[ 6 ]

917 50 0
                                    


Nuvažiavom vos per kelias minutes, kai išlipom iš mašinos jau girdėjosi tranki muzika.

Net šiurpuliukai per kūną laksto. Eilė prie durų didžiausia, net aiktelėjau iš nuostabos.

- O d-die-ve. - sumikčiojau.

- Pas jį paprastų vakarėlių nebūna. - net pats truputį prasižiojo iš nuostabos Luois.

- Tai jau jo... - taip pat praradus amą pasakė Kristen.

- Ilgai dar čia aikčiosit ? - nusijuokė kažkoks pažįstamas balsas.

Visi staigiai atsisukom ir pamatėm mano brolį Niall. Nustebau jį pamačius ir iškart apsikabinau.

- Niall, nuo kada vaikštai į vakarėlius ? - paleidus jį paklausiau.

- Liam pakvietė, negalėjau atsisakyt. - šyptelėjo.

- Na, aišku. - nusišypsojau.

- Sveikas, Niall ! - išsišiepė Louis ir jie apsikabinę kelis kartus pliaukštelėjo vienas kitam per nugaras.

- Labas, seni, senai matėmės, ai ir bėja, malonu ir tave matyti Kristen. - mandagiai pasisveikino Niall.

- Aha, man ir tave. - nusišypsojo Kristen.

- Na tai einam visi gal pagaliau jau į tą vakarėlį ? - nusijuokus paklausiau.

- Aha. - nusijuokę kartu atsakė visi trys.

Atsistojom į eilę ir stovėjom kelias minutes, nes kol šnekėjom dauguma suėjo į vidų.

Kai įžengėm į vidų, ten buvo pilni stalai raudonų indelių ir alkoholio.

- Laukia gera naktelė. - Louis pasižiūrėjo į mus su keista šypsenėle kuri mus prajuokino.

- Tai aišku, na, tai ką hebrytę, varom tūsintis ! - sušukau.

Likom su Kristen, o Louis su Niall nuėjo kabint panų ir šokti. Mes abi nuėjom iki stalo, ant kurio buvo pilna alkoholio, pasiėmėm po raudoną indelį ir įsipylėm šampano, nes pradžiai nenorėjom labai stiprių gerimų.

- Kylie, einam susirasti Harry, jis jau turėtų būti čia.

- Bet tai kur mes jo čia ieškosim, juk labai daug žmonių ? - rimtai paklausiau.

- Šiaip tai tikrai, gal aš jam geriau paskambinsiu.

Kadangi ji pradėjo kalbėtis su juo, kur susitiks dabar šiame vakarėlyje, aš jai parodžiau gestu, kad noriu eiti ir ji linktelėjo man, taip parodė, kad suprato ir davė man leidimą eiti.

Aš pradėjau eiti į antrą aukštą, nes noriu pamatyt kas vyksta ten. Užlipus laiptais pradėjau eiti plačiu kolidoriumi, kur nebuvo įtin daug žmonių, tik degė blunki šviesa.

Staiga mane kažkas vėl pagriebė už rankos. Atsisukus nustebau.

- Zayn ? - nustebus paklausiau.

- Taip, tai aš. - nusišypsojo, o aš jam atsakiau tuo pačiu. - Taigi... - bandė užvesti temą.

- Atėjau su draugais į šitą vakarėlį, o tu vienas ar irgi su kažkuo ? - žiūrėdama į jo rudas akis paklausiau.

- Ne, atėjau vienas, tik susitariau susitikti su keliais draugais. - pasakė. - O tai kaip suprantu šiandien tarėmės, kad rytoj cenre susitiksim, tiesa Kylie ? - nusišypsojo.

- Taip, prisimenu, bet čia taip pat skaitosi susitikimas, tiesa ? - nusijuokiau.

- Na tai taip. - perbraukė ranka per plaukus. - Nori pašokti ? - paklausė.

- Žinoma ! - sutikau.

Kol ėjom į pirmą aukštą, jis visalaiką laikė padėjas ranką švelniai man ant nugaros. Aš prie jo jaučiausi labai jaukiai, kas mane taip pat sužavėjo.

- Einam ? - dar kartą paklausė kai priėjom šokančių žmonių minią.

Nieko neatsakiau, tik pažiūrėjus į jo akis linktelėjau ir mes brovėmės kuo arčiau visos minios centro. Lazeriai iš visų pusių švietė, tad kai pradėjom vienas kito per jas nematyti, susikabinom už rankų ir toliau brovėmės. Kai pasiekėm tikslą, paleidom rankas ir pradėjom šokti.

*** Po kokio gero pusvalandžio***

Man pradėjo truputį spausti bateliai, todėl nenorėjau ilgiau tempti laiko.

- Zayn !? - surikau.

- Aš čia Kylie, nori iš čia dingti !? - suriko garsiau.

- Taip ! - surikau.

Mes suradom vienas kito rankas, susikabinom ir pradėjom vėl brautis per visą minią žmonių. Kai išėjom iš minios susikabinę už rankų, buvo gan keista, bet labai miela ir nenorėjau paleisti. Bet man taip suskaudo kojų pirštus, kad net suklupau netyčia ir paleidau Zayn ranką, bet jis mane sugavo už liemens, ksd nenukrisčiau.

- Viskas gerai ? - susirūpinusiu balsu paklausė.

- Taip, tik aukštakulniai pradėjo spausti... - sumurmėjau.

Bet kai tai pasakiau, nutiko tai ko nemaniau, kad nutiks. Jis pakėlęs mane pasiėmė ant ranku ir nunešė ant sofos, kai jis mane nuleido, mes atsisėdom.

- Gal atnešt kažko išgert ? - paklausė.

- Būtų gerai, ačiū. - nusišypsojau.

Jis atsakė tuo pačiu ir nuėjo atnešti gėrimų. Įsipatoginau ant sofos ir net nespėjau sureaguot, kai išniro Kristen su Harry.

- Sveikučiai. - pasakiau.

- Labas. - pasakė Harry.

- Kur tu buvai, mes visur tavęs ieškojom ? - paklausė Kristen.

- Na, aš...

- Jo buvo suanim Kristen. - nutraukė mane Zayn.

- Tai jūs pažystami ? - paklausė Kristen.

- Mhm. - sumurmėjau.

- Mes su Harry kaip tik norėjom jus supažindinti, tik, kad buvot abu kažkur dingę, bet jei jau jūs pažystami tai super ! - sušuko Kristen. Ji labai apsidžiaugė, nes išsipildė dar vienas jos noras.

- Gal tave parvežti namo ? - paklausė Zayn.

- Būčiau labai dėkinga. - nusišypsojau.

- Na tai tuomet einam. - pasakė Zayn.

Mes įšėjom iš Liam vakarėlio ir aš įsikabinau Zayn į parankę, nes vos paėjau. Kai priėjom prie mašinos, jis atidarė duris ir aš įsėdau, tuomet jis uždaręs duris apėjo mašina it įsėdo pats.

- Kur man dabar važiuot ? - paklausė Zayn.

- Į gretimą gatvę, kai būsim arti aš tau pasakysiu kur sustoti. - atsakiau.

- Gerai. - nusišypsojęs atsakė.












Amazing LoveWhere stories live. Discover now