[ 4 ]

984 54 1
                                    

   
⬆ Pasileiskit jei norit šitą dainą, dėl efekto. ;)                                            

*********************************** 

Atėjus į stotelę iškart atvažiavo mano autobusas ir aš į jį įsėdau. Dabar važiuosiu apie 1h, nes ji nuo manęs tolokai gyvena, bet juk atstumas tai nekliūtis draugauti, tiesa ? Bėja, reikia parašyti Kristen, kad jau važiuoju.

__sms__
18:58 val.

Aš : Labukas. :)

Kristen : Laba laba. :)

Aš : Aš jau važiuoju, būsiu už kokios valandos pas tave. ;)

Kristen : Super, laukiu, ai ir dar mano brolis tave pasiims iš stotelės. :)

Aš : kk. ;)
_________________ ***

Įsitraukiau ausinukus, susiradau mėgstamiausią dainą ir pradėjau klausyti. Net nepastebėjau, kaip pradėjau tyliai dainuoti šią dainą.

 
   Cas  you  and  I ,

   We can make it ' til the end ,

   And nothing can come between ohh...

   Not even the gods above ,

   Can seperate the two of us

   Ohh... We could make it if we try ,

   You and I ...

Klausiau šitą dainą kokią dvidešimt kartų, kol atsibodo ir pasileidau kitą. Tempiau laiką, nes tikrai labai atsibodo važiuoti,  bet dabar aš jau pro langą matau savo stotelę, tai tuoj lipsiu. Atsistojau ir nuėjau link autobuso durų. Teko palaukti kelias minutes kol sustos ir atsidarys durys.

Kai išlipau iš autobuso, pamačiau stovintį Kristen brolį Louis. Jis manęs nepastebėjo, nes buvo įlindęs į savo telefoną, todėl teko prie jo prieiti pačiai.

- Sveikas, Louis. - nusišypsojau.

- O, labas. Sorry, nemačiau, kad jau išlipai iš autobuso. - perbraukęs ranka per plaukus pasakė.

- Mhm.. - sumurmėjau.

- Na, tai tuomet einam į mašiną ?- paklausė.

- Gerai. - šyptelėjau.

Jo mašina buvo kitos gatvės pusėje, tai neteko ilgai eiti.

- Am, nauja mašina ? - nustebau.

- Ne, čia tėvo, nes maniškė sugędo. - rimtai pasakė.

- Mmm, aišku tada. - pažiūrėjau i žemę ir laukiau kol atrakins mašiną.

- Gali jau sėsti. - sumurmėjo.

Linktelėjau galva, taip parodydama, kad sutinku.

Įsėdom į mašiną ir pradėjom važiuot.

- Na, tai ką vėl sugalvojot su Kristen ? - nusijuokė.

- Po kolkas dar nieko, bet gal kažką ir sumastysim. - nusišypsojau.

- Kaip keista, nes kiek atvažiuoji, tiek nesamonių pridarot.. - apsimetė rimtu, nors vos tvardė juoką.

- Mhm, na ir kokias mes nesamones darom, kad taip jau iškart nusiteikęs ? - pakėliau antakius.

- Neskaitant to, kad padegėt kilimą ir grįžot girtos...

- Oj, oj, lyg tu šventuolis didžiausias.. - nutraukiau jį.

- Aš bent namų negriaunu kaip jūs. - Pradėjo juoktis.

- Mhm, kurgi ne. - pažiūrėjau žudančiu žvilgsniu.

Sustojom prie vartų ir jis išsiėmęs pultelį iš kišenės paspaudė mygtuką ir atsidarė vartai. Mes įvažiavom į kiemą.

Kai pastatė mašiną kieme, mes išlipom ir pradėjom eit link durų. Louis atidarė duris ir įleido mane pirmą. Nusimoviau kedus, nusiėmiau žieminę striukę ir pradėjau eit pas Kristen į kambarį.

- Labuka ! - sušukau.

- Laba ! - išsišiepė iki ausų.

- Ką čia darai ? - pažiūrėjau į jos kompiuterį, kuriame buvo įjungtas puslapis, kur skelbiami vakarėliai.

- Ai, žiūrinėju kokius nors party kurie vyks šiandien vakare. - pasižiūrėjo į mane cute žvilgsniu.

- Ir vėl ? Juk mus užmuš tėvai. - sukryžiavau rankas ir susiraukiau.

- Baik tu pergyventi, jie išvažiuos po valandos ir grįš ryt dieną, taip, kad spėsi išsiblaivyt.

- Nu nežinau, nežinau... - sumurmėjau nuleidus akis į grindis.

- Reiškias eisim. - nusišypsojo ir toliau pradėjo žiūrėti koki vakarėliai vyks šiandien vakare.

Pavarčiau akis ir atsisėdau šalia jos. Jei jau ji kažką sugalvoja, tai tikrai padaro. Šansų praktiškai nėra jos perkalbėti, nes vistiek nepakeis nuomonės.

- Va, radau, eisim į šitą. - pažiūrėjo į mane pergalingu žvilgsniu ir  atsistojus nuo kėdės nuėjo link spintos.

- Na ir į kurį eisim ? - pasižiūrėjus į ją tariau.

- Eisim į Liam vakarėlį, nu pas tą kur vyksta dideli tūsai, kur lankėmės prieš kelias savaites. - šyptelėjo.

- Jo, pamenu. Kaip tik iš jo vakarėlio grįžom labai daug prisigėrusios ir mus parvežė Louis. - nusijuokiau, nes jis po to vakarėlio nenori mūsų išleist niekur. - O tu pasakei Louis, kad planuojam eit į vakarėlį ?

- Ne, bet pasakysiu. - sumurmėjo.

- Viskas, mums bus nuo jo šakės... - išpūtus akis pasakiau.


  

   

 

Amazing LoveWhere stories live. Discover now