[ 38 ]

460 35 0
                                    


*** Rytas ***

Pabudau nuo didelio pykinimo ir pakilus nuoga nuo lovos pagriebiau halataa ir susiėmus už burnos nubėgau į tuoletaa. Išsivėmus tuoptelėjo mintis, kad vakar gėriau, tai nereik stebėtis, kad pagirios prasideda nuo vėmimo.

- Kylie, viskas gerai ? - sunerimusiu balsu už duruu paklausė Zayn.

- Am, taip. - atsakiau jam ir uždarius tuoleto dangtį išėjau iš vonios ir prie duruu stovėjo Zayn.

- Tu visa išbaalus, einam vaistuu duosiu. - paimė švelniai už rankos ir nusivedė į virtuvę.

Atidarė stalčiuu ir išėmęs baltaa dėžutę atidarė jaa ir davė man vaistuu. Išgėriau ir padėkojau. Net net nepraėjo minutės, kaip mane dar smarkiau suvimdė ir vėl nubėgau į tuoletaa.

- Tokiuu smarkiuu pagiriuu nebūna. - jis rimtai tarė, kai išėjau iš tuoleto.

- Pasirodo būna, jau ne pirmas kartas, gal nuo maisto kokio apsinuodijau. - pasakiau jam.

- Nuvešiu pas gydytojus, eik renkis. - jis paliepė man.

- Apseisiu Zayn, tikrai čia nieko tokio. - bandžiau įtikibt nevažiuot, nes negaliu pakęst gydytojuu.

- Važiuosi ir neatsikalbinėk. - kaip mažam vaikui pasakė ir pavartydama akis nuėjau į kambarį ir apsirengiau vakarykščius rūbus.

Nuėjau į svetainę ir jau Zayn laukė kaip visada prie duruu. Užsidėjau batus ir striukę, tuomet abu išėjom iš namuu ir įsėdę į mašinaa išsukom iš kiemo. Bevažiuojant suskambo mano telefonas. Iš kišenės išsitraukiau jį ir pamačiau, kad skambina tėtis.

•••

- Klausau ? - atsiliepiau.

- Sveika, kada žadi šiandien grįšt ? - paklausė manęs tėtis.

- Na nežinau, dabar važiuoju pas gydytoja. - ramiai pasakiau, nepagalvodama apie tai kad sbr pasipils klausimai.

- Kodėl ? Kas nutiko ? - išsigandusiu balsu paklausė.

- Viskas gerai, tik bloga jau kelias dienas vis, tai tyrimus kokius nors pasidarysiu ir tiek. - ramiai sumurmėjau.

- Na gerai, būk atsargi, o poto paskambink. - pasakė.

- Aha, ate. - atsisveikinau.

- Sudie dukrelę.

•••

- Kaa tėtis gero ? - atsisukęs trumpam paklausė Zayn.

- Nieko, tik paklausė kada grįšiu. - atsakiau jam.

Mes įsukom į aikštelę ir pradėjom eit link duruu. Įėjom į viduu ir užlipę į antraa aukštaa nuėjom link registracijos. Aš prisėdau ant kėdės kol Zayn tarėsi del gydytojos. Pabaigęs priėjo ir prisėdo šalia manęs.

- Sakė tuoj pakvies. - pasakė man Zayn.

- Mhm. - numykiau, jau ko ko, bet pas gydytojus mažiausiai noriu eit per pagirias.

- Kylie Jenner ? - kažkokia gydytoja išlindo iš kabineto.

- Aš. - tariau ir pakilus nuo kėdės nuėjau į kaninetaa.

****

Išėjau iš kanineto ir jau manęs laukė Zayn.

- Kaip ? - paklausė.

- Nežinau, tyrimai bus rytoj. - atsakiau jam ir kartu vėl nulipom laiptais į apačiaa ir išėję iš pastato nuėjom link mašinos. Įsėdom į jaa ir pradėjom važiuot namo.

- Šiandien grįš mano tėvai, o rytoj kūčios, tai gal su savo tėvais pas mus atvažiuosit ? - paklausė manęs.

- Nežinau, kaip grįšiu reiks tėčio paklaust. - tariau jam. - gal mane dabar parvešk namo, o kai viskaa žinosiu paskambinsiu ? - paklausiau jo.

- Gerai. - šyptelėjo.

Likusį keliaa važiavom tyloje, bet kai galiausiai privažiavom ir sustojom. Jis pabučiavo mane ir ir šyptelėjus jam išlipau iš mašinos. Jis nuvažiavo, o aš nužingsniavau link duruu. Įėjau į viduu ir sutikau iškart tėtį.

- Kaip vizitas pas gydytojus ? - paklausė manęs tėtis.

- Normaliai, ryt tyrimuu rezultatai bus. - ramiai atsakiau, nes esu įsitikinus, kad tai tik paprastas apsinuodyjimas.

- Tikėkimės viskas bus gerai. - šyptelėjo man.

- Zayn pasiūlė rytoj važiuot su jumis pas jį į namus, kaip tik bus ir jo šeima, tai visi kartu panūtumėm, susipažintumėm artimiau. - bandžiau įtikint važiuot.

- Na gal ir nebloga mintis, eisiu pasakyt mamai tavo ir manau galėsim, nes aš niekuo prieš. - šyptelėjo, nuėjo ir aš užbėgau laiptais į viršuu.

Nutepenau į savo kambarį ir numetus tašę griuvau į lovaa. Ačiū dievui jis neprieštarauja, nes jei jis sako kad pakalbės, reiškias važiuosim. Pasiimiau telefonaa ir įsijungiau sms.

***sms***

Aš : Lauk mūsuu rytoj. :)*

Zayn : Laukiu nuo dabar. :*

***

Aš jį begalo be krašto myliu, ir dar bus mūsuu pirmos šventės, kurias švęsim kartu.

**********************************

Įkėliau jums šiandien dvi dalis, nes rytoj negalėsiu įkelt. :/

Dėkui, kad skaitot, votinat ir komentuojat ! :)*

Amazing LoveWhere stories live. Discover now