[ 25 ]

639 35 0
                                    


Visi užsisakėm tokių patiekalų kokių norėjom ir šnekėjom įvairiausiomis temomis.

***

- Vakarą praleidom gerai. - išeidinėjom iš restorano ir užtikrintai pasakė Louis.

- Kad daugiau tokių... - nusišypsojo Tina.

- Bus, bus dar ir nemažai. - nusijuokė Niall.

- Tai kitą kartą Niall tu mokėsi už viską, nes mes negalim sau tiek leist. - juokėsi Harry.

- Eik sau. - nusijuokė Niall.

- O tai kaip mes dabar grįšim ? - paklausė Alisa.

- Tai Louis, Niall, Tina ir Alisa kartu važiuokit, Harry su Kristen, o aš su Kylie. - išdėstė viską Zayn.

Nu šito neplanavau, kad su juo grįšiu, bet ir atsisakyt nenorėjau.

- Man tinka. - šyptelėjo Harry.

- Tai tada jau skirstomės, nes blemba šalta čia stovėt lauke. - nusijuokė Louis ir patrynė rankas.

- Tobulai praleidom vakarą, ikiukas. - mirktelėjo visiems Tina ir pradėjo vestis Louis į mašiną.

- Iki ! - sušuko nusijuokęs Louis.

- Įdomiai ten pas juos, nu, bet mes irgi einam, tai ate. - šyptelėjo Niall ir nuėjo su Alisa.

- Kada rytoj susitinkam ? - paklausė mūsų Harry.

- O kažką suplanavot jau ? - nustębus paklausiau, nes nepagalvojau, kad visi susitikinėsim kiekvieną dieną.

- Šiaip ne, bet dabar bandau kažką planuot. - nusijuokė Harry.

- Gal pas mane susirenkam rytoj ? - pasiūlė Kristen.

- Aišku, tai nuspręsta manau. - šyptelėjo Zayn.

- Parašysiu jums kelintą, tai ate, nes šalta labai. - sukikeno Kristen.

- Iki. - paspaudė vienas kitam rankas Zayn su Harry ir taip atsisveikindami visi patraukėm link savų mašinų.

Mes įlipom į mašiną, Zayn užkūrė variklį ir Išsukom iš aikštelės.

- Patiko ? - paklausė ir atsisukęs trumpam šyptelėjo.

- Net labai. - sukikenau. Man tikrai buvo be galo smagu pabūti su visais. Nesuprantu, ko aš taip jaudinausi, tik apsikvailinau truputį, bet perdaug nesureikšminau viso to. Ko dabar labiausiai norėjau, tai pagaliau likti vieniems su Zayn. Laukiau, kad greičiau grįžtume. Aš su kiekviena akimirka jį pradėjau vis labiau ir labiau įsimylėti.

- Tu jaudinaisi labai, bet kaip matai, nieko čia tokio nebuvo. - nusišypsojo Zayn.

- Ta Kristen.. - susiėmiau su viena ranka už galvos ir sumurmėjau.

- Kad ir Kristen būtų nepasakius, viskas buvo aišku. - sukikeno Zayn.

- Kaip suprast ? - nutaisiau rimtą žvilgsnį ir paklausiau.

- Kai paliečiau tavo rankas, jos tiesiog degė ir buvo dregnos. - pasakė.

- Aš niekados nebuvus restorane, gal del to. - nuleidau akis, bet ištikrųjų, tai jaudinausi daugiausia del jo, nes aš buvau ir vis dar esu su suknele, o su ja mane matę yra vos keli žmonės ir tai labai retai. Na bet tai mano pirma suknelė kuri man patinka, nes ji atitiko visus mano standartus.

- Aš irgi pirmą. - rimčiau pridūrė Zayn.

- Kaip taip gali būt ? Ką niekada neturėjai merginos, kurią galėjai nusivesti ? - paklausiau žiūrėdama į jį.

- Turėjau, bet tai buvo prieš kelis metus ir ji nebuvo tokia įpatinga kaip tu. - pasakė tai šyptelėjas.

Nieko neatsakiau, nes tiesiog buvau truputį praradus žadą. Net paraudonavau, po jo pasakytų žodžių. Negi aš įpatinga ? Kuo ? Aš beveik niekuom neišsiskiriu iš kitų..

