[ 37 ]

424 36 1
                                    


- Užsikišk Monna, niekam tavo nesamonės nerūpi. - piktai tarė Harry, o Kylie, Tina, Alisa ir Kristen žiūrėjo ir nesuprato kas vyksta.

- Kaip greit viskaa užmiršot.. - apsimetė, kad nuliūdo, o mes su Harry pavartėm piktai akis, nes jos elgėsi kaip mažvaikės.

- Harry ? Zayn ? Gal paaiškinsit ? - tarė Kristen ir visos pradėjo link mūsuu eit, o prie jos buvo Kylie.

- Nėra kaa, čia jau viskas senai pamiršta. - vis dar susierzinusiu balsu šnekėjo Harry.

- Eikit į mašinaa. - sumurmėjau, nes nesiruošiau čia ir dabar aiškint ir dar prie tuu kekšiuu, kurios viskaa gali tik sugadint.

*** Kylie ***

Jis gal juokauja ? Čia vyksta neaišku kas ir dar su kažkokiom panom, kurios akivaizdžiai juos pažįsta. Ir kaip aš galiu tiesiog eit ramiai į mašinaa ?

- Tikrai ne, kas čia po velniuu vyksta ? - jau pati susierzinau ir mačiau, kad visi tokie, bet kito pasirinkimo nebuvo, beto dar išgėrus buvau ir bloga begalo pasidarė.

- Negirdi kaa tau sakė ? - suprunkštė Sonia.

- Nenorėk, kad įsiusčiau ir baigtuusi blogai. - jau smarkiai įpykau, nesiruošiau nusileisti ir lakstyti kaip šuo pagal jos uodegaa.

- Oj, labai įsigandom. - juokėsi jos.

- Viskas, man jau gana. - piktai ištarė Zayn ir smarkiai paėmęs mane už rankos pradėjo temptis link mašinos.

- Kas tau darosi ! Paleisk ! Man skauda ! - surikau, nes mano riešas buvo smarkiai suspaustas ir jaučiau didelį skausmaa.

- Atsipašau, bet jau nebegalėjau iškęst tuu nesamoniuu. - atleido rankaa, bet vistiek laikė ir priėjom jo mašinaa.

- Bet nebūtina įsilieti jėga ant manęs. - šiurkščiai tariau, bet jis nieko neatsakė.

Jis atidarė man duris ir aš įsėdau. Jis uždarė duris ir perėjęs į kitaa pusę taip pat įsėdo. Ilgai neteko laukt kaip pasirodė Harry, Kristen, Niall, Alisa, Louis ir Tina. Jie visi piktais veidais įsėdo į mašinaa ir Zayn užkūręs variklį pradėjo važiuot. Mes kaip niekad važiavome visiškoje tyloje. Kristen matėsi, kad smarkiai įpykus ant Harry, net į jo pusę nežiūri, o Tina su Alisa neturėjo del ko užsirūstint ant Niall ir Louis, todėl tiesiog tylėjo, nes matė, kokie mes keisti ir įpykę. Zayn privažiavo Louis namus.

- Ačiū, privežiai. - šiek tiek šyptelėjo Tina ir Zayn be jokios šypsenos veide linktelėjo.

Louis nieko nesakė. Aš žinau, kad jis viskaa supranta ir žino, del ko ten taip viskas gavosi. Jie išlipo ir mes važiavome toliau, spėju dabar link mūsuu su Niall namuu. Reikia man viskaa grįžus ramiai apmastyt, nes man galva tiesiog sukasi ir jaučiu, kad tuoj vemsiu. Vos privažiavom mano namus Niall su Alisa pradėjo lipt, o aš taip pat norėjau, bet Zayn užrakino mano duris.

- Zayn, atrakink. - visiškai be nuotaikos tariau.

- Tu važiuosi su manim. - jis atsakė man, bet iš kur jis galvoja, kad vos tik jam užsimanius lakstysiu paskui jį.

- Nuo kada tu nusprendi už mane ? - pikčiau paklausiau, bet jis nieko neatsakė ir paspaudė gazaa.

Suprasdama, kad dabar iš jo nieko neišpešiu, susierzinus atsidūsau ir atsirėmiau į sėdynę. Nusisukau į langaa ir vos neverkiau. Kas jam užėjo, mane tokios nesamonės tik dar labiau nervina...

***

Įvažiavom į Zayn namuu kiemaa ir sustojom. Jis atrakino duris ir nenoriai išlipau iš mašinos. Visiškai nenusukdama žvilgsnio į jį ėjau greitais žingsniais link duruu. Atidariau jas ir įėjus nusimoviau batus ir striukę. Pradėjau eit į svetainę, bet jo stipri ranka mane sustabdė. Atsisukau piktai į jį.

- Užmiršk tai, prašau. - jis švelniau tarė, bet jo akyse mačiau vis dar susierzinusį.

- Kodėl ? Beto tu man taip ir nieko neapaaiškinai. - vis pikta kaip širšė stovėjau.

- Tai sena istorija, niekam nebūtina jos žinot. Dabar nenoriu gręžiotis atgal ir tiesiog pabūnam kartu. - jis ramiai pasakė, o aš vis norėjau viskaa žinot.

- Aš turiu apie tave žinot viskaa, kaip ir tu apie mane. - mano akyse kaupėsi ašaros, bet vis laikiausi, kad nepravirkčiau del paprastuu niekuu.

Jis užsimerkė ir atsiduso, taip suprasdamas, kad neperkalbės. Tuomet vėl atmerkė savo nuostabes akis.

- Prieš penkis metus, dar kai nepažinojau Louis ir Niall, mes su Harry apsilankėm kaip ir visi paaugliai paprastam vakarėlyje. Ten mes su Harry labai prisigėrėm ir mus suviliojo jos. Monna ir Sonia. Mes su Harry buvom jas įsimylėję ir darydavom del juu viskaa, bet vienaa kartaa, su Harry grįžom į mano namus, nu, tėvai tada irgi buvo išlėkę. Tuomet išgirdom keistus garsus iš mano kambario. Mes abu atidarėm duris ir pamatėm jas besidulkinančias su kitais bachūrais. Jos manė, kad grįšim vėliau, todėl pasinaudojo ta akimirka. Nuo to laiko jos kai mus pamato kimba, nes jos buvo netikros mūsuu pirmos meilės ir mus neblogai patenkindavo. Bet Harry greit atsitiesė, o aš tada, kai sutikau tave. - pasakojo Zayn, o aš pasijaučiau dar keisčiau, nes jei būtuu papasakojaas tai ankščiau, aš nebūčiau dabar tokia įsiutus.

Nuleidau akis, nes neturėjau kaa pasakyti. Jis pakėlė mano smakraa ir pakėlė lūpuu kamputį.

- Dabar jau nebepyksti ? - pklausė, o aš nedraasiai linktelėjau ir jis sujungė mūsuu lūpas.


************************************

Amazing LoveWhere stories live. Discover now