ! - iš svetainės išgirdom Trisha balsaa.
- Kai mus vadina vaikučiais pasijaučiu lyg man būtuu 5 metai ir norėčiau greičiau nubėgt prie eglutės ir atpakuoti dovanas. - nusijuokė Zayn.
- Tai, kad toks ir esi. - šyptelėjo Walyiha, o Zayn žiūrėjo į jaa žudančiu žvilgsniu.
Mus tai su Niall privertė kikent. Nes kai jie pykstasi ar ginčijasi atrodo labai juokingai.
- Nuostabu, dar tu prisidedi prie jos pinkliuu. - tramdydamas juokaa tarė Zayn.
- Kogero. - nusijuokiau.
Tik atėjom į svetainę, jau po egle, kuriaa mes su Zayn papuošėm, gulėjo daug dovanuu. Pasijaučiau kaip vaikystėje, kai dar viskas buvo gerai. Bet visaa malonumaa nutraukė kažkoks skambutis. Aš greit nulėkiau prie tašės ir išsitraukus jį nuėjau greit į voniaa.
*** Zayn ***
- Tai jei ruošiamės atplėšt dovanas, tai visi tada. - tariau, nes Kylie nulėkė su skambančiu telefonu.
- Tu teisus, turėtu ji greit ateit. - tarė mama.
Įdomu kas jai ten ksmabina ir kodėl ten taip ilgai šnekasi.
- Aš tuoj grįšiu. - pasakiau ir apsisukęs pradėjau žingsniuot link vonios.
- Mhm. - sukikeno Walyiha.
Kaip ji užknisa. Daro man gėda prieš visus. Priėjaas voniaa atsistojau prie duruu ir rankomis atsirėmiau į sienaa.
- Tu dar ilgai ? - paklausiau šyptelėjęs, nors ji to nematė.
Atsidarė durys ir ji keistai išėjo iš vonios su telefonu rankose.
- Kylie, viskas gerai ? - švelniai paklausiau, nes ji atrodė sutrikus.
- Zayn... Aš... - bandė kažkaa man pasakyt, o aš priėjau prie jos arčiau ir paimiau už jos drebančios rankos.
Pakėliau su viena ranka jos smakraa ir ji nedraasiai pakėlė akis. - pasakyk, kas yra ? - vėl švelniai tariau, nes niekaip negalėjau suprast kas atsitiko, gal aš pats kažkaa netaip padariau ?
- Aš ... Laukiuosi ...
**************************************
Tai buvo pirmo sezono pabaiga ! :)
Kitas pasirodys neužilgo. :)
Dėkui, kad skaitot, votinat ir komentuojat ! :)*
BINABASA MO ANG
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...