Mes įvažiavom į Zayn kiemą ir sustoję išlipom. Ruošėmės eit link durų, bet Zayn paėmė už rankos ir šyptelėjo. Mes priėję duris jas atidarėm ir įėjom į vidų. Tiesą sakant jau beveik jaučiausi, lyg grįžčiau į savo namus, nes čia lankausi beveik kiekvieną dieną. Aišku jau geriau būčiau visą laiką tik su Zayn čia ir negrįžčiau į savuosius. Po praeities prisiminimų, man kartais būna baugu pasilikti tik su vaikinu, bet su Zayn jaučiuosi jaukiai ir tikiu, kad jis man nieko nepadarytų.

- Eii. - pamojavo rankomis man prieš akis Zayn. - kažkas negerai ? - susirūpinęs paklausė.

- Ne, viskas puiku, tiesiog užsigalvojau.. - nuleidus akis numykiau.

- Jauskis kaip namie. - pasakė Zayn pakėlęs truputį mano smakrą ir mes žiūrėjom vienas kitam į akis.

Aš linktelėjau, nes tikrai jaučiaus kaip namie. Aš pradėjau eit į kambarį ir ėjus sustojau, net nesuprantu kodėl.
Už mano nugaros netikėtai atsirado Zayn. Apsikabinęs jis patraukė plaukus į vieną pusę ir palikinėjo šlapius bučinius ant mano kaklo. Išleidau tylią aimaną, nes buvo begalo malonu. Jis mane lėtai apsuko ir sujungė mūsų lūpas. Mes besibučiuodami pradėjom eit link lovos. Jis atsegė man suknelę ir ji nukrito ant žemės. Jis paėmė mane ant rankų ir švelniai numetė ant lovos ir aš del to sukikenau. Jis nusišypsojęs atsigulė ant manęs ir vėl sujungė mūsų lūpas. Jo rankos atsidūrė man už nugaros ir jaučiau kaip jis nori atsegti liemenėlę, bet tai jam sekėsi nekaip, bet šiaip ne taip atsegė ir numetė nenutraukęs bučinio į šalį. Aš jam suėmiau už plaukų, nors tai jam nelabai patiko, bet užtat patiko man. Mano nuoga krūtinė glaudėsi prie jo baltų marškinių. Nieko nelaukus pradėjau atseginėt juos. Jaučiau kaip jis šypteli. Pakartojau jo veiksmus, atsegus nuėmiau ir numečiau į šalį.
Jis vėl pradėjo palikinėti ant kaklo šlapius bučinius ant mano kaklo ir vis slinko žemyn. Jis suėmė abiem rankom už krūtinės, taip išleisdamas iš manęs garsesnę dėjonę ir jis vis slinko žemyn su bučiniais. Priėjęs prie kelnaičių jis jas numovė ir su pirštais pradėjo masažuoti mano klitorių. Mano nugara išsirietė iš malonumo ir rankomis sugriebiau paklodę. Jis priglaudė savo lūpas prie mano vietelės ir masažavo ją jūpomis ir liežuviu. Per mano kūną bėgiojo šiurpuliukai ir išleidau ne vieną aimaną. Jis atsistojo ir greit nusimovęs kelnias iš stalčiaus pasiėmė sidabrinį pakelį ir jį atplėšė. Užsidėjo ant savo daikčiuko ir aš net prikandau lūpą. Jis atsigulė ant manęs.

- Jei norėsi, kad sustočiau, pa...

- Viskas gerai. - nutraukus jį pasakiau, tai nebuvo man pirmas kartas, todėl nesivaržiau.

Jis lėtai įėjo į mane ir per mano kūną perėjo nestiprus skausmas. Bet jis pradėjo judėti greičiau ir pajaučiau malonumą. Iš manęs ėjo aimanos, nenorėjau, kad jis sustotų. Jau jis buvo arti, abu pajautėm orgazmą ir jis sukrito ant manęs. Mes abu buvom suprakaitavę ir žiūrėjom vienas kitam į akis.


*****************************

Atsiprašau už neidomią dalį. Rytoj parašysiu su daugiau veiksmo, tikiuosi per daug nenuvyliau. :/

Dėkui, kad skaitot ir voutinat ! :)*

Amazing LoveWhere stories live. Discover now