- Kažkas negerai ? - paklausė manęs Zayn.- Tiesaa sakant nepergeriausiai.. - priėjus prie jo atsisėdus tariau.
- Kas atsitiko ? - susirūpinusiu žvilgsniu žiūrėjo į mane ir paklausė.
- Nežinau, kaip tau pasakyt... Tu... Nega...
- Zayn ! O dieve, kaip jautiesi ? - greitai atbėgo prie jo Walyiha.
- Viskas gerai sesut. - sukikeno Zayn.
- Mes visi labai išsigandom, kaip viskas nutiko ? - ji jo klausė.
- Tiesiog išvažinėjau iš aikštelės ir nepastebėjau, kaip kažkas į mane atsitrenkė. - šiek tiek surimtėjęs tarė.
- Zayn ! - apsidžiaugęs įėjo pro duris Niall, turbūt man neteks jam pasakyt iki tol kol neliksim vieni...
*** Niall ***
- Pagaliau pamatėm tave. - taip pat įėjo Zayn tėvai ir Harry su Lous.
Jie visi puolė prie jo ir pastebėjau kažko tai sutrikusiaa Kylie. Ji sėdėjo ir žiūrėjo į vienaa taška, toks jausmas, kad ji nori kažkaa pasakyt, bet nedrįsta prie visuu.
- Kylie ? - klausiamai tariau ir ji atsisuko į mane. - einam į kolidoriuu truputį. - tariau ir apsisukęs žingsniavau į jį.
- Kas nutiko ? - kaip sustojom paklausiau jos.
- Man gydytojas sakė... Kad jis negalės vaikščioti.. Galimybiuu pasveikt yra.. Bet Zayn neištvers.. - pravirko ji.
- To ir reikėjo tikėtis.. - pasakiau ir nuleidęs akis tik tada supratau, kaa pasakiau.
- Kaip suprast ? - rimtai paklausė ir žiūrėjo į mane ašarotomis akimis.
- Nekreipk dėmesio, nusišnekėjau.. Grįštam ? - paklausiau jos.
- Nenukreipinėk temos Niall, tu viskaa žinojai ir man nesakei ? - pikčiau tarė ji.
- Aš norėjau tau pasakyti, bet tu buvai ir taip jau palūžus, beto ir kiti liepė man geriau tau nieko nesakyt, bent kolkas. - pasakiau.
- Tai dar ir visi kiti žinojo, kad jis galės nevaikščiot ? - pamišus paklausė, bet jau numanau, kad tai baigsis tikrai negeruoju...
- Na taip, bet...
- Tu man nieko nesakei, nes tau taip atrodė geriau ? Jeigu būtumėt viskaa pasakę, tai gal bent būčiau žinojus, kaip jam reiktuu paaiškint viskaa, jis išgirdęs tai dar labiau palūš. - jos skruostais riedėjo ašaros ir man buvo sunku į jaa tokiaa liūdinčiaa žiūrėt.
- Atsiprašau Kylie, mes manėm, kad taip bus geriau, niekas nenumanė, kad susidarys tokia situacija. - pasakiau.
- Dabar svarbiausia, kad jis liko gyvas, bet kaip man tai jam pasakyt ? - sumišus iš nežinios ji pasijuto blogai, tai matės iš jos veido.
- Nusiramink, viskas bus gerai, jis supras. - raminau jaa, bet ji nei kiek nenusiramino...
*************************************
YOU ARE READING
Amazing Love
RomanceAr egzistuoja meilė iš pirmo žvilgsnio ? Šis klausimas kyla daugeliui žmonių, bet ar mes mokame tuo pasinaudoti kai ateina ta akimirka ? O gal viskas nutiks ne taip kaip jūs tikėjotės ? Atrodo paprasti klausimai, bet jie kyla beveik kiekvienam žmog...