*** Kylie ***Baigę šnekėt su Niall žingsniavom link Zayn palatos. Visi jau išeidinėjo, nes gydytojas leido pasilikti tik vienam žmogui. Niall nuėjo kartu su kitais, o aš sukaupus draasa žingsniavau pas jį.
- Tu gerai jautiesi, visa išbaalus ? Ir kodėl tu verkei ? - jis susirūpinęs šiek tiek pasikėlė į sėdimaja pozocija.
- Aš neverkiau, kažkas į akį įkrito... - sudvėjojus tariau. - aš..
- Aš atskiriu, kada verki kaip kažkas negerai, o kada tau tarkim, kad ir kas į akį įkrenta, pasakyk kas negerai ? - jis paimė man už rankos ir mielu žvilgsniu žiūrėjo.
- Aš šnekėjau su Niall, apie ta.. Tiesiog bešnekėdama nejaučiau kaip pravirkau, nes šiek tiek supykus buvau, bet ne tame esmė.. - toks jausmas, kadtempiau gumaa, bet nežinojau visiškai kaa sakyt, nes buvau be galo pasimetus.
- Del ko pykai ir kame ta esmė ? - švelniai paklausė.
- Man baisu ne del savęs ar kituu, o del tavęs, tavo reakcijos... - jau pradėjau artėt prie reikalo.
- Ka turi omenyje ? - prisiraukęs tarė, bet toliau švelniai klausinėjo.
- Tu... - kaupiau draasaa. - negalėsi vaikšioti.. - pagaliau tai pasakiau, bet pasijutau dar blogiau matydama jo reakcijaa.
- Ka ? Tu tikriausiai juokauji ? - visiškai pasimetęs manęs paklausę.
- Tokiais dalykais aš nejuokauji Zayn, bet tu negalvok, kad visiškai nevaikščiosi, sakė gydytojas, kad jeigu įdėsi darbo, tada viskas pavyks ir galėsi po truputį sugrįžti prie senuu vėžiuu. - raminau jį, nors pati jaučiausi klaikiai.
- Jei ne-nevai-kščio-siu, tai tau su manim nebus gyvenimo, tu nega-galėsi amžinai mane prižiūrėt, jei man ne-nepavyks... - trūkčiojančiu balsu tarė ir jo akyse kaupėsi ašaros.
- Nekalbėk taip Zayn, mes kartu viskaa įveiksim, net jei bus labai sunku, aš tave myliu ir neužkaa nebūsiuu be tavęs. Jei tavęs nebus mano gyvenime, tai jau man nebenus gyvenimas, o tik didelis baisus košmaras... - mano skruostais nuriedėjo ašaros, jo taip pat.
*** Niall ***
- Įdomu, kaip jiems ten sekasi.. - garsiai maasčiau.
- Kylie, bus sunku tai pasakyt jam. - pasakė Louis.
- Taip ... - taip pat nuleido akis Harry.
- Kaa pasakys ? - jo tėvai žvilgtelėjo į mus ir Zayn mama paklausė.
Ot šūdas, vėl nelaiku ir nevietoj leptelėjau. Jie tai to nežino. Ka jiem dabar man sakyt ? Tiesaa ar geriau vėliau tai pasakyt, nu bet jie vistiek tai sužinos... Velniop, pasakysiu.
- Zayn negalės vaikščioti, bet jei darys specialius pratimus, tai turėtuu greit pasveikt, galimybiuu yra. - šiek tiek sudvėjojęs del to, kad pasakiau, nuleidau žvilgsnį į žemę.
- K-k-kaip tai ne-nevaikščios ? - sutrikus dar kartaa paklausė Trisha.
- Su Kylie pagalba, jis pasveiks. - ramino jaa Walyiha.
- Bet, o jei ji nenorės su juo likti vien del to, kad nevaikščios ? Jis tada visai palūš ! - suriko susigtaudinus Trisha.
- Kylie to nepadarytuu, jai jis visas gyvenimas. Aš pats mačiau, kaip ji bijojo eit ir jam tai pasakyt, nes jai buvo baisu del jo reakcijos, bet ji man ir tada dar sakė, kad viskaa padarys, kad tik jis būtuu laimingas ir pasveiktuu. - užtikrintai tariau.
- Taip mama, ji yra geras žmogus ir begalo myli Zayn. - Walyiha jaa vis ramino, šakia atsisėdus.
*************************************
Sveiki, na tai kaip jums šios dalys ? Ne per daug viskaa užtempiu ? Komentaruose parašykit, ko tikitės toliau. ;)
Dėkui, kad skaitot, votinat ir komentuojat ! :)*
ESTÁS LEYENDO
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...