[ 2.5 ]

404 39 0
                                    


- Zayn.. Jis papuolė į avaryjaa ir.. Ir yra labai smariai sužeistas. - trūkčiojančiu balsu pasakė Niall ir man iš rankuu iškrito telefonas.

- Kylie ? Kas atsitiko ? - stovėjau kelias sekūndes suakmenėjus, bet supratau, kad jei stovėsiu nieko nepakeisiu, reik kuo skubiau važiuot į ligoninę.

- Mes... Reikia važiuot į .. Ligoninę.. Zayn papuolė į avarijaa. - mano skruostais smarkiai bėgo ašaros.

- O dieve, greičiau einam. - persigandus Walyiha paėmė mane už rankos ir mes greit nubėgom prie duruu.

- Kristen, tu lik su vaikais. - paliepė Walyiha.

- Gerai. - be žado tarė Kristen.

Užsimetėm sttiukes ir užsidėjusios drebančiomis rankomis batus išėjom iš namu ir greit įsėdom į mašinaa. Iš mano akiuu riedėjo ašaros. Aš jau turėjau ilgaa laikaa blogaa nuojautaa... Toks jausmas, kad žinojau, kad taip nutiks...

- Nesijaudink, Kylie. Viskas bus gerai. - bandė raminti Walyiha, bet jai nelabai sekės, nes pati savo žodžiais vos tikėt tegalėjo.

***

Privažiavom artimiausiaa ligoninę ir greit išlipusios bėgom link duruu. Įlėkiau pro jas kaip vėjas, veidas buvo raudonas, o iš akiuu nenustojo bėgti ašaros...

- Čia neseniai atvežė Zayn Malik, kur mums eit ? - padusus paklause Walyiha seselės.

- Eikit prie 345 palatos. - tarė ji.

Mes su Walyiha greitai pradėjom bėgti ir pamatėm bestovinčius Louis, Harry ir Niall. Jie buvo bee galo išsigandę.

- Kur jis yra ? - pakimusiu balsu verkdama ir visiškai persigandus paklausiau juu.

- Jis renimacijoje.. - iš Niall akiuu bėgo ašaros taip pat.

Jis priėjo prie manęs ir smarkiai apsikabino, o aš dar labiau pradėjau verkt. Aš nežinau kaa pasidarysiu, jei jo neteksiu. Zayn.. Jis  tas žmogus, del kurio gyvenu ir gyvenau. Be jo pasaulis nebus toks kokį jį mačiau iki šiol... Tik jis sugeba mane prajuokinti kaip būna be galo liūdna, tik jį mylėjau, myliu ir mylėsiu visaa likusį gyvenimaa... Atsitraukiau nuo Niall ir lėtai, visiškai emociškai išsekus ėjau link lango kuris buvo kolidoriaus gale. Žingsniavau link lango, be jėguu, galvodama tik apie jį, dabar jaučiausi esanti visiškone nežinioje ir norinti pamatyt Zayn kuo greičiau ir smarkiai apkabint ir išbučiuot. Priėjau langaa, atsirėmiau į jį abiem rankomis pradėjau kūkčioti...

*** Walyiha ***

- Kaip tai nutiko ? - sukryžiavus rankas ir visiškai be amo švelniu ir vos nekūkčiojančiu balsu paklausiau.

- Mes išlipom iš mašinos ir jam paskambino iš darbo. Jis sakė, kad turi trumpam išvažiuot ir greit grįš, bet... Vos tik jis išvažiavo iš aikštelės ir susidūrė su sunkvežimiu. Jam dabar smarkiai sužalotas stubras ir smegenuu sutrenkimas... - giliai pradėjo kvėpuot Harry ir jam pradėjo bėgt ašaros.

- O dieve... - susiėmiau viena ranka už burnos ir skruostais nuriedėjo ašaros.

- Išgyventi jam yra tik 30%... O jei išgyvens per operacijaa, didelė tikimybė, kad nevaikšios.. - kukčiodamas tarė Louis.

- Geriau dar Kylie to nesakom. Ji palūš visiškai... - vos tramdydamas ašaras tarė Niall.

- Jį dabar operuoja geriausi šalies hirurgai, viskas turi pavykt... Alon Branich geriausias hirurgas, jis kiek turėjo operaciju, visos praėjo sėkmingai, viskas turi pavykt, aš tuo tikiu... - tarė Harry.

- Tikėkimės... - tariau.

Negaliu patikėt, kad viskas taip pasisuko... Aš net negaliu įsivaizduot, kaip jaučiasi Kylie, ji prislėgta.. Pradėjau eit link jos. Ji stovėjo atsirėmus į langaa ir verkė.



************************************

Amazing LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